Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:07 pm

"Ja, even rustig kan geen kwaad," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:07 pm

Oh nee, dacht Helena, toen ze zag dat Ana er ook was. Ze deed haar jurkje uit en ging de jacuzzi in. 'Hé.' zei ze tegen Ana, een beetje onverschillig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:08 pm

Daniël zag Ana in de jacuzzi zitten. Hij trok zijn shirt uit en kroop de jacuzzi in. 'Heerlijk,' zei hij toen, met zijn ogen expres op Ana gericht. Hij grinnikte en sloot even zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:08 pm

Ana keek op toen ze nog een nieuwe stem hoorde 'Oh, hey,' zei ze en ze keek weer weg. Helena had duidelijk laten blijken dat ze Ana niet mocht. Ana zuchtte. Ze had geen zin in nog een drama avond dus ze besloot maar gewoon normaal te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:09 pm

Op dat moment kwam Daniel binnen. Opgelucht haalde Ana adem, met Dan kon ze echt lachen. Ze glimlachte naar hem en schoof iets dichter naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:12 pm

Hij legde zijn arm gestrekt op de rand van de jacuzzi, boven Ana's schouders. 'Zo, lekker een rustig dagje gehouden?' vroeg hij toen. Hij keek naar Helena, die mocht Ana blijkbaar niet zo. Nou ja, Daniel had ook niet een super goede eerste indruk van Ana, maar later verminderde dit en nu mocht hij haar. Misschien moesten ze elkaar gewoon beter leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:13 pm

Isabella sloot haar ogen en zuchtte. Daar gingen ze weer, Ana kon er ook niks aan doen, maar elke jongen draaide meteen rond haar. Best wel jammer soms, gelukkig had ze gisteravond Jared nog gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:14 pm

Helena keek naar de arm van Daniël die bijna om Ana heen zat. Ze zuchtte, typisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:17 pm

Ana beet op haar lip, ze had het gevoel dat ze een beetje een slechte sfeer veroorzaakte en ze had geen zin in ruzie. Zou ze maar weggaan? Ze zuchtte en stond op. 'Ik ga.. even weg, ofzo,' zei ze toen. Ze keek Daniel nog een keer lang aan en toen liep ze de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:18 pm

verbaasd keek ze hoe Ana wegliep. Wat heeft die nou?
"Wat is er?" vroeg ze toen aan Daniel, misschien wist hij wat haar dwarszat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:18 pm

Helena keek toe hoe Ana weg liep. Ze voelde zich blijkbaar niet op haar gemak. Helena voelde zich een beetje schuldig. Ook al vond ze Ana niet aardig, dat betekende nog niet dat ze hier niet mocht zitten. Ze sloeg haar ogen neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:23 pm

'Jongens, kom op. Let even op de manier waarop jullie haar aankijken, vind je het gek dat ze zich ongemakkelijk voelt,' zei Daniël. 'Ik moet toegeven dat ik ook niet de beste eerste indruk van haar had, maar als je haar leert kennen is ze best... cool.' Hij zuchtte en grinnikte even, nee hij vond haar niet cool vanwege de seks die ze gehad hadden, maar ze was aardig en gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:24 pm

"Nu deed ik dus echt niks," zei Isabella verbaasd, "ik heb het al sinds gisteren bijgelegd met haar en heb al lol met haar gehad," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:26 pm

'Het was niet echt mijn bedoeling om haar zo weg te jagen. Maar, woensdag avond heeft ze niet echt een goede indruk bij me achtergelaten.' zei Helena vastberaden. 'En misschien is ze best een aardig persoon, maar van mij mag ze dat wel eerst aan mij bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:28 pm

'Oh, sorry Isa dan heb ik dat verkeerd gezien.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik snap jullie wel, maar goed genoeg daarover,' zei Daniël toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:29 pm

'Als ze zo terug komt, of in ieder geval wanneer ik haar weer zie, zal ik wel sorry zeggen.' Helena gaf zelf toe dat ze zich niet helemaal perfect had gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:29 pm

Isabella grinnikte.
"Genoeg drama, echt," zei Isabella hoofdschuddend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:30 pm

Helena lachte. Je kon dit zo het drama huis noemen, na alles wat er al was gebeurd. Van het meeste wist ze eigenlijk niet eens zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:31 pm

'Ja, echt meer dan genoeg drama. Toen ik hierheen ging dacht ik aan een vakantie zonder zorgen,' lachte Daniël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:33 pm

Helena lachte. Voor haar was het niet echt een vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:33 pm

"Dacht ik ook daniel, dacht ik ook," grinnikte ze. "Ik verveel me jongens..." zuchtte ze toen met een triest gezichtje, "het lijkt wel alsof ik weer vol energie zit," zuchtte ze, dat was niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:34 pm

Helena knikte. Zij had eigenlijk ook wel zin om wat leuks te gaan doen.

((dit begint op het echte leven te lijken x;DD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:36 pm

'Ja, i'm pretty bored too. Wat zullen we dan gaan doen? Niet iets al te actiefs, ik moet nog een beetje bijkomen,' ggrinnikte Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:36 pm

"Kan je niet goed tegen de alcohol van gisteren," grinnikte ze, ze gaf hem een por. "En ik weet niet echt wat we kunnen doen, jammer dat er zo weinig mensen actief zijn nu," zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Emptyvr aug 13, 2010 11:37 pm

Helena beet op haar lip terwijl ze nadacht. Hier was ze totaal niet goed in. 'Doen jullie maar een voorstel, ik vind het vast wel goed.' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: