Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stephan's en Jack's kamer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:22 pm

De slaapkamer van Steph en Jack

Een groot raam met gordijnen, uitzicht op de tuin.
De kamer is vlakbij de badkamer en de trap, perfecto dus.
2 tweepersoons bedden.
Er staan twe grote kasten en verder nog wat leuke spullen.
Steph's gitaar staat in een hoek en ook een stereo.

Graag kloppen als je binnenkomt.Very Happy


Laatst aangepast door Stephan op ma aug 02, 2010 7:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyma aug 02, 2010 1:49 pm

Steph maakte zijn tas open en hing zijn kleding in zijn kast. Zijn 5 allstars en nog wat Nikes zette hij in de hoek en klaar was kees. Of nouja, Steph dus.. Hij zette vrolijke muziek op en bewoog wat heen en weer. Hij pakte zijn joggingbroek en trok deze aan. Ook deed hij er witte sokken onderaan, maar verder geen bovenstuk. Het was best warm en hij voelde zich vrij thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyma aug 02, 2010 2:07 pm

Steph deed de deur achter zich op een kier en ging op zijn bed zitten. Eigenlijk was hij nog niet zo moe.. Hij pakte zijn gitaar en begon erop te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyma aug 02, 2010 2:16 pm

Stephan had het gevoel alsof hij de enigste was die zich in zijn of haar kamer bevond. Hij opende de deur en keek door de gang.. niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyma aug 02, 2010 3:30 pm

Stephan liep naar zijn kamer en pakte zijn gitaar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyma aug 02, 2010 7:49 pm

Jack duwde de deur van zijn nieuwe slaapkamer open op het moment dat er aan de andere kant van de lijn werd opgenomen.
"Hallo?" Een vrouwenstem, hard en zakelijk.
"Trees, dit is Jack. Is ze vrij?" Hij knikte naar Stephan en liet zijn tas vallen op het vrije bed bij het raam.
"Jack, lieverd! Voor jou altijd! Ik verbind je door." Er klonk een klik en daarna een kuchje en een tweede stem, ditmaal vriendelijker en zachter.
"Jack, schat! Ben je veilig aangekomen, is alles goed?"
Jack moest lachen en ging languit op het bed liggen. Hij negeerde Stephan en staarde naar het plafond; de gesprekjes met zijn moeder waren zeldzaam en alleen voor hem.
"Ja, mam, alles is goed. Het is hier... zonnig. Ik wilde je alleen even laten weten dat ik veilig ben aangekomen. Ik weet dat je het druk hebt." Zijn moeder lachtte en Jack glimlachte onbewust. Hij hield van haar lach, die hoorde hij veel te weinig.
"Dat is lief van je, schat. Janet, wat is er?" Haar toon sloeg om in zakelijk en Jack hoorde op de achtergrond iemand opgewonden praten.
"Jack, ik moet ervandoor. Grote mode-crisis! Bel je snel weer? Cioa!" En weg was ze. Jack zuchtte en gooide zijn mobiel naast zich neer. Zo ging het altijd. Er was een of andere crisis en hij werd aan de kant geschoven. Met een ruk stond hij op en beende de kamer uit. Dan ging hij de rest van het huis wel bekijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptywo aug 04, 2010 10:21 am

Stephan werd wakker en keek naar Jack, die nog sliep. Hij was moe van gister, hij werd plots misselijk en had overgegeven. Zin om terug te komen had hij niet. Hij trok zijn sokken aan en liep zachtjes de gang op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptydo aug 05, 2010 11:39 am

Jack kwam zijn kamer in. Zijn hart bonkte; hij had nu de hele middag Allison voor zichzelf!
Hij zag dat Stephan nog sliep en grinnikte. Snel trok hij zijn kleren uit en schoot in zijn rijkleding. Handschoenen mee en klaar is kees. Stilletjes verliet hij de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyvr aug 06, 2010 11:54 am

Isabella sloop zachtjes de kamer binnen. Stephan en Jack lagen beiden nog te slapen, ze grinnikte stil.
Ze liep naar Stephan en streelde over zijn wang. Hij lag zo vredig te slapen!
Het briefje legde ze naast zijn hoofdkussen.
Hoi, ik ben vast heel het weekend weg, misschien ook niet... Hier mijn gsmnummer, zo kun je me nog bereiken! Liefs, Isabella
Daarna drukte ze een kus op zijn wang en verliet de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyvr aug 06, 2010 6:40 pm

Jack kwam de slaapkamer binnen en zag dat Stephan nog steeds op bed lag. God, wat een uitslaper!
Hij liep naar de klerenkast en trok hem open. Een spijkerbroek en een open overhemd waren wel goed. Het was heel warm buiten en hij wilde niet te zwaar gekleed. Dat iedereen zijn blote borst dan maar zag, vond hij niet erg. Hij had niets om zich voor te schamen. Zachtjes verliet hij de kamer weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyvr aug 06, 2010 7:49 pm

Ik liep over de gang, opzoek naar mijn kamer. Willekeurig liep ik een deur binnen en zag dat iemand in bed lag te slapen. (Stephan) "Oh, euh sorry!" riep ik, natuurlijk weer te hard. Ik bekeek de persoon. Oef, hij ziet er lekker uit. Soepel haal ik mijn hand door mijn haar en het valt los langs mijn gezicht. Ik bleef nog even hier staan, hopend dat hij wakker zou worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptyvr aug 06, 2010 8:11 pm

"Dan niet" mompelde ik zachtjes en met de koffer in mijn hand, die ik ruw over de deurdrempel rukte, schuurde ik verder over de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptydi aug 17, 2010 2:22 pm

Jack lag op zijn bed met zijn handen achter zijn hoofd gevouwen naar het plafond te staren. Hij dacht aan alles en niets en verveelde zich een beetje. Hij zuchtte en verplaatste zijn blik door de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Emptydi aug 17, 2010 2:32 pm

Zuchtend stond hij op en trok de kledingkast open. Overal troep van Stephan. Hij grinnikte en schoof een hele rij aan shirts opzij. Hij keek even naar buiten; het zonnetje scheen. Hij trok een schone spijkerbroek aan en voor de rest niets. Te warm voor een shirt. Deo en aftershave, kam door zijn haren: ready to go. Maar waarheen? Hij dacht even na en verliet toen de slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stephan's en Jack's  kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stephan's en Jack's kamer   Stephan's en Jack's  kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stephan's en Jack's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Nadine's kamer
» Jaimy's kamer
» Anthony's kamer
» Jackson's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: