Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:32 pm

Isabella kwam terug van de wc en ging terug bij stephan zitten. Ze glimlachten naar hem. Zo te zien was Jared ook op het strand aangekomen, hij stond bij Jackson.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:35 pm

(( volgens mij is jackson er niet meer, hehe, wat ga ik nu doen? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:36 pm

(Kan iemand even de situatie uitleggen met Allison, Daniël en Jared? Ik kan het niet helemaal volgen. xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:37 pm

(( Jess had iets met Jared, soort van, maar toen ging ze tijdens truth or dare wat te ver met Daniel volgens Jared.. En Daniel had iets met Allison daarvoor. En nu hebben Daniel en Jess dus wat Smile dus Jared en Allison voelen zich allebei een beetje, euh, genaaid Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:38 pm

Stephan glimlachte naar Isabella die terug kwam lopen. Hij stond op, tilde haar op (zegmaar in zon babyhouding blabla) en rende het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:39 pm

((Haha goed samengevat Jared! Wat zijn we toch zielig he? haha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:39 pm

Jess knikte. 'Zoiets bedoelde ik ja,' zei ze grinnikend. Ze streek door zijn natte haren. Zoenen was oké, verder wilde ze eigenlijk nog niet gaan. Jared zat nog steeds ergens in haar achterhoofd. Dat zou Daniel vast ook met Allison hebben. God, wat was dit moeilijk. Jess keek Daniel aan. Zijn helderblauwe ogen leken nog iets meer te stralen dan normaal. 'Je bent mooi,' zei ze en ze glimlachte naar hem. Ze legde haar hoofd op zijn schouder, en haar ogen dwaalden over het strand. Opeens stokte haar adem. Daar was Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:40 pm

Isabella moest hardop lachen. Ze hield zich stevig vast aan hem om niet te vallen en grinnikte.
"Zolang ik maar niet verdrink," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:41 pm

(( ben er nog wel : p))
Jackson keek op. Jared, de jongen die gister zo geïrriteerd was door Jess. Hij knikte, haalde een joint uit zijn pakje shag en stak hem aan. Eerst nam hij zelf een trekje, maar al snel gaf hij hem aan Jared door. Hij had voor de komende uren wel even genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:42 pm

Ik verdrink nog in jou ogen, dacht Steph en grijnsde. Hij gaf haar een kusje en liet haar vallen maar ving haar net op voordat ze in het water zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:43 pm

"Zot!" riep ze lachend uit. "Straks breek je je rug nog met een actie als deze," grapte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:45 pm

(Jezus, mijn internet is zoooo traag. Net een oude oma. xd Thanks voor de update!)

Jack keek rond. Hm, het begon nu echt druk te worden, maar hij zag ook een heleboel donkere blikken heen en weer schieten. Wat was er allemaal aan de hand? Hij draaide zich om naar Allison.
"Waarom had je net eigenlijk gehuild?" vroeg hij voorzichtig. "Als je dat wilt vertellen," voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:45 pm

Jess gaf Daniël nog een kus. Ze vond hem echt leuk, maar misschien ging alles een beetje te snel. Had ze ook niet gedacht dat ze Jared echt leuk vond? En Jackson had haar ook wel geïnteresseerd. Ze keek even naar Daniel. Ze kon hem toch niet laten schieten? Nee, maar dat hoefde ook niet. Waarschijnljik was hij ook helemaal niet toe aan iets vast, ze waren toch op vakantie? Jess begon het nu echt koud te krijgen, aangezien het zeewater nog niet zo warm was omdat het nog vroeg was. Ze liepen weer terug naar de handdoeken. Gaf Jackson nou een joint aan Jared? Oké, wat was hier aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:48 pm

'Natuurlijk mag je dat vragen. Naja, ik vond Daniël een leuke jongen. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen en had laatst een goed gesprek met hem gehad. Gisteravond zoende hij me uit het niets. En ik weet niet... hij gaf me hoop snap je? Maarja, een paar uur later lag hij met Jess te rommelen. Ik heb vanmorgen met hem gepraat daarom had ik gehuild. Hij heeft me gewoon gekwetst snap je? Nu is wel duidelijk dat hij voor haar kiest dus ik zal toch verder moeten' zei ze redelijk ongemakkelijk tegen Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:48 pm

Steph lachte en rende verder het water in. Hij tilde haar oog op en liet haar toen het water invallen. Hij lachte en dook onderwater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:48 pm

Jared nam een flinke trek. Het was duidelijk iets te veel voor hem want hij kon een hoestje niet onderdrukken. Hij nam gauw nog een trek en voelde het gevoel wat mensen al zo vaak voor hem hadden omschreven nu in het echt: een tinteling die door je hele lijf trekt, waardoor je meteen compleet relaxed bent. Hij nam nog een trek en gaf de joint toen terug aan Jackson. "Thanks," zei hij met een domme grijns op z'n gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:49 pm

Jess ging languit op het strand liggen. Wat had ze allemaal veroorzaakt in twee dagen zeg. Ze keek weer naar Jared. Hij bleef leuk. Moest ze naar hem toe gaan? Ze wilde wel met hem praten, maar wat moest ze dan zeggen. Daniel had toch ook met Allison gepraat? Misschien was het wel beter als ze even naar Jared toeging. Maar voor hetzelfde geld wilde hij niets meer van haar weten. Jess beet op haar lip en staarde voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:50 pm

Isabella kon een kleine lach niet onderdrukken en kreeg daarna een grote slok zeewater binnen. Iew! Proestend kwam ze terug boven water en keek om haar heen. Waar was Stephan nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:51 pm

Jackson grinnikte toen hij Jared hoorde hoesten. "Graag gedaan. Ik had een hele voorraad voor het feest, maar niemand nam," zei hij, schouder ophalend. Hoewel het niet echt slim was, besloot Jackson toch maar gewoon deze joint ook op de roken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:51 pm

(( ik moet even wat ophalen, praat dus nog maar niet met 'm, Jess Razz ben met een halfuurtje wel weer terug! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:51 pm

Jack gromde en omhelsde Allison. Hij liet zijn handen over haar rug glijden.
"Wat een klootzak," zei hij boos. "Wil je dat ik hem in elkaar sla?" Hij zou het doen als het haar opvrolijkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:53 pm

Allison moest lachen om Jack. 'Nee dat is lief van je maar dat hoeft niet. Laat hem maar ik hou de eer aan mezelf. Uiteindelijk schieten we er weinig mee op als jij hem in elkaar slaat.' Ze streelde met haar vingers over Jacks rug en liet haar hoofd rusten op zijn schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:54 pm

Steph opende ogen maar zag geen hol. Hij voelde wat met zijn handen en besefte dat hij Isabella niet vast had maar een groot stuk zeewier. Hij zwom rond tot hij haar been gevonden had. Hehe, zijn adem was bijna op. Hij kriebelde wat via zijn been naar haar heup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:55 pm

Isabella gilde het geschrokken uit, maar toen ze Stephan lachend boven water zag komen kon ze niet anders dan ook lachen.
"Nou, je liet me schrikken joh," zei ze, terwijl ze hem nog eens onder water duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Emptywo aug 04, 2010 3:55 pm

Jack glimlachte; ze was lief en had een zacht innerlijk. Dat mocht hij wel. Er trok een rilling door hem heen, het water werd een beetje koud.
"Ga je mee liggen?" Hij tilde haar hand op en kuste die galant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 9 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: