Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:22 am

Daniël glimachte. 'Meestal drink ik mijn zorgen weg, maar nu denk ik ze weg,' zei hij lachend. 'Als ik het me goed herinner heb jij het gister wel gezellig gehad met Jared of niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:26 am

"Ik herinner me er niet meer zoveel van," zei Isabella lachend. "Jij hebt het ook gezellig gehad, toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:28 am

'Voor zover ik me herinner wel.' Hij grijnsde, het was wel een gestoorde avond geworden. 'De avond was echt super ik ben echt blij dat iedereen zo goed met elkaar op kan schieten, nou ja, de meesten van ons dan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:30 am

"Nou, wat ik herinner is dat Iedereen met elkaar omkon, het was zeker een leuke sfeer en voor herhaling vatbaar," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:32 am

'Dat moeten we inderdaad vaker doen' lachte Daniel. Hij dacht even aan thuis, hoe zouden ze het daar hebben? Hij had zijn ouders lang niet gesproken, of zijn vrienden daar. Hij dacht aan zijn oma, die moest hij zeker binnenkort gaan bellen, zij had hem immers deze vakantie gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:34 am

"Dat is dan afgesproken," zei ze lachend. "Maar ik ga maar eens, tot morgen," zei ze, ze stapte uit het water en verdween.

((moet gaan, doeii))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyza aug 14, 2010 12:39 am

Daniël zuchtte en stapte ook maar uit de jacuzzi. 'Trusten.' Hij liep weg.

(( okee doeidoei ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 10:59 am

Emett had zijn zwembroek aangetrokken en was naar de jacuzzi gelopen. Hij luisterde even aan de deur of er al mensen waren. Er was net een meisje (Isabella) langs hem de jacuzzi ruimte uit gegaan, maar het kon zijn dat zij niet de enige was die er zat. Toen hij niks hoorde opende hij de deur, en kwam erachter dat er inderdaad niemand in de jacuzzi zat. Hij legde zijn handdoek op een stoel en liep naar het water. Hete stoomwolken kwamen eraf, en hij stapte erin. Hij ging onder water, schudde zijn haar uit toen hij boven kwam, zette de jacuzzi aan en ging zitten. Hij zakte een beetje onderuit, sloot zijn ogen en dacht aan helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 3:25 pm

Emett viel bijna in slaap, toen hij opschrok van een soort knal, alsof er iets ontplofte of viel. Hij besteedde er verder geen aandacht aan en zakte weer onderuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 7:17 pm

Emett zat daar maar.. In het bubbelbad. In z'n eentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 7:56 pm

Isabella kwam de jacuzzi binnen in haar bikini en schrok toen ze Emett zag zitten.
"Hé," zei ze met een glimlach, waarna ze het water instapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 7:59 pm

((Haha je had het gezien dus. Ik verveel me zooo, dus ik dacht achjaa! Haha.))

Emett hoorde de deur niet opengaan, maar wel dichtvallen. Na de bonk opende hij een beetje warrig zijn ogen, en keek naar Isabella. 'Hee! Jou ken ik niet.. toch?', vroeg hij met een glimlach. 'Ik ben Emett. En.. Kom erbij.' Hij schoof op, ook al was dat helemaal niet nodig aangezien ze gewoon tegenover hem kon gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:07 pm

"Ik ben Isabella, Isa," zei ze met een glimlach. Ze ging tegenover hem zitten en haalde haar hand door haar haar. "Het is best stil vandaag, niet?" vroeg ze toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:12 pm

'Isabella, Isa,' herhaalde hij. 'Leuke naam.' Hij volgde haar handbeweging, en keek toen weer naar haar gezicht. 'Ja. Elke dag voor mij eigenlijk, tot nu toe dan. Op de avond van het feest was ik er niet, ik lag met hoofdpijn op bed. Dus eigenlijk heb ik de hele kennismaking met mensen en zo gemist, dus ik ken pas een iemand hier. Waarvan ik trouwens haar naam nog niet weet,' zei hij grijnzend. 'Dus ja, dat het stil is kan je wel zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:15 pm

"Ahzo. Maar er komen zeker nog feestjes, de vakantie is nog niet gedaan," zei ze lachend. "Je zult wel snel anderen leren kennen, er zijn best veel mensen hier," zei ze peinzend. Ze bedacht zich dat het inderdaad de laatste dagen stil was, alsof alles dood was hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:19 pm

'Mmh, dat zal wel ja,' zei hij grijnzend. 'Kan haast niet anders, eigenlijk, als je bedenkt hoeveel jongeren hier zijn.' Hij haalde zijn hand door zijn halfnatte haren, waardoor het een beetje warrig ging staan. 'Ik heb pas met een iemand hier gesproken zoals ik al zei, en ik weet eigenlijk niet eens of ze wel in dit huis.. eh, woont?', zei hij vragend. 'Of hoe je dat ook wilt zeggen,' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:20 pm

"Met wie dan?" vroeg Isabella. "Ik bedoel, hoe ziet ze eruit? Misschien weet ik wel wie het is, ben hier tenslotte al een tijdje," zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:23 pm

((Het is Sharlett, trouwens))

'Eh.. ze had geloof ik bruin of zwart haar,' zei hij grinnikend. 'Ik ben nogal vergeet achtig als het gaat om gezichten en namen. Ehm.. stijl, in ieder geval niet krullend. Dat weet ik bijna zeker.' Hij moest een beetje lachen om zijn beschrijving. 'Nu weet je vast wie ik bedoel, right?', zei hij grijnzend terwijl hij haar een aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:26 pm

((danke :p))
Isabella dacht na.
"Stijl zwart haar, hmm, het kan Sharlet zijn, Ana, ofnee, Ana niet, haar haren zijn niet helemaal stijl," zei Isabella peinzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:28 pm

((Haha dubbel t. Oeps, grapje.))

Emett keek naar haar denkende gezicht en moest lachen. 'Heel belangrijk is het niet, hoor. Als ik der zie herken ik haar wel weer, denk ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:30 pm

Isabella grinnikte.
"Vast wel," zei ze terwijl ze haar schouders ophaalde. "Hoe oud ben je als ik vragen mag?" vroeg ze toen maar. Ze wist niet goed waarover ze met hem kon praten, dusja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:34 pm

'Achttien,' zei hij met een glimlach. 'En jij?' Hij kreeg wat spetters water in zijn gezicht van het water en haalde ze weg. 'Dat is het enige nadeel van een jacuzzi; ze spetteren soms nogal,' zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:40 pm

Isabella grinnikte om zijn opmerking.
"Het is dan ook water hé," lachte ze. "Ik ben trouwens 17," zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:42 pm

Emett grijnsde naar haar. 'Ik ben erg goed in zeuren over onzinnige dingen die er helemaal niet toe doen. Dan weet je dat vast.' Hij keek naar het water en keek toen lachend op, om het gesprek wat ze hadden. Het ging vrijwel .. nergens over, maar was niet saai. '17. Oke, en wanneer ben je jarig?', hij grinnikte want hij vond dat altijd zo'n kinderlijke vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Emptyzo aug 15, 2010 8:44 pm

"21 januari," zei ze met een glimlach. Dit ging echt nergens over, ze grinnikte. "Heb je eigenlijk al iets gedaan hier?" vroeg ze toen, "buiten in de jacuzzi zitten," voegde ze er lachend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: