Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Annalynnes room

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 6:58 pm

Hij vroeg zich af wat ze nou eigenlijk wou. Als ze geen seks wou, vond hij dat prima, hij had geduld. Hij zou het heus wel begrijpen als ze niet ontmaagd wou worden door de eerste de beste jongen van haar vakantie, die ze amper kent. Maar zou ze wel meer willen dan zoenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:02 pm

Ze keek hem aan, beet een beetje ondeugend op haar lip. Haar ogen wezen naar zijn boxer en met haar vingers speelde ze met de rand. 'Uit dat ding!' liet ze merken zonder iets te zeggen. Ze zou hem eens flink verwennen, dan had hij geen seks meer nodig. Ze glimlachte binnensmonds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:26 pm

Jackson wist niet hoe snel hij zich van zijn boxer moest ontdoen. Wat was ze van plan? Ze gooide toch niet zometeen al zijn kleding uit het raam, zoals bij die ene film met die tweeling? Het meisje moest in haar nakie de weg terug vinden. Arm ding. De boxer lag nu gezellig op de grond naast de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:30 pm

Toen die boxer eindelijk uit was, duwde ze hem weer op zijn rug. Langzaam en speels begon ze hem te zoenen. Zijn kaak, zijn nek, bij zijn sleutelbeen, zijn borstkas, zijn buik en toen kwam ze in de buurt van het wiebelige harde geslachtsdeel van deze jongeman. Hij was niet klein geschapen in ieder geval, dus dat was geen afknapper. Langzaam, haar lippen omklemmend liet ze het in haar mond glijden. Heel even maar en daarna keek ze hem ondeugend aan. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:33 pm

HAHAHA oke
Jackson genoot, en omklemde de deken strak met zijn vingers. Hij leunde naar achter met zijn hoofd, en zijn twijfels over haar maagdelijkheid werden met de minuut groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:36 pm

Alweer nam ze het geval in haar handen en in haar mond. Langzame bewegingen maakte ze en af en toe likte ze het gevoeligste plekje om hem nog meer te laten genieten. He, ze was dan wel een maagd, maar ze had genoeg ervaring op oraal gebied. Heel even moest ze van binnen lachen en kon het nog net laten om niet net onder de eikel te bijten, niet elke jongen zou dat lekker vinden, al had tot nu toe iedereen het wel fijn gevonden. Maar Jackson was een andere jongen, iemand die ze niet goed genoeg kende en dus niet zoiets durfde te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:37 pm

Jackson kon een kreun niet onderdrukken en grinnikte. Waarom was ze hier zo goed in, en was ze toch nog maagd weten te blijven?! Elke jongen zou nu toch meer willen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:45 pm

((HAHAHA omg jildou wat een reactie lol))

Rustig bleef ze doorgaan waar ze mee bezig was. Al kreeg ze wel last van haar kaken, maar dan zou haar handen nog altijd een uitkomst uit bieden. Heel even stopte ze, zijn reactie moest ze even zien. Anna glimlachte goedkeurend en ging toen verder met haar handen, gewoon om het af te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:46 pm

(( ja hallo hoe werkt dat Sad ik ben een onervaren onschuldig meisje))

Jackson genoot mjamjam en reageerde zoals elke jongenz ou horen te doen. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:53 pm

(( Jongens maken bijna geen geluid, die trekken alleen maar geniale gezichten XDD))

En ja hoor, daar kwam een wit goedje uit gespoten. Een beetje uitgeput ging ze nu even langs hem liggen, zodat de jongen even kon nagenieten van zijn orale ervaring. Ze grinnikte even, ze begon er echt beter in te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:55 pm

(hahah oke doe maar alsof hij een gaaf gezicht trok)

AAHAHAHAHA IK HOU HET NIET MEER sorry oke.

Jackson hijgde zwaar, en sloeg zijn arm om haar heen. "Waar heb je dat geleerd?" mompelde hij in haar oor. Op welke school heeft zĂ­j gezeten?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 7:58 pm

"Heel veel ervaring," grijnsde ze. Heel even keek ze hem glimlachend aan. "Daarvoor hoef je geen seks bij te hebben." Ze keek hem aan, want dat was waarschijnlijk wat door zijn hoofd spookte; hoe doe zoiets zo goed zonder seks te hebben?
Ze vroeg zich af of hij ook zoveel ervaring had, of dat hij het alleen maar op seks hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:00 pm

"Dan konden al die jongens zich verdomd goed in houden." Jackson schudde grinnikend zijn hoofd. Ongelofelijk. Hij vroeg zich af of hij haar nu ook moest verwennen. Zou ze dat wel willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:03 pm

((nou ik weet niet wat voor jongens jij hebt gehad imke hahaha mijn guys maakten wel geluid clown ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:04 pm

"Ik zei gewoon nee als ik hem had laten klaarkomen en als ze mij had bevredigd, en als ze dat niet eens konden, was ik zo vertrokken," verklaarde ze. "Meestal was ik ook wel een beetje aangeschoten als ik dit deed en de meeste jongens herinnerde dit soms nog vaag."

((Ik zei, bijna geen geluid XDD ik bedoel die schreeuwen niet zoveel)(
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:06 pm

(( OH HAHA oke! schreeuw jij wel dan hahaha nee oke sorry))
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:06 pm

((Ik produceer denk ik weel meer geluid dat de meeste jongens lol))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:08 pm

(( ja oke maar schreeuwen? dat vind ik echt zo sm hahaha ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:08 pm

((nee ik gil hetn iet uit hahah, zouden mijn ouders ook leuk vinden hahaha)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:09 pm

(( ik kom ik kom wie niet weg is, is gezien...))

Jackson streek met zijn vingers over haar blote zij. Hij plaatste overal kusjes op haar bovenlijf, en werkte langzaam naar beneden en deed daar zn werkje?!?! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:10 pm

(( hahahah nee precies Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:12 pm

((Wat een onderwerp hahah))

Ze kreunde lichtjes, wat steeds een beetje harder werd. Ze zou waarschijnlijk niet klaarkomen. Wat hadden vrouwen het toch zwaar, en die jongens natuurlijk ook, die moesten heel hun leven ervoor geven om een geval met een kut klaar zien te komen, arme kinders. Ze genoot in ieder geval wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:16 pm

HAAAAAH lol oke hvj

Na zn werkje kwam Jackson weer omhoog, en zoende hij Anna in haar hals, waarna hij rustig naast haar ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:21 pm

Ze glimlachte. Dit was zeker haar beste ervaring tot nu toe, dat had ze niet echt verwacht. Ze legde haar hoofd op zijn borstkas. Ze voelde zijn hart kloppen en ze sloot even haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Emptydo aug 12, 2010 8:23 pm

Jackson hoorde opeens hoe zijn maag begon te knorren, en liep rood aan. "Oh.. we liggen hier al de hele dag en ik heb nog niets gegeten." Hij fronste. "Zal ik even wat te eten voor ons halen?" Misschien wou ze wel in bed blijven, wist hij veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Annalynnes room - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annalynnes room
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: