Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:27 pm

'Hey Allison,' zei Jess vrolijk 'Hoe is 't ermee? Ik heb je echt heel lang niet gesproken!' zei ze toen.
Ze zette haar zonnebril in haar haren en keek Allison vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:27 pm

Jack keek op naar de nieuwe jongen en knikte.
"Jack," zei hij ter begroeting en hij keek even opzij naar Allison.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:28 pm

Ana was even afgeleid, want ze zag dat Mike kwam aanlopen. Ze glimlachte, stond op en liep naar hem toe. 'Hey, Mikie,' zei ze vrolijk en ze gaf hem een knuffel. Ze was hem echt niet vergeten, mocht hij dat denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:30 pm

"Jep. Twins," zei Aure trots. Ze vond het altijd al leuk dat ze een tweeling was. Ze kregen altijd extra aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:30 pm

"Mike." antwoordde hij op Jack. "Drankfeest? Vannacht? Neuh, toen lag ik te slapen." zei hij met een lach. Hij knuffelde Ana en zijn twijfels van net waren meteen weer vertrokken. "Hallo." zei hij en hij gaf haar een kus op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:32 pm

"Hm." Jack lachtte toen hij Aures tevreden gezicht zag. "Ben jij ook een feestbeest?" vroeg hij plagerig en hij knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:32 pm

Annalynne stond op. Pakte haar spullen en wuifde naar iedereen. "Ik ga terug naar het huisje, doeii." Ze stapte in het zachte zand en zakte enkele keren wat dieper weg. Bah, waarom kende ze hier bijna niemand, of kende ze de mensen wel maar waren die allemaal al aan het praten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:33 pm

Jack zag Anna met opgetrokken schouders weglopen en had medelijden met haar.
"Anna, wacht even!" Hij zwaaide haar na. Hij vond het rot dat er niemand op haar lette. Hij schoof op en klopte op het zand. Uitnodigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:34 pm

Weer een niemand iemand dacht ze maar besloot er geen aandacht aan te geven en richtte zich op Jess. "Inderdaad alweer een tijdje geleden. Met mij gaat het prima hoor. Wat een drama hier he. Ik geloof dat het jou ook niet echt bespaard is gebleven. Heeft Daniël nu weer een ander?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:34 pm

Sharlet rende in haar zomerjurkje het strand op en zag de groep zitten. Annalyne liep er van weg. "Hey!" zei ze vrolijk. "Alles oke?" ze glimlachte. Ze moest toch maar even wat meer mensen leren kennen hier aangezien de meeste haar niet eens kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:35 pm

Ana keek Mike ondeugend aan. 'Wat doen we nog langer op het strand, laten we naar het appartement gaan?' stelde ze voor en ze knipperde met haar ogen. Nu iedereen toch op het strand was, was het appartement vast leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:35 pm

"Natuurlijk ben ik een feestbeest! Gister had ik alleen op een andere plek een feest," zei ze grijnzend. Ze keek even op haar mobiel, en stond toen op. "Ik ga weer, later!" Snel trippelde ze het strand af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:36 pm

Jess haalde glimlachend haar schouders op. 'Vast wel, maar ik snap het ook wel. Ik ben zelf ook niet echt de braafste geweest,' zei ze eerlijk. 'Maar het is toch een soort feestvakantie.. dus ik kan er ook niet van uitgaan dat er niets gebeurd,' voegde ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:36 pm

"Hmm, klinkt goed." zei hij en hij stond op. "Ik las op internet dat ze een sauna hebben." zei hij toen hij haar tegen zich aandrukte en een kusje gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:37 pm

Jack keek haar na en richtte zijn aandacht weer op Allison. Aardig doen werd ook niet meer gewaardeerd tegenwoordig.
Hij streelde met zijn hand over Allisons rug en glimlachte toen hij haar voelde huiveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:38 pm

'Hm..' zei Ana twijfelend. De sauna, daar had ze het al gedaan met Daniel. Ze glimlachte even en keek Mike toen aan. 'Of we gaan gewoon naar de slaapkamer,' stelde ze voor en ze pakte zijn hand. Samen liepen ze het strand af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:40 pm

Jess had gelijk maar toch vond ze het lullig voor haar. "Ach er komt vast wel een andere leuke jongen voor je" zei ze met een glimlach op haar gezicht. Daarvan was ze overtuigd want Jess was een leuke meid. Anders dan die sletjes die hier de laatste paar dagen aan waren gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:41 pm

"Iedereen gaat weg," merkte Jack zachtjes op en hij kuste Allison in haar nek. Hij verlangde naar haar en haar alleen. Zijn vingers speelden met de uiteindes van haar zachte haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:43 pm

Jess zag hoe Jack naar Allison trok en ze stond op. 'Ik zal de tortelduifjes alleen laten,' zei ze plagerig. Toen richtte ze zich tot Allison. 'Thanks, voor alles,' zei ze toen. 'Als er ooit iets is, je weet me te vinden,' zei ze toen, en ze liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:45 pm

(( alles gaat zo fastt))

Anna keek Jack aan. "Je moet maar weer wat tijd doorbrengen met je Allison, dat is goed voor je." Ze glimlachte en liep toen het strand af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:46 pm

ooh jeremy verliet het strand ook XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:47 pm

(haha, ja. ik volg het niet meer. xd)

Jack streelde Allisons lippen met zijn vinger en merkte nauwelijks op dat iedereen wegging. Hij kuste haar en trok haar tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 2:48 pm

Allison streelde door Jack zijn haar. "Ik ben blij dat het tussen ons niet zo ingewikkeld in elkaar zit. Gewoon alles zonder drama" zei ze met een lach op haar gezicht en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyvr aug 13, 2010 3:02 pm

(ik moet ervandoor. ciao. x)

"Je hebt helemaal gelijk," glimlachtte Jack. "Ga je mee naar het huis?"
Samen liepen ze het strand af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Emptyzo aug 15, 2010 10:06 pm

Emett liep naast Isa het strand op. 'Waar wil je de handdoeken neerleggen?' vroeg hij terwijl hij haar aankeek. 'Gelukkig is het nog niet zo druk, daar kan ik heel slecht tegen,' zei hij met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 28 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: