Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Allison's kamer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:22 pm

Allison's kamer Slaapkamers_06_GR

Nadat ze haar koffers op de grond had gezet plofte ze op haar tweepersoonsbed. Jezus, wat was ze moe. Ze pakte een blonde lok en begon ermee te spelen. Wat had ze toch een zin om uit te gaan. Gewoon even helemaal los gaan. Net toen Allison helemaal in haar gedachten was verdwaald hoorde ze haar blackberry af gaan. Dat was haar vriendje.


Laatst aangepast door Allison op ma aug 02, 2010 3:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyma aug 02, 2010 2:00 pm

Ze liep haar inloopkast in en pakte haar gucci bikini die ze had gekocht in Dubai. Nadat ze haar bikini aan had getrokken pakte ze haar blackberry. 8 gemiste oproepen en 1 nieuw bericht. Ze las haar nieuwe bericht, het was van haar vriend. 'Hai schat. Hoe is het daar? Ik mis je. Jammer dat je je telefoon niet op neemt had je graag even willen spreken. Hou van je'. Sukkel dacht ze. Haar hart zei dat ze van hem hield maar in haar gedachten wist ze dat het een player was. Ze zuchtte terwijl ze haar blackberry op haar nachtkastje legt. Vergeet hem dacht ze en liep de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyma aug 02, 2010 3:26 pm

Toen ze eindelijk in haar bed lag pakte ze haar blackberry weer. Ze las zijn oude smsjes. De lieve smsjes, de smsjes van toen ze ruzie hadden, de smsjes waarin ze over hem twijfelde en de 'ik mis je' smsjes die ze bijna dagelijks van hem kreeg. Het was niet makkelijk om hem te vergeten maar het moest. Ze wist dat hij haar bedroog. Toen dacht ze weer aan Daniël. Wat een lieve jongen was dat. Hij zou zoiets vast nooit doen. Zo'n type was het niet. Terwijl ze in haar gedachten verdwaald was viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyma aug 02, 2010 5:04 pm

Allison werd wakker. Ze gaapte en ging rechtop zitten nadat ze het kussen in haar rug had gezet. Ritmisch tikte ze met haar tenen tegen het dekbed. Wat had ze toch lekker geslapen. Klaar voor een nieuwe dag. Ze besloot op te staan en naar de badkamer te gaan om een frisse douche te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydi aug 03, 2010 11:47 am

Vanaf vandaag was ze officieel vrijgezel. Ze kwam erachter dat haar vriendje alweer vreemd was gegaan en nu was ze er helemaal klaar mee. Ze dacht aan Daniël zou hij al wakker zijn? Ze besloot naar de woonkamer te gaan om te kijken of hij daar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydi aug 03, 2010 10:43 pm

Onderweg naar de douches klopte Daniël op de deur van Allison.
'Allison?' fluisterde hij.
Geen antwoord.
'Allison?' fluisterde hij, ditmaal iets harder.
Geen antwoord.
Ze was vast ergens anders, dat was het nadeel van dit grote huis. Er waren zoveel mensen en zoveel kamers, dat het moeilijk was elkaar te vinden. Hij dacht weer na over de avond, het was vast heel gezellig geweest als hij niet zo dom was om ineens zo ziek te worden en naar zijn kamer te gaan.
'All?' fluisterde hij nog een keer, maar na nog een keer geen bevestiging, liep hij door naar de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptywo aug 04, 2010 11:43 am

Geeuwend stapte ze uit haar bed. Wat had ze vast geslapen. Zou Daniël al wakker zijn? Ze besloot naar de badkamer te gaan om zichzelf op te frissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptywo aug 04, 2010 2:15 pm

Ze trok haar bikini aan en nam haar strandspullen mee. Daniël zei toch dat ze lol moest maken? Nou dat zou ze doen. De sukkel... dacht ze maar haar hart zei iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptywo aug 04, 2010 10:15 pm

Allison liep geeuwend haar kamer binnen. Jezus wat was ze moe. Ze deed een zwarte shorty aan met daarop een roze topje. Ze dook in haar bed en besloot er niet meer uit te komen voor de zon weer op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 11:43 am

Allison stond starend in haar kledingkast. Ze had eindelijk haar kleding uitgezocht en nu stond ze nog te twijfelen welke paardrijboots ze aan zou doen. 'Hmmm de rechtse dan maar' zei ze tegen zichzelf. Ze liep de kamer uit en ging op zoek naar Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 1:22 pm

Ze besloot zich terug te trekken op haar kamer. Ze pakte een boek en begon erin te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 1:34 pm

Jss klopte op Allison's deur. Misschien zou Allison zin hebben om mee te gaan naar de stad? Jess zuchtte en haalde een hand door haar haren. Het was best warm, maar nooit te warm om te shoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:39 pm

Allison liep samen met Jack haar kamer binnen. Ze plofte op haar bed. Eindelijk had ze een moment samen met Jack. Daar had ze best wel naar verlangt de afgelopen dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:41 pm

Jack trok Allison dicht tegen zich aan. Eindelijk alleen! Dat was de afgelopen dagen bijna onmogelijk geweest met zoveel drukte in het huis. Hij bekeek haar kamer met bewondering. Het was er open en licht.
"Het is erg mooi," zei hij naar de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:43 pm

"Dankje. Nu heb je gelijk een beetje een idee hoe mijn stijl is. Ik heb het namelijk naar mijn eigen stijl ingericht met designmeubelen" zei ze en ze wreef met haar handen door zijn haar waardoor het een beetje rommelig zat, maar dat vond ze wel sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:47 pm

"Je hebt bijna dezelfde smaak als mijn moeder," grinnikte Jack en hij drukte een rij kusjes van haar schouders naar haar hand en weer terug.
"Ze zou je mogen, dat weet ik zeker." Misschien kon hij haar een keer voorstellen, als zijn moeder vakantie had. Maar dat zou net zo goed over vijf jaar kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:49 pm

Allison lachte. Ze dacht terug aan vanmiddag. Hoe erg ze ervan was geschroken hoeveel Jack op zijn moeder leek. "Je hebt een goede band met je moeder he?" zei ze tegen Jack terwijl ze zijn hand pakte en haar vingers tussen de zijne liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:52 pm

Jack glimlachte. "Ja, een hele goede." Hij aarzelde even en voegde er toen aan toe: "Ze is mijn beste vriendin." Dat had hij nog nooit aan iemand toegegeven. "Soms, als ze weg is voor haar werk, praat ik tegen een foto van haar. Dan vertel ik haar alles wat er die dag is gebeurd en heb ik het gevoel dat ik dichter bij haar sta." Hij slikte even.
"En jij? Hoe zit de band met jou ouders?" ging hij snel verder. Als hij niet oppaste, werd hij straks nog helemaal sentimenteel. En dit moment was te perfect om te verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:57 pm

"Ik heb nooit echt een goede band gehad met mijn moeder" zei ze. "Mijn vader daar in tegen betekend alles voor me. Maar hij is bijna altijd op zijn werk waardoor ik hem soms weken lang niet zie" ze slikte even "Dat praten tegen een foto herken ik. Mijn opa en oma zijn dit jaar allebei overleden. Met mijn oma had ik een hechte band, ze was mijn tweede moeder. Ik praat vaak tegen haar foto en hoop dat ze me hoort. Ook al is die kans klein" Ookal waren Jack en zij twee totaal verschillende personen. Op de een of andere manier hadden ze best veel kleine dingen gemeen. Ze deelde de zelfde gevoelens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 9:59 pm

(Shit ik moet gaan! Spreek je morgen denk ik wel weer. Ciaoooo! ;p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptydo aug 05, 2010 10:03 pm

"Wat erg," mompelde Jack verslagen. Om haar zo kwetsbaar te zien vond hij vreselijk.
Hij zag dat Allison een beetje slaperig was en kuste haar op haar voorhoofd. "Ga maar slapen, ik blijf hier." Hij bleef wachten tot ze in slaap was gevallen en hield haar nog steviger vast.

(okee, baai. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyvr aug 06, 2010 2:21 pm

Zachtjes klopte Daniël op haar deur. Hij had zin om wat leuks te doen, en aangezien bijna iedereen in het huis weg was, hoopte hij dat Allison mee ging.
'Allison?'
Toen hij geen antwoord kreeg ging hij naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyvr aug 06, 2010 6:33 pm

Jack schrok wakker. Verdwaasd knipperde hij met zijn ogen; dit was niet zijn kamer! Toen zag hij Allison, die nog steeds opgekruld in zijn armen lag te slapen, en glimlachte hij. Nadat hij gisteravond naar beneden was geweest en iets te veel had gedronken was hij weer teruggekeerd naar haar kamer. Hij had gelukkig geen last van een kater, maar hij moest wel even douchen. Voorzichtig schoof hij Allison opzij en stapte van het bed. Hij kuste haar op haar haren en verliet de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyvr aug 06, 2010 6:43 pm

Jack glipte de kamer binnen en glimlachte vertederd toen hij Allison zag liggen. Ze was zo mooi...
Hij sloop naar haar bed en legde één rode roos naast haar kussen. Die zou ze zeker zien als ze wakker zou worden. Hij had de roos speciaal geplukt uit de tuin bij de appelboom. Hij grinnikte in zichzelf en verliet de kamer weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Emptyvr aug 06, 2010 8:52 pm

Allison opende haar ogen. Ze had de hele dag in haar bed gelegen. Naast ze zag ze een rode roos liggen. Ze kreeg een glimlach op haar gezicht. Die moest wel van Jack zijn. Wat was het toch een leuke jongen dacht ze. Ze besloot op zoek te gaan naar Jack of haar andere huisgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Allison's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allison's kamer   Allison's kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Allison's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Alexis' kamer.
» Alice's kamer.
» Leah's kamer.
» Isabella's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: