Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Club 1

Ga naar beneden 
+3
Chelsea
Jared
Jess
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:36 am

Dit is een van de Clubs in Griekenland. Het is hier gewoon heel chill met leuke mensen leuke muziek alles. Enjoy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:37 am

Alexis (en de anderen? XD) liepen naar binnen. De muziek was goed, dit kende Alexis wel. Ze wachtte op de reactie van de anderen en keek ondertussen rond. Ohhhhhh hell, daar liep veel lekkers!


(ja mijn pc flipt em steeds en dan verwijdert hij mn tekst en moet ik opnieuw typen -_-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:40 am

(( Club 1, fantasievolle naam, haha Razz ))
Jared liep achter Alexis de club binnen. Ja, dit zag er goed uit. Herkenbare muziek, veel grieken maar toch hier en daar ook wat blonds - dat waren vast Nederlanders. Die herken je echt uit duizenden. "Oké! Dit ziet er goed uit!" zei hij. Hij keek de anderen aan en liep naar de bar. Time for a drink!

(( okee ik heb echt geen idee wat jongens doen in clubs eigenlijk. ze dansen neit echt toch? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:41 am

(( hahaha ja sorry))

Jess hoorde bekende muziek en begon te bewegen met haar heupen. Meteen kwam er een jongen achter haar staan maar lachend draaide ze zich om en liep ze weg. Het was nog te vroeg, eerst tijd voor een drankje. Ze liep achter Jared aan naar de bar.

(( Ooh bij ons wel hoor haha, maar dan wel bij een meisje ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:43 am

Ik gaf de barman een seintje. "Dubbele whiskey voor mij, en voor de dame..?" Ik keek Jess vragend aan. "Wat wil je drinken?" vroeg ik nog als extra hint.

(( jaa, nee met meisjes wel ja, maar ik bedoel als ze alleen zijn, of met hun vrienden ofzo Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:44 am

'Doe maar wat lekkers, want daar heb jij blijkbaar wel verstand van,' zei Jess en ze schonk hem een glimlach. Ze keek rond in de club, het was niet belachelijk groot maar toch wel ruim, en het was redelijk vol. Het zag er heel gezellig uit en Jess kon bijna niet wachten om te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:49 am

"Dat had je niet moeten zeggen," grijnste hij. "Een screaming orgasm for the lady," zei hij tegen de barman, die er helaas niet om kon lachen. Jared vond de naam van die cocktail altijd geniaal, en hij vond 'm nog lekker ook. "Make it extra strong!" riep hij nog naar de barman, die omkeek en grinnikte. Dat vond hij dus wél grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:51 am

Jess schoot in de lach. 'Wát?!' zei ze met een grijns. Ze kreeg het drankje in haar handen gedrukt. 'Nou Jared, dankje.. denk ik,' zei ze en ze nam een grote slok. Verassend genoeg smaakte het erg lekker. Misschien een voorteken, dacht ze bij zichzelf, en ze schoot in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:54 am

"Ik weet het, de naam is goed, maar de cocktail is zelfs nog beter hé!" zei ik tegen haar. Ik goot mijn whiskey naar binnen en bestelde meteen een nieuwe. Na die ging ik dansen, beloofde ik mezelf. Met wat alcohol ging het meestal al iets beter. Ik zag dat Jess stond te popelen om te gaan dansen. Ik keek haar aan en knikte naar de dansvloer. "Nou, hup! Show me what you're working with!" lachte ik naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:56 am

Eindelijk! Dansen! Niks wat ze liever deed. Ze pakte Jared z'n hand en trok hem de dansvloer op. Ze bewoog ritmisch mee op de muziek en ze ging met haar heupen mee op de beat. Ze liet zich helemaal gaan en genoot van het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 1:59 am

Owwww, dacht Jared bij zichzelf. Ze had hem ook meegesleurd, dat was niet echt de bedoeling geweest. Een beetje awkward stond hij op de dansvloer. Hij bewoog, en probeerde de muziek en het alcohol in zijn bloed hem te laten leiden.. Toch had hij het gevoel dat hij eruitzag als een stijve hork. Maar goed, fuck it, dacht hij. Hij begon de alcohol te voelen en dan maakte meestal weinig hem nog uit. Hij zag wel dat Jess goed kon dansen - bij veel meisjes zag het er dom uit als ze sexy dansten, maar bij haar was het nonchalant en leek het vanzelf te gaan. Hij grijnste en begon iets meer te bewegen. Dit was zo slecht nog niet! Hij zocht Alex en Nick, maar zag ze nergens.

(( volgens mij zijn wij de enigen die nog wakker zijn, of niet? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 2:03 am

Jess danste door, en ze zag dat Jared rond keek. Ze wilde vragen naar wie hij zocht, maar de muziek stond zo hard dat hij dat waarschijnlijk niet zou horen. Jess voelde dat de alcohol van die hele avond begon te werken. Ze trok Jared iets dichter naar haar toe. Hij was de leukste mannelijke persoon die op dat moment in de buurt was en ze had gewoon de behoefte om tegen een gespierd mannelijk lijf te dansen.

(( jaa ik denk het wel haha ik ben echt bang dat ik zo wordt betrapt hahaha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 2:09 am

Hij voelde dat Jess tegen hem aan begon te dansen. "Fuck," zei hij tegen zichzelf. Nee, daar was hij niet dronken genoeg voor. Met meisjes dansen was écht niet zijn ding. Hij pakte haar hand en draaide haar rond, zodat ze voor hem stond en lachte naar haar. Hij hoopte dat ze het niet persoonlijk op zou vatten of zo. Hij liep gauw even naar de bar en pakte zijn en haar drankje, die daar allebei nog stonden. Op de terugweg botste er een grieks meisje tegen hem aan, dat lief met haar ogen knipperde en vroeg: "Is that drink for me?" Jared kon het niet helpen en barstte in lachen uit. Wat een ontzettend slechte versiertruc. "No, sorry," zei hij en hij liep door. Dat was misschien hard, maar ja, hij was hier niet voor one-night-stands gekomen. Hij gaf het drankje aan Jess en genoot van de muziek. Hij werd een beetje week in zijn benen - ging die alcohol dan zó snel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 2:12 am

Jess keek hem even verbaasd aan. Nou ja, misschien was hij niet zo'n danser. Ze dronk het drankje dat ze van hem kreeg in één keer op. 'Zal ik nu wat halen?' vroeg ze toen, aangezien hij nu al haar drankjes moest betalen. Ze wilde niet als een of andere bietser overkomen, zij zou nu gewoon wat voor hem halen. 'Wat wil je hebben?' vroeg ze daarom zonder zijn antwoord af te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 2:15 am

Girl taking control, grappig! "Nou, deze keer mag jij wat bedenken!" zei hij. Hij vroeg zich af waar ze mee terug zou komen. Ondertussen voelde hij dat zijn hersenen al een beetje fuzzy werden van de drank. Hij dacht niet echt meer helemaal helder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 2:16 am

(( ik ben echt zooo moe, ik ga slapen denk, maar we kunnen morgen gewoon verder gaan vanaf hier toch? Very Happy slaap lekker alvast in ieder geval haha!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 10:37 am

Chelsea stapte de club wat later in dan de anderen. Ze had geluk dat je vanaf je 15e al in griekenland mocht drinken, en vanaf je 16e naar clubs. Daardoor was ze binnengekomen. Ze streek even over de stof van haar topje, die ze vlak voor de vakantie had gemaakt, en wrong zich door de menigte heen. De broek die ze droeg had ze wel gewoon gekocht. Toch had ze hem bewerkt. Ze had hem gebleekt en er gaten ingemaakt. Bij de bar aangekomen bestelde ze simpel een breezer, en ze keek rond.

(DENK DE HANDSCHOENTJES WEGGGGG)
Club 1 BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFm5NNUJnc0NZM3hHM0ZMSVBLUUU3YncAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 11:23 am

Jackson liep alleen de club binnen. Hij droeg een baggy, zwarte jeans met witte bretels. De bretels had hij niet niet om, maar hingen los (snap je?!) achter hem. Daarop droeg hij een wit t-shirt met v-hals, zonder opdruk. Hij schudde zijn pony even naar de zijkant en liep richting de bar, waar hij een van de sterkere dranken bestelde en die gulzig achter over sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 11:39 am

((Kunnen jullie een korte samenvatting geven van wat er een beetje gebeurd is toen de meerderheid wegging?))

Steph liep met de anderen de club in. Hij had een grijze skinnyjeans aan, donkergroene lage allstars en een paars v-hals shirtje. Steph keek om zich heen en liep naar de bar. 'een breezer aub' zei ik en keek naar het meisje achter de bar. Niet verkeerd, dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 12:38 pm

Jess haalde voor Jared een Bloody Mary, en gaf hem met een brede grijns aan hem. Toen ging ze verder dansen. Ze zag inmiddels dat er al meer mensen de club in waren gekomen en enthousiast rende ze af op Chelsea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 12:41 pm

Steph keek even rond en zag wat mensen van het huis. Hij nam een grote slok en zag in zijn ooghoek Jess en Chelsea. Ik ben dus niet de enigste, dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 12:41 pm

"Jess!" vrolijk begroette Chelsea haar roommate doormiddel van een omhelzing. "Hoe vind je deze club?" vanuit haar ooghoek zag ze Jackson staan, een van de bewoners. Ze vond hem een beetje een vreemde, maar hij kon er best mee door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 12:43 pm

Jess vertelde enthousiast dat het echt heel leuk was hier, met gewoon goede muziek en leuke mensen. 'Alleen de Griekse mannetjes zijn soms een beetje.. handtastelijk,' voegde ze met een lach toe. 'Maar daar raak je aan gewend. Vet shirt trouwens!' zei ze en bewonderend bekeek ze Chelsea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 12:48 pm

Steph dronk de laatste slok van zijn breezer op en zette het glas terug op de bar. Langs de bar liep hij naar Jess en Chelsea. 'Hee, jullie ook hier' zei hij met een brede glimlach.

((Ik ga even douchen.. over een kwartiertje ben ik terug!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Emptyma aug 02, 2010 12:49 pm

Chelsea grijnsde, maar rilde tegelijkertijd. Handtastelijke mannetjes? Bah! "Dankje! Jij ziet er ook leuk uit," zei ze grijnzend, waarna ze naar Stephan keek. "Hey," begroette ze hem vrolijk, en ze glimlachte breed. Tot nu toe was ze nog niemand tegen gekomen die ze niet mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Club 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Stad-
Ga naar: