Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:20 pm

Chelsea deed een 'yay' geluidje en stond op. "Ik ga mijn bagage naar onze kamer verhuizen," deelde ze mee. Ze trok haar koffers met zich mee, extra voorzichtig met haar naaikoffertje. Ze had afgelopen week een vreselijk leuke bikini gemaakt, en ze had nog geen kans gehad om hem uit te testen. Alles klopte wel, dus ze hoopte maar dat het goed ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:20 pm

Jess schreef:
Stephan schreef:
Stephan zocht een kamer uit die zich vlakbij de badkamer en de trap bevond.
Hij maakte wat goedkeurende geluidjes en opende de deur. De kamer was leuk ingericht en het behang was ook niet fout. Hij zag 2 tweepersoons bedden staan en glimlachte. Hij zette zijn tassen neer en liep naar de trap. 'Er kunnen 2 mensen in mijn kamer' riep hij enthousiast.
(dit moet je niet plaatsen bij huiskamer, aangezien dit zich niet afspeelt in de huiskamer. De bedoeling is dan dat je een neiuw topic maakt met als naam Stephen's kamer, en dat je daar verderschrijft)

Ohhh, oke sorry:$.
Maar kijken daar ook mensen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:21 pm

Jess keek naar Allison, die nog als enige samen met haar in de huiskamer zat. 'Hoe kom je hier zo terecht?' vroeg ze, terwijl ze haar laatste slokje cola naar binnenklokte. Ze hoopte maar dat haar lippenstift niet was vervaagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:21 pm

Met een zachte grom gooide Jared de deur open. Hij had de neiging om "Honey, I'm home!" te roepen, maar dacht dat dat misschien niet helemaal aan deze mensen besteed was, dus besloot hij z'n mond te houden. Eerst maar even kijken hoe het er hier aan toe ging.
Hij kwam binnen in de woonkamer en keek om zich heen. Met een plof liet hij zijn koffers op de grond vallen. Er stonden wat mensen, maar hij hoorde boven ook al wat gestommel. "Oké. Ik ben blijkbaar laat," grijnste hij. "Ik ben Jared." Hij bekeek de ruimte nog eens goed. Zag er best goed uit.. "Wat is precies de bedoeling eigenlijk? Moet ik gewoon een kamer kiezen, of zijn die ingedeeld, of wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:23 pm

Lachend bekeek Jess de jongen die als laatste binnengekomen was. 'Je bent inderdaad wat laat, maar dat maakt niet uit. Wij zijn hier ook pas iets van een half uurtje. Je mag inderdaad zelf een kamer kiezen,' zei ze. 'Alleen wel oppassen, want er zijn al een paar kamers bezet. Dus niet zomaar binnenlopen,' zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:25 pm

Hij keek het meisje dat tegen hem praatte lachend aan. "Oké, begrepen, ik wil inderdaad niemand storen in z'n private-time. Hoe heet je eigenlijk?" Hij plofte neer op de bank en keek naar het blikje cola. "Is die trouwens van iemand? Ik kan wel wat fris gebruiken." Een kamer kwam later wel, eerst even chillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:27 pm

Stephan kwam de trap afgelopen nadat hij wat spullen in zijn kamer had gedropt. Hij zag
een onbekende jongen in de gang staan, liep naar hem toe en stak zijn hand uit. 'Ik ben Steph' zei hij glimlachend en keek naar Jess. 'Weet jij waar de keuken is?' vroeg hij nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:28 pm

Jess stak haar hand uit naar de jongen. 'Ik ben Jess,' zei ze en ze keek naar de cola die ze zojuist had gepakt. 'Jahoor, doe of je thuis bent,' zei ze pesterig en ze stak haar tong naar hem uit. Toen vloog ze de keuken in en pakte snel nog een blikje. Meteen liep ze de huiskamer weer in en bekeek Jared vanuit de deuropening. Leuke jongen. Toen antwoordde ze op Stephen. 'Ja, volg gewoon de gang en aan het einde is de keuken. Enjoy,' zei ze met een lach. Toen liep ze de huiskamer weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:28 pm

'Via een paar vriendinnen' zei ze tegen Jess. Ze nam een slok cola en zuchtte. 'Ik volg een modeopleiding en daar hadden ze het over een leuke vakantie in Griekenland. Waarbij je allemaal nieuwe mensen leert kennen enzo. Ik was eigenlijk gelijk geïntresseerd. Wat heb je trouwens leuke schoenen aan! Dat viel me gelijk op toen ik binnen kwam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:30 pm

Jared schudde de hand van deze gast genaamd Steph. "Hee, ik ben Jared. Nee, ik heb werkelijk geen flauw idee waar de keuken is, sorry." Hij grijnste naar het meisje, Jess, dus blijkbaar, dat zijn tong naar hem uitstak. Hij nam een slok van z'n cola. "Dus, Jess. Zijn de mensen hier een beetje cool?" vroeg hij. Hij keek het meisje naast Jess aan. "Hoe heet jij eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:31 pm

Steph richtte zich weer tot Jess en glimlachte. 'Dankuwel mevrouw' zei hij met een buiging en liep naar de keuken. Hij trok de ijskast open en haalde er een blikje redbull uit, daar had hij nu echt trek in. Hij liep de woonkamer weer in en bestudeerde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:31 pm

Jess keerde zich weer naar Allison. Ze vond het echt een knap meisje. 'Dankje,' zei ze en ze keek naar haar schoenen, ze was alweer vergeten wat ze aan had gedaan. Toen keek ze weer op. 'Ze zijn van Louboutin,' voegde ze toe en ze was blij dat ze ze had aangetrokken. Vanmorgen had ze nog getwijfeld over de hoge hak, maar blijkbaar vielen ze toch in de smaak. Toen keerde ze zich weer tot Jared. 'Ik weet niet, ik ken ze nog niet echt. Maar het moet gezellig worden, anders zorgen wij daar wel voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:32 pm

'Ik heet Allison'. zei ze terwijl ze haar hand uit stak naar de nieuwe jongen. 'Dus jij bent Jared?' zegt ze lacherig. 'Volgens mij hou jij ook wel van chillen en uitgaan of heb ik het verkeerd hahaha?'


Laatst aangepast door Allison op zo aug 01, 2010 11:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:32 pm

((Ahahaha shitttt, ik was 2 uur met m'n personage bezig maar okay hier kom ik. :/ Heeft iemand een kleine samenvatting ofzo? XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:33 pm

Alexis schreef:
((Ahahaha shitttt, ik was 2 uur met m'n personage bezig maar okay hier kom ik. :/ Heeft iemand een kleine samenvatting ofzo? XD))

We zijn net bezig, sommigen zitten in hun kamer, anderen leren elkaar kennen.
Je hebt nog niet zoveel gemist duss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:34 pm

(( er is niet echt iets gebeurd, iedereen heeft zich een beetje voorgesteld enzo haha ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:34 pm

'Ik vind ze echt leuk!' zei Allison met een glimlach tegen Jess. 'Wat doe je zo in het dagelijks leven Jess?'. Toen zag ze dat er een nieuw meisje in de woonkamer stond. Ze stak haar hand naar haar uit. 'Hallo, ik ben Allison.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:35 pm

Ik keek van Jared naar Jess en weer terug. Die twee zagen elkaar wel zitten zo te zien. Ik draaide me om naar Allison. 'Ga jij vanavond ook mee?' zei ik geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:35 pm

"Nee, dat heb je helemaal goed," knikte hij naar Allison. "Ik heb wel zin in een leuk nachtje. Wat zijn de plannen voor vanavond eigenlijk?" Hij dacht aan zijn dans-skills, die niet bepaald goed waren, en slikte even. Hij keek naar Jess en lachte. "Jij bent er dus zo eentje die overal wel een feestje bouwt?" Hij haalde zijn hand door z'n haar en nam nog een slokje van zijn cola. Eigenlijk ging een lekkere koude whiskey er nu ook goed in. "Oké, waar was die keuken nou? Ik ga even een whiskey'tje halen. Wil iemand anders ook wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:37 pm

(( aha dankjullieee. ;D dan kom ik nu ook wel binnen wandelen. n_n ))

Alexis kwam met een enorme tas binnen strompelen en keek om zich heen. Hmm, hier en daar liep wel een leuk figuur rond. Ze besloot maar even wat om zich heen te kijken en af te wachten wat er zou gebeuren, want ze was niet het type wat snel op iemand afloopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:37 pm

Ik keek naar Jared. Die jongen was nog opgewekter dan ik. Ik grinnikte zachtjes en keek toen naar de keuken. 'Daarzo..' knikte ik naar rechts. Ik nam een slok van mijn redbull.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:38 pm

Allison richt zich tot Jared. 'Zo'n vermoeden had ik al toen ik je zag haha. Ik heb eigenlijk nog niet echt plannen voor vanavond. Misschien kunnen we uitgaan of hier een feestje bouwen? Er zijn vast wel meer mensen die meewillen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:39 pm

Jess lachte. Gelukkig was ze niet de enige die wel van een feestje wilde. En het aanbod van Jared kwam gelegen, want ze wilde eigenlijk zelf niet als eerste aan de alcohol, want straks dachten ze nog dat ze een of andere alcoholist was. 'Doe mij maar een zoete witte wijn,' zei ze en ze keek met puppyogen naar Jared. Hopelijk wilde hij dat pakken voor d'r, en was het niet zo'n lui varken als haar broer, die nooit zin had om een nieuwe fles te ontkurken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:39 pm

Beneden aan de trap liep Sue weer de woonkamer in. 'Hé nieuwe mensen.' zei ze zachtjes. Ze bekeek ze even, 'wow, die jongens zijn niet niks!' dacht ze bij haarzelf.
'Daar wil ik hier nog wel een nachtje mee delen dacht ze, er verscheen een grijns op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Emptyzo aug 01, 2010 11:40 pm

Terwijl Jared opstond voor de cola kwam er een meisje binnenlopen. Hij stapte gauw op haar af. "Hee, ik ben Jared. Volgens mij heb jij best wel wat moeite met die tas, of niet? Hoe heb je die in godsnaam in je eentje hier gekregen?" zei hij lachend. "Wacht even, ik ben zo terug," zei hij en hij trok een kort sprintje naar de keuken waar hij gelukkig een fles jack daniels vond en een fles witte wijn. Hij schonk wat voor zichzelf in en voor Jess en liep nonchalant terug naar de woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 24Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: