Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 7:49 pm

Nick knikte enthousiast. Toen betrok zijn gezicht. 'Bij... waar ik vandaan kom, daar gingen die feesten er altijd best heftig aan toe. Hopelijk blijft het hier een beetje binnen de perken,' zei hij toen grinnikend, terugdenkend aan zijn vrienden die uiteindelijk allemaal halfnaakt over elkaar in slaap vielen door alle drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 7:53 pm

"Mij lijkt een wild feest me juist wel tof," merkte ze op. "Ik wil dat echt eens meemaken. En dat je dan drank de schuld kan geven van al je daden," voegde ze er lachend aan toe. "No string attached," mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 7:56 pm

'Nou, geloof me, dat wil je echt niet. Zo wild niet in ieder geval. Zulke feesten eindigden altijd in één grote orgie,' bekende hij schuldbewust. Hij wilde niet dat Chels een fout beeld van hem kreeg. Zo was hij vroeger geweest, hij was veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 7:59 pm

Chelsea grinnikte. "Voor alles moet een eerste keer zijn," hield ze vol. Toen keek ze hem weer even serieus aan. "Jij was een ladiesmen?" raadde ze toen. Ze moest het toch weten? Zou hij veel exen hebben? Of het bed al met honderden meisjes gedeeld hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:01 pm

'Uhu, zeg heus maar player,' zei hij. 'Oh, en op je vraag van net, ik rook niet vast, maar soms is het wel ontspannend,' zei hij. Op een of andere manier was hij bang dat Chelsea echt op hem zou afknappen als hij alles over zijn player-periode zou vertellen. Ze leek zo.. breekbaar, in zijn ogen. Zijn exen waren allemaal zo anders geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:03 pm

"Zal best, ik heb nog nooit gerookt. Maar ik wil het wel een keer proberen," zei ze. Ze had het gevoel dat Nick een verkeerd beeld van haar had. Alsof ze braaf wóu zijn. Het was gewoon lastig om niet-braaf te zijn als je een vader hebt die mensen in schakelt om je in de gaten te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:08 pm

Nick knikte. 'Ik heb genoeg sigaretten bij me, dus geef maar een gilletje als je wat wil,' zei hij met een brede lach. Misschien had hij zich een beetje verkeken op Chelsea. Ze was vast stoerder dan hij dacht. Zodra hij bij een meisje was, kreeg hij altijd de drang om haar te beschermen, op een of andere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:10 pm

Chelsea grinnikte en in haar ogen blonken ondeugende sterretjes. "Misschien kom ik vanavond wel even langs," zei ze nonchalant, maar ze wist wat voor reacties ze hier mee kon los maken. Tenminste, in films ging het wel altijd zo. Ze wist alleen niet of ze knap genoeg was daarvoor. Ze keek even steels naar Nick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:12 pm

Nick voelde zijn hart kloppen in zijn keel. Als ze dit meende dan zou hij zich vanavond echt moeten inhouden. Tja, hij was nou eenmaal een man, en die bestonden nou eenmaal uit testosteron. Maar misschien was zij nog helemaal niet zo ver als hem, misschien wilde ze zelfs niet met hem zoenen. Hij haalde zijn schouders op en keek haar aan. 'Okee, zie je vanavond dan,' zei hij uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:15 pm

Chelsea beet op haar lip om haar lachen in te houden, en keek op naar Nick. Zolang hij de sigaret maar voor haar aanstak, vond ze het best. Ze dacht aan de sigaret die eerst tussen zijn lippen zou zitten, en daarna tussen die van haar. Alleen daarvan werd ze al blij - hopeloze romanticus. "Welke kamer zit je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:23 pm

'Kamer 103,' zei Nick met een grijns. 'Dus, ik zie je vanavond daar?' Hij hield het echt bijna niet meer. Straks zou hij nog bovenop haar springen. Dus hij stond op. 'Dan ga ik nu weer even opfrissen,' zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:25 pm

"We zullen zien," zei ze Mysterieus. Chelsea trok kort een pruillip. Waarom moest hij nu gaan? Ze hadden het net zo gezellig. Vlug herstelde ze zich en knikte. "Ja, ik blijf nog even opdrogen. Daag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:30 pm

'Tot vanavond,' zei hij, hij trok nog even een wenkbrauw op naar d'r, geheimzinnig en dubbelzinnig (wooow haha) en toen liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:30 pm

Een tijdje later verliet ook Chelsea het strand woeieiei
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:09 am

Het strand leek haar een prima plek om nog wat rond te wandelen. In het huis was het te stil, hier hoorde ze het geluid van de golven. Ze liep met haar voeten in het water en kreeg het lichtjes koud, maar dat kon haar niet veel schelen. Ze zong zachtjes een liedje terwijl ze dieper het water inliep waardoor het water tot bijna aan haar knieën kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:12 am

Jared kwam, meegesleept door Jess, bijna hijgend aan bij het strand. "Zo, jij was enthousiast!" grinnikte hij. "Oké, ik wil zwemmen!" zei hij tegen Jess. Hij keek haar aan en hoopte dat ze mee ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:14 am

Jess knikte enthousiast. 'Even afkoelen hoor, na zo'n verhitte avond,' zei ze grinnikend en ze schopte haar slippers uit. Toen trok ze haar jurkje uit ((ja dieh ad ze inmiddels aan over haar bikini ;p)) en rende ze richting zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:16 am

Isabella hoorde stemmen en daarna het geluid van spetterend water. Ze draaide haar hoofd en zag in de verte Jess en Jared. Ze glimlachte, die twee hadden het blijkbaar erg leuk samen. Ze besloot hen maar niet te storen en begon opnieuw zachtjes te zingen terwijl ze naar het water keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:18 am

Jared grijnste en trok zijn pyjamabroek uit zodat hij alleen zijn boxer aanhad. Ach, who cares, het ding was blauw en scheen niet eens zo heel erg door. Hij rende luid joelend de zee in, waarbij hij Jess onderweg inhaalde. Enthousiast spetterend liep hij door tot hij tot zijn schouders onder water stond. Hij keek naar het strand en zag Isabella in haar eentje lopen. Meteen voelde hij zich schuldig dat hij hier met Jess was, en hij keek Jess aan en gebaarde toen naar Isabella. "Ik voel me nu behoorlijk lullig," zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:20 am

Isabella liep nog wat verder het water in, die nu tot aan haar middel kwam. Ze kreeg kippenvel, maar vertikte het om uit het water te gaan. Het verkoelde haar een beetje, want ze had het al de hele tijd behoorlijk warm. Ze had trouwens ook al geen last meer van de alcohol, dus een kater zou ze vast niet gaan hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:21 am

Jess snapte meteen wat hij bedoelde. 'Ja, inderdaad.. maar ze is toch niet naar het strand gegaan omdat wij hier waren? Ze was hier blijkbaar eerder dan wij, dus misschien wilde ze juist alleen zijn..' zei ze zachtjes, zodat alleen Jared het zou horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:24 am

Hij knikte. "Anders zou ze ook wel wat zeggen, toch?" zei hij. Hij haalde zijn schouders op en besloot er maar niet meer aan te denken.
Hij dook onderwater en greep Jess voor de grap bij haar benen. Zo trok hij haar dieper in zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:25 am

Isabella grinnikte bij het zien van Jess en Jared. Eigenlijk wilde ze wat zeggen, maar dan zou ze vast stom overkomen. Ze wilde hen niet storen maar ah...
"Nog niet aan het slapen?" riep ze luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:27 am

Gillend verdween Jess onderwater, en proestend kwam ze weer boven. 'Iehg, dat zoute water is echt zo smerig,' zei ze en ze spuugde elk restje uit. Toen keek ze richting Isabella. 'Nee, wij vermaken ons nog wel!' riep ze lachend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Emptydi aug 03, 2010 2:29 am

Isabella lachte.
"Dat zie ik, duidelijk nog niet moe!" riep ze terug. Ze dook zelf onder water om wat verder terug boven water te komen. "Al wat bekomen?" riep ze toen, het was bedoelt voor Jess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 3 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: