Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nick en Jesse's kamer

Ga naar beneden 
+3
Jesse
Chelsea
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:10 pm

"eikel," zei Chelsea lachend. Ze streek met haar hand door zijn haren. Tjeez, wat had ze dat gemist! Dat ging ze hem natuurlijk niet vertellen, ze was niet gek. Met een raar gevoel dacht ze aan Anthony. De jongen die zo charmant was, juist doordat hij zo'n arrogante player is. Ze keek glimlachend naar Nick, en trok zijn hoofd naar zich toe. "En wat gaan we in die nacht doen?" mompelde ze tegen zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:12 pm

Nick legde zijn hand op haar schouder en streek zachtjes met zijn duim heen en weer. 'Wat jij wil,' fluisterde hij in haar oor, en zijn lippen raakte het randje van haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:16 pm

Kippenvel trok over Chelsea's lichaam bij zijn aanrakingen. Zonder na te denken drukte ze haar lippen op die van hem. Ondertussen ging ze op haar knieën tegenover hem zitten, en begon ze zijn blouse - ja volgens mij heb je die aan!!! - met trillende vingers los te knopen. Ze zou heus niet met hem in bed duiken, maar ze kon vandag alweer een stapje verder gaan dan gister, toch? Nadat zijn blouse open geknoopt was, gleden haar handen weer naar zijn nek, waar ze bleven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:20 pm

Een rilling trok door Nick heen. Chels wist echt precies wat ze moest doen.. to turn him on! Nick draaide zich om zodat hij bovenop zat en ging voorzichtig met zijn hand onder haar shirtje. Hij wreef over haar buik en kietelde haar een beetje. Hij keek haar vragend aan zodra hij de rand van het shirtje vastpakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:23 pm

Awh, wat lief! Hij wachtte op haar toestemming! Natuurlijk knikte Chelsea kort, en ze kon een vertederende glimlach niet onderdrukken. Ze drukte haar lippen hebberig op de zijne, en moest zichzelf dwingen om normaal te doen. Wat een overdreven tiener reactie, puh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:25 pm

Nick grinnikte, eindelijk zou hij iets meer zien van haar lichaam. Niet dat hij persé seks wilde, maar hij had altijd een reactie op zijn behoeften gehad van zijn exen en bij Chels lag dat iets anders. Toch vond hij dat juist aantrekkelijk aan haar. Hij deed voorzichtig haar shirt uit en zijn ogen gleden over haar bovenlichaam. Zachtjes gaf hij een kusje op haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:29 pm

"Je bent lief," mompelde Chelsea zachtjes, en haar handen streken liefkozend door zijn haren. Met zachte had trok ze zijn hoofd weer omhoog, zodat ze hem kon zoenen. Haar handen dwaalden af, over zijn bovenarmen, borstkas, buik. Uiteindelijk streken haar vingers over de huid vlak boven zijn broek. Ze had de neiging om weer plagend met zijn riemgesp te spelen, maar wist zich voorlopig in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:32 pm

Nick voelde de spanning in de lucht hangen. Ze zou toch niet..? Nee, ze had gister nog gezegd dat ze niet wilde. Hij zuchtte in zichzelf en kwam weer overeind. Ze droeg een strakke skinnyjeans. Zijn handen gleden over haar benen, van boven naar onder, langzaam en teder. Hij zoende haar weer en speelde met haar knoop. Zou hij open mogen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:36 pm

Chelsea volgde zijn handen, en keek even bedenkelijk toen hij met haar knoop speelde. Ach, boeie? Zolang ze haar grens - geen seks - maar wist te behouden. Ze durfde vast wel nee te zeggen wanneer hij te ver ging. Ze glimlachte bemoedigend naar haar, en haar handen gleden ook af naar zijn riem. "Die broek zou fantastisch bij de grond staan," mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:37 pm

Nick lachte en maakte subtiel haar knoop open. Hij ritste de rits omlaag - de rest kon ze zelf wel doen toch?-. Hij leunde iets naar achter en steunde op zijn ellebogen. Benieuwd naar welke actie Chels zou ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:41 pm

Met een beetje moeite wist Chelsea haar broek naar beneden te stropen, en ze schopte haar schoenen uit, zodat haar broek van haar voeten kon glijden. Opnieuw legde ze haar trillerige vingers om zijn gesp, die nu vlug los ging. Aan hem hoefde ze geen toestemming te vragen, ze wist het antwoord toch al. Ook zijn rits en knoop gingen open, en ze rolde van hem af, waarbij ze hem weer op zich trok, zodat hij het minder moeilijk had met het uittrekken van zijn broekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:42 pm

(( broekje hihihi))

Nick trok zijn broek omlaag. Hij voelde hoe opgewonden hij was, hey, het was en bleef toch een jongen. Hij zuchtte diep om een beetje te ontspannen. Hij kroop weer bovenop Chels en streelde haar buik. 'Spannende bh, speciaal voor mij aangetrokken?' vroeg hij plagerig en hij zoende haar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:47 pm

"Ja, ik heb dit helemaal gepland. Ik neem het ook op, om later aan mijn kinderen te laten zien," zei ze lachend. Met haar vingers streef ze afwezig langs zijn bovenarm. Gespierd. Mjammie! Ze drukte haar lippen in zijn hals. Tegen haar zin in kwam de gedachte 'zou hij na mij gewoon de volgende nemen?' in haar op. Ze fronste even diep en had zin om zichzelf te slaan. Vlug drukte ze haar lippen weer op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:54 pm

Nick schoot in de lach. 'Gek,' zei hij en hij kuste haar. Toen zag hij de frons. 'Twijfel je?' vroeg hij dus. 'Je hoeft echt niets te doen wat je niet wilt hoor,' zei hij daarom snel. Hij wilde haar niet afschrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 7:57 pm

Heftig schudde Chelsea haar hoofd. "Nee, nee! Dat is het niet.. Ik dacht gewoon echt iets heel gemeens," mompelde ze. Waarom moest ze het nou altijd verpesten? Vorige keer had ze zich ook al zo raar terug getrokken, wat moest hij wel niet van haar denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:02 pm

Daniel keek haar vragend aan. 'We liggen hier half naakt en jij denkt aan iets gemeens? Dan wil ik wel eens weten wat,' zei hij en hij keek haar vragend aan. Hij snapte soms echt helemaal niets van meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:05 pm

Chelsea kleurde rood. "Niet boos worden, please. Ik dacht, perongeluk, geheel tegen mijn zin in en 'zou hij na mij een ander meisje versieren?'. Niet boos zijn," zei ze nogmaals. Het klonk in haar oren dan ook alsof ze hem een player vond, en dat was hij juist totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:08 pm

Nick kuchte een keer en kwam overeind. 'In dat geval..' zei hij. 'Als je zo over me denkt.' Hij zei het met zachte stem. Op een of andere manier deed het hem echt iets dat Chels zo over hem dacht, terwijl hij juist zo zijn best deed voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:12 pm

"Nee!" Chelsea schreeuwde haast. "Zo denk ik niet over je, Nick, echt niet. Je bent juist helemaal het tegenover gestelde.. Je bent zo lief, en.." Haar stem stierf weg, en ze kwam ook half overeind. Nu was het opeens wel erg vreemd om in bh bij hem op bed te zitten. Nu ze het toch verkloot had, kon ze net zo goed haar topje weer aantrekken. Met neergeslagen ogen begon ze naar haar topje te zoeken. Had ze weer goed gedaan. Great.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:21 pm

'Ik weet gewoon niet hoe jij over me denkt, maar misschien is het beter om te wachten met verdergaan dan zoenen. Tot je er echt klaar voor bent, tot je niet zulke gedachten krijgt als je me zoent,' zei Nick en hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:24 pm

Beteuterd keek Chelsea hem even aan. "Wil je me nog wel, dan?" murmelde ze zacht. Ze trok het shirt over haar hoofd aan, en stond toen op uit het bed. Ze hees zich zelf in haar broek, en ging toen voorzichtig op het bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:25 pm

'Tuurlijk wil ik je nog,' zei Nick lachend. 'Maar we moeten gewoon niets overhaasten. Ik wil niet dat je spijt krijgt van je eerste keer,' zei hij en hij keek haar diep in haar ogen. Hij pakte haar hand vast en gaf haar een zoen. 'Daar ben je te mooi voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:29 pm

Grinnikend keek ze hem aan. "Je bent veelste goed voor me," fluisterde ze tegen hem, en dat meende ze. Hoe kon hij nou zo aardig tegen haar doen, na zulkle stomme gedachtes? Ze kroop tegen hem aan en legde haar hoofd tegen zijn borst/schouder gedeelte. Ze hoopte gewoon echt dat hij het niet te lang vond gaan duren en door ging naar de volgende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:31 pm

Nick streelde zachtjes door Chels' haren. Ergens diep in zijn hart had hij gehoopt dat ze zich zou overgeven aan hem, maar nee. Hij zuchtte zachtjes. Normaal gaf een meisje zich al na één of twee dagen aan hem, deed hij iets fout bij Chels? Of zat het gewoon niet in haar karakter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Emptyvr aug 06, 2010 8:35 pm

Zwijgend keek Chelsea een tijdje voor zich uit. Ze had geen idee wat ze nu moest doen of zeggen, maar het voelde wel fijn, zoals hij nu door haar haren streek, samen op zijn bed. "Waar denk je aan?" mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nick en Jesse's kamer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taylors' kamer.
» Sue's Kamer
» Leah's kamer.
» Isabella's kamer
» Abigail's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: