Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het dakterras

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:01 am

Grinnikend nam ze de fles aan en dronk er met grote slokken van. Dit zou ze zo gaan voelen! Ze dronk verder tot de hele fles leeg was en gaf hem aan Jack terug.
"Goed, ehm, jesse, truth or dare?" vroeg ze toen.

((als het dare is, ideeën zijn welkom voor deze inspiloze mens xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Annalynne

Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:02 am

((eenhelefles O_O dat is echt sick hahaha. Ik word al gek na een shotje hahaha))

"Dat is echt sick," mompelde ze terwijl ze even over haar benen wreef. Ze keek Jackson weer even aan, maar ze kon zijn gezicht niet echt peilen.
Profiel bekijken
Aure

Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:02 am

Aure keek Jack met een kille blik aan. Wist hij niet wat zoenen betekende? "zoenen doe je met je tong," zei ze, en keek hem arrogant aan. "Wat jij deed was een kusje. Je zou wel niet meer durven." Ze veegde de haren uit haar gezicht, en liep toen zonder iets te zeggen de trap af. Ze had geen zin in die domme mensen die zo kinderachtig waren.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:03 am

"Doei Aure!" riep Isabella. Fjoew, het steeg haar toch wel naar het hoofd die fles. Straks zou ze nog ziek worden, want na een aantal shotjes was je er al flink aan, laat staan een hele fles!
Profiel bekijken
Jack

Aantal berichten : 391
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:04 am

Jack keek Aure met opgetrokken wenkbrauwen na. Ze moest eens weten wat hij allemaal durfde.
"Schat, als ik je zou zoenen, zou je stijl achterover slaan," mompelde hij nog, maar ze was de trap al af. Hij dacht aan Allison; zij was de rede dat hij niet echt zoende. Hij had gezegd dat ze hem kon vertrouwen en dat zou hij niet schaden.
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:15 am

Annalynne begon te gapen en was moe. Ze trok aan jackson's mouw dat hij mee moest komen, pakte haar spullen en stond op. "Ik ga slapen, ik spreek jullie morgen wel," zei ze terwijl ze nog even wachtte of Jackson wel met haar mee zou lopen of niet.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:15 am

Isabella zuchtte, het was best saai hier. Ze had wel zin om nog iets te doen...
Profiel bekijken
Jack

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:16 am

Jack gaapte ook en keek rond. Het was zo saai hier. Hij gaf Isabella een por en knikte richting de deur.
"Feestje bouwen ergens anders?"
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:17 am

"Waar dan?" vroeg ze geinteresseerd.
Profiel bekijken
Jackson

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:18 am

Jackson sprong direct op, en pakte zo onopvallend mogelijk haar vingers vast. "Ik loop wel even mee," zei hij, glimlachend. Hij was benieuwd naar hoe haar kamer er uit zag. Die van hem was lelijk en vergeeld, maar hij kon er wel wiet roken. En dat was belangerijk.
Profiel bekijken
Jack

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:20 am

"Jacuzzi?" Jack masseerde zijn nek en trok een gezicht. "Als je geluk hebt, mag je mijn nek masseren. Ik verga van de pijn." Hij knipoogde.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:20 am

"Mij goed," zei ze met een glimlach, "maar een massage mag je op je buik schrijven," voegde ze er grinnikend aan toe.
Profiel bekijken
Jack

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:22 am

(verder in jacuzzi)
Profiel bekijken
Jesse

Aantal berichten : 154

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:26 am

Jesse barstte in lachen uit om Isabellas reactie. Serieus, zij was echt grappig als ze dronken was!

(O wauw mijn internet is zo traag dat mijn post een half uur later komt HAHAHAHA)
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:28 am

(( haha, nu zit je hier wel zielig alleen, kom anders ook naar jacuzzi fzo, idk? :p))
Profiel bekijken
Jesse

Aantal berichten : 154

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:29 am

((Nah, te nat! Ik ga Aure stalken in haar kamer!))
Profiel bekijken
Ana

Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   do aug 12, 2010 12:32 am

(( jildou/aure is weg haha too bad for you What a Face ))
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 2:52 pm

Annalynne opende de deur van het Dakterras. Ze wist niet waarom, maar ze had het idee dat ze hier niet zo snel iemand tegen zou komen. Gelijk had ze. Niemand was er te zien en alles was in ieder geval weer netjes opgeruimd. Ze plofte neer op de bank, met een boek in haar handen, wat ze uit verveling begon te lezen. Waarom had ze zo het idee dat ze niet in de groep paste, of ja, dat alles zo langs haar heen ging en dat ze veel te snel met elkaar praatten, waar zij niets vanaf wist. Ze bond haar haren in een slordige loszittende knot. Een zonnebril stond op haar neus, anders scheen de zon zo lelijk in haar ogen.
Profiel bekijken
Jackson

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 2:59 pm

Jackson liep subtiel het dakterras op. Hij had getwijfeld of hij misschien een joint mee moest nemen, maar uiteindelijk kwam hij met lege handen het dakterras op. Hij droeg zijn zonnebril, en zag vanuit zijn ooghoek een meisje met een boek zitten. Anna. Hij knikte alleen even naar haar en liep door naar de reling, waar hij tegen aan leunde.
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 3:07 pm

kut. Ze volgde Jackson vanuit haar ooghoeken naar de reling. Hij bleef knap, maar hij zei niets en zij was echt niet van plan om als eerste te gaan praten, nee. Ze had misschien bot gedaan, ja, maar ze was gewoon tegen drugs gebruikers. Ze zuchtte diep en sloeg krakend de bladzijde om. Ze klakte even met haar tong.
In haar zak trilde haar mobiel. Ze sloeg het boek dicht en haalde hem uit haar broekzak. Een sms van Jayden.
hee zus,
How are you doing?
Mam wilt je binnenkort bellen om te vragen of je wel genoeg oefeningen doet met dansen!
Ze is helemaal panisch dat je het allemaal verleerd en niet meer zo goed bent als je bent,
ik word er helemaal gek van, laat mam wat weten dat je je oefeningen gewoon doet
x Jayden

"Godver," mompelde ze. Dat was ze helemaal vergeten! Al die oefeningen ook. Dat dansen deed ze maar voor de lol, maar haar moeder zag het kennelijk nog steeds als haar werk. Balend pakte ze haar boek weer en las ze verder, terwijl ze binnensmonds nog wat scheldwoorden gebruikte.
Profiel bekijken
Jackson

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 3:10 pm

Jackson keek vanuit zijn ooghoek naar Anna. Waar had zij opeens last van? "Stalker?" gokte hij. Hij draaide zijn lichaam naar het breekbare meisje toe en trok vragend zjin wenkbrauw op.
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 3:13 pm

"Nee," zuchtte ze. Ze moest haar hart luchten. "Sinds ik hier ben, heb ik mijn oefeningen voor ballet niet meer gedaan, die ik hoor te doen. En mijn broertje sms'te net dat mijn moeder hem het oren van zijn hoofd praat over hoe verschrikkelijk ze het zal vinden als ik slechter wordt en niet meer op niveau kan dansen en blablablabla. Ze denkt dat dit mijn werk wordt, terwijl ik na dit jaar kan gaan studeren voor advocaat," zei ze terwijl ze het laatste teleurstellend zei. Ze sloeg het boek weer dicht. Het geluk was dat haar zonnebril op haar neus stond, want haar ogen werder waterig.
Profiel bekijken
Jackson

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 3:17 pm

Jackson zweeg even. "Da's klote." Hij nam haar in zich op. "Dan ga je toch gewoon studeren? Doe wat jij wilt," zei hij. Deed hij ook, maar met haar dromen zou er vast iets beters uitkomen. Zolang ze maar nooit tegen hem hoefde te verdedigen ofzo.
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 3:20 pm

"Zo makkelijk gaat dat niet," verklaarde ze. "Louise, mijn zusje, is er ook al mee gekapt en daar was mijn moeder kapt van. En sindsdien hamert ze er bij nog maar meer op en dansen kan ik niet opgeven het is een deel van mijn leven. Niet dat ik niet kan studeren, want dat mag ik evengoed, maar toch. Mijn moeder..." Ze slikte weer en stopte. "Nee, laat maar."
Profiel bekijken
Jackson

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   vr aug 13, 2010 3:23 pm

"Ik vind dat je gewoon moet gaan studeren. Dat dansen kun je altijd als hobby blijven doen, en als je echt zo goed bent als je ma beweert, dan kan je wel een paar dagen oefenen missen. En als je nite zo goed bent, dan ook, want dan heeft het sowieso al geen zin meer." Hij knipoogde en liet zich op de bank ploffen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   

Het dakterras
Terug naar boven 
Pagina 13 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: