Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 8:48 pm

Hij kon het niet laten, en grijnsde weer. 'Eh.. ik bén naar de supermarkt gegaan, maar ben uiteindelijk zonder spullen weer teruggelopen.' Hij keek alsof hij heel verward was, en lachte. 'Lang verhaal. Of eigenlijk niet, maar het is niet bepaald boeiend. Verder eh.. een beetje het huis verkend, maar nog niet zo veel gedaan eigenlijk.. Gitaar gespeeld, natuurlijk', voegde hij er een paar seconden later aan toe. 'En jij?' Hij zocht weer even oogcontact, en grijnsde weer. Aardig meisje, Isa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 8:51 pm

"Ik heb hier al best veel gedaan, zo kun je het wel stellen," zei Isabella lachend. "Maar ik ben hier dan ook al langer dan jij," voegde ze eraan toe. Ze ging zo zitten dat het water maar aan de helft van haar buik kwam. Ze kreeg het even wat te warm in de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 8:55 pm

Zijn blik gleed naar haar buik, maar al snel keek hij weer naar haar gezicht. Anders kwam hij ook zo raar over. 'Zoals?' vroeg hij met een grijns. Ze had een beetje rode wangen gekregen, waarschijnlijk van de warmte. 'Heb je het warm?' zei hij lachend. 'Oh sorry, nu stel ik 2 vragen tegelijk. Dat doe ik ook erg vaak.' Hij moest weer grijnzen, wendde zijn blik af en bekeek de ruimte waar ze in zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 8:58 pm

"Oh, er zijn al twee truth or dare avonden geweest, ben ook al met een paar mensen uitgeweest waar we een bastard trilogy ofzo hebben gedaan, mja, gewoon genoten van de vakantie eigenlijk," zei ze met een grijns. "En ja, ik heb het warm, maar dat is ook wel normaal in een jacuzzi," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 9:01 pm

'Hmm, van allebei niks meegekregen,' zei hij een beetje spijtig. 'Bastard trilogy? Leg eens uit? Dat ken ik niet.' Hij keek haar even aan. 'Of ben ik nu een rare jongere?' voegde hij er lachend aan toe. 'Ja, dat zal het zijn. Dat hoor ik vast te weten.'
Hij vergat bijna om te reageren op haar antwoord over de warmte. 'En ja, daar heb je gelijk in. Wil je eruit anders? Dan gaan we.. naar het strand of zo?' vroeg hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 9:03 pm

"Is mij gelijk," zei ze op zijn voorstel om naar het strand te gaan.
"En ik weet niet juis of het zo heette, maar dat waren 4 drankjes met shots van sterke dranken die je op moest drinken. Je kan al geloven hoe lam iedereen was," grinnikte ze. "Maar wel leuk om eens te doen," voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 9:08 pm

'Oke, op naar het strand dan,' zei hij grijnzend. Hij stond op, deed de jacuzzi uit en stapte uit de jacuzzi.
Hij pakte zijn handdoek, en hield vast de deur voor haar open. 'Oke, ja dat kan ik me wel voorstellen. Ik kan redelijk goed tegen drank, maar niet als het door elkaar gemixt is. Of nouja, sommige dingen wel, maar het meeste niet.' Hij lachte, en wachtte in de deuropening tot Isa klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 9:08 pm

((sorry, krijg plots dringende sms dat ik naar iemand moet bellen, kom zo snel mogelijk terug!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 9:11 pm

((is oke! tot zo.))
((ik kan nog tot half 11. maar waarschijnlijk lees je dit niet meer voor morgen!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 10:00 pm

((moest je niet weg ofzo? xD dat stond er toch eerst?))
Isabella kroop ook uit het water en volgde Emett naar het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyzo aug 15, 2010 10:04 pm

((moest ik ook haha maar de visite is weer weg. ik ga vast naar 'het strand' haha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:25 pm

Onder het teruglopen had Emett met een grijns aan Isa gevraagd of ze het goed vond om naar de douches bij de jacuzzi te gaan, om de andere badkamers maar even gescheiden te houden zoals het hoort. Zij vond, zoals elke keer tot nu toe, alles best. 'Na jou.' Hij hield de deur voor Isa open, en liep achter haar aan naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:28 pm

Isabella liep meteen naar een douche en draaide de kraan open. Heerlijk warm water stroomde eruit en ze sloot genietend haar ogen.
"Goed idee van je," zei ze tegen Emett.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:31 pm

'Ik zit vol goede ideeën,' zei hij heel onserieus. Hij draaide ook een kraan open, maar helaas de koude, en stapte eronder. Een aantal scheldwoorden ontglipten hem, en hij draaide de warme kraan aan. Allemaal zand dreef weg naar het putje in het midden van de ruimte. 'Dat was redelijk.. koud,' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:45 pm

Isabella grinnikte.
"Slim om een koude douche te nemen," zei ze lachend. Ze deed haar hoofd onder het water en liet haar haren nat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:48 pm

'Dat deed ik expres.' Hij probeerde serieus te kijken, maar daar is hij niet zo goed in dus hij gaf het maar meteen op. 'Maar eh, vertel eens wat meer over jezelf. Ik bedoel, doe je een opleiding, een sport moet haast wel want je hebt een goed conditie, en nouja dat soort standaard dingen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:54 pm

"Ik ga vaak gaan lopen, vandaar die conditie. Ik heb ook nog op voetbal gezeten," zei ze lachend. "Ik volg Wetenschappen, Moderne talen," zei ze met een lach. "En jij dan?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 3:57 pm

((ben ff aan het bellen, reageer zo!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 4:15 pm

'Voetbal? Dat vind ik altijd zo leuk om naar te kijken,' zei hij met een grijns. 'Vrouwenvoetbal, bedoel ik dan he.' Hij keek naar haar op. 'Ik zat ook op voetbal, heb voor deze vakantie mijn laatste seizoen gehad en ben er toen afgegaan, omdat ik ging studeren in Utrecht en geen tijd meer zou hebben. Ik studeer medicijn wetenschappen. En ik woon op mezelf in Utrecht aan de voorstraat,' voegde hij er met een lach aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 4:19 pm

"Leuk,' zei Isabella. "Ik heb een tijdje in Londen gezeten omdat ik thuis weg wilde. Ik ben afkomstig van een boerderij," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 4:32 pm

'Een echte boerderij meid!' herhaalde hij met een lach. 'Londen? Hoe beviel het daar?' Hij wilde altijd al naar Londen, en was wel benieuwd naar haar beleving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 4:48 pm

"Grappig hoor," grinnikte ze. "Het is er wel tof," zei Isabella peinzend. "Kheb er leuke dingen meegemaakt," zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 4:49 pm

Hij moest lachen om haar reactie, maar werd daarna weer serieus. 'Dat klonk een beetje.. twijfelend?' Hij trok zijn wenkbrauwen vragen naar haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 4:54 pm

"nee nee, niet twijfelend. Het was er zeker tof!" zei ze grinnikend. "En jij, vele toffe dingen meegemaakt waar je studeert?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Emptyma aug 16, 2010 5:00 pm

'Eh jawel, het is wel leuk. Ik heb er eigenlijk over zitten denken om te stoppen met mijn opleiding, maar ik heb uiteindelijk besloten toch maar door te gaan. Ik ga na deze vakantie naar mijn 3de jaar, dus anders was het ook zo zonde. Maar de mensen daar zijn zeker leuk.' Hij trok het randje van zijn zwembroek iets van zijn lichaam af zodat het zand ook daaruit zou gaan. Hij keek op en lachte. 'Moet ook gebeuren, toch?' vroeg hij met een onschuldig gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: