Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:36 pm

Nou, dat zijn er twee, dacht Jared vrolijk bij zichzelf. "Oké, cool! Tot zo!" zei hij en hij vertrok richting zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:40 pm

Steph nam een slok van zijn koffie en maakte keurende geluidjes. 'Ik aanbid dit koffiezetapparaat jongens' zei hij en grijnsde. Hij plofte naast Allison op de bank en ging bijna op haar Blackberry zitten. 'Jeetje Allison, dalijk is je ding kaduuk door mijn dikke kont' zei hij met een sirieus gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:42 pm

Isabella grinnikte om Stephans opmerking.
"Hoelaat gaan we naar het strand?" vroeg ze toen. Ze wist namelijk niet meer waar ze die spullen in haar kamer had gelegd, ja nu al, dus moest ze die nog zoeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:44 pm

Steph dacht even na over Isabella's vraag. 'Tja, om de precieze tijd zal je Jared moeten storen in zijn douche..' hij nam een slok van zijn koffie 'Maar ík denk dat we gaan als we allemaal een beetje klaar zijn, en ook niet te laat.' Hij glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:45 pm

Jess ging lang uit op de bank liggen. Ze wist nog niet echt of ze zin had om weer naar het strand te gaan . Toch wilde ze ook niet alleen thuis blijven.. maar ze was zo moe! Ze sloot haar ogen en voor ze het wist was ze weer in slaap gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:47 pm

"Haha, ik ga hem denk ik niet gaan storen tijdens een douche," grinnikte ze.
"Slaapt Jess nu?" vroeg Isabella met grote ogen. Hoe kon je nu zo makkelijk in slaap vallen, dat lukte haar nooit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:50 pm

Grijnzend kwam Jared weer binnen in de kamer - hij hoorde dat ze het over hem storen tijdens een douche hadden. "Je hoeft me niet te storen hoor, ik ben al klaar." Hij keek schuldig naar zijn halfnaakte lijf, dat alleen een zwembroek aanhad. "Sorry dat ik zo underdressed ben, maar ik vond het zo veel gedoe om me eerst weer helemaal aan te kleden enzo." Dat deed hem ergens aan denken. "Trouwens, heeft een van jullie een sportschool hier in de buurt gezien?" Hij keek naar Jess, die op de bank lag te pitten en schudde grinnikend zijn hoofd. Ze was schattig als ze sliep, maar ja, welk meisje was dat nou niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:53 pm

Jess zuchtte diep toen ze wakker werd. Ze had stemmen gehoord maar ze had ze niet echt kunnen plaatsen. Pff, ze sliep net zo lekker. Kreunend draaide ze zich om en probeerde, tevergeefs, verder te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:55 pm

Steph keek naar Jess die op de bank aan het slapen was. 'Ja, ik denk het wel.. misschien is ze moe.' Hij pakte een deken van de tafel en spreidde die over Jess heen.
'Ik denk dat we vanavond wel weer uitgaan..' Hij keek naar Isabella en nam zijn laatste slok koffie. 'Je gaat ook wel mee eh?' vroeg hij met een grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:57 pm

"Tuurlijk ga ik vanavond mee,' zei Isabella geschokt. "Wil ik niet missen," zei ze. Ze was nog steeds aan het denken waar ze haar zwemspullen had gestoken. Toen werden haar ogen groot. "Oh nee, ik heb geen bikini of zwempak bij," kermde ze. Typisch weer een actie van haar, ze moest ook altijd iets vergeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:58 pm

Steph had zijn zwembroek al aan en daarop een hemd, dus dat was niet zo moeilijk. 'Tja, je mag wel een zwembroek van mij aan, staat je vast goed' zei hij grinnikend en keek rond.

(( Ik ga even eten, ben zo terug!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 5:59 pm

Jess kon toch niet meer slapen, dus ze kwam overeind. Ze had Isabella gehoord. 'Je mag wel een bikini van mij lenen, ik heb er toch een stuk of.. 20,' zei ze schuldbewust. Nog steeds wist ze niet zeker of ze mee zou gaan naar het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:01 pm

Jared glimlachte naar Isabelle. "Haha, wel erg slim om op vakantie naar Griekenland je bikini te vergeten," lachte hij. "Als je geen zwembroek van Steph wil is er vast ook wel een bikini van een van de meisjes uit het huis die je mag lenen!" probeerde hij haar gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:01 pm

Jared lachte. "Nou, je hoort het al," zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:01 pm

"Haha, nee dankje Stephan," grinnikte ze. "En Jess, dat kan ik niet maken, ik ga dan wel even eentje kopen ofzo," zei ze.
Isabella stond op. "Ik ga dus maar naar de stad, om er te kopen," meldde ze. "Geen flauw idee hoelaat ik terug zal zijn, want ik verdwaal nogal gemakkelijk," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:02 pm

(Sorry dat ik even afwezig was. Even wat te drinken gepakt.)

'Wie gaan er vanavond allemaal uit? Ik heb echt zin om even helemaal los te gaan en alles te vergeten' zei ze terwijl ze een slok water nam en met haar teen tegen de tafel tikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:03 pm

"Ik ga mee uit vanavond," zei Isabella, waarna ze de kamer uitliep en vertrok naar de stad.

ik ben weg tot vanavond, bye!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:03 pm

Jess trok één wenkbrauw op. Waarom zou ze het niet kunnen maken om er een van haar te lenen? Ze had het toch zelf aangeboden. Jess keek naar Allison. 'Ik natuurlijk!' zei ze enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:05 pm

(( Ik ben even eten, zo terug! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:05 pm

'Oke gezellig Jess! Dan zullen we eens kijken of we nog wat leuke jongens aan de haak kunnen slaan hier in Griekenland' zei Allison lachend met in haar achterhoofd de gedachten aan haar soort van vriendje die nu waarschijnlijk toch al weer een meisje in zijn macht had. De player... dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:08 pm

"Ik ben ook van de partij!" zei Jared enthousiast. Aangezien hij toch geen kater had van gisteren, vond hij dat er best nog wel een avondje uit in zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:11 pm

Steph glimlachte breed. 'Ik ga ook zeker mee!' zei hij en keek op de klok. 'Uhmm.. zullen we maar naar het strand gaan dan?' vroeg hij aan Jared en maakte een zwembeweging
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:11 pm

(( ik ben ook even eten! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:17 pm

((Ok, smakelijk allemaal:D))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Emptyma aug 02, 2010 6:32 pm

Jess grijnsde enthousiast. Toen stond ze op. 'Ik neem even een duik in het zwembad, even opfrissen. Zie jullie misschien zo nog in het zwembad, en anders kom ik denk ook wel naar het strand,' zei ze vrolijk. Toen liep ze de kamer uit richting het zwembad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 7 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: