Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 11:44 am

'Ja, dat zeiden ze zelf ook al. Maar ik vind zulk soort meiden te uitdagend, je moet gewoon jezelf zijn en ik geloof niet dat ze zelf zo zijn. Ik vind dat ze een beetje te koop lopen met zichzelf, dat mag wel wat minder.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 11:46 am

"Maar dan nog blijven ze telkens in de smaak vallen bij de jongens," grinnikte ze. Ze vroeg zich af hoe dat moeste voelen, telkens met iemand anders het bed delen, wetend dat het om je boezem en uiterlijk gaat. Ze zou het zelf nooit kunnen, en zou het ook nooit willen. "Ahja, ze doen maar waar ze zin in hebben," zei te toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 11:52 am

'Inderdaad,' zei Daniël. 'Er was hier toch een feest maandag? Was het nog leuk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 11:54 am

"Dat was echt een no-feest, het werd afgelast," grinnikte ze. "Best wel jammer, want het is altijd wel leuk om een feestje te hebben," zei ze. Ze zuchtte, ze vond het eng om te denken dat Anna nu misschien ook al geen maagd meer was en zij bijna de enige was in dit huis. Ze vond het vreemd, ze was toch al zeventien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:02 pm

'Jammer inderdaad, nou ja we hebben nog wel een tijdje hier dus het komt vast nog wel.' Daniël keek haar aan, ze keek een beetje bedenkelijk. 'Alles oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:04 pm

"Ja hoor," zei ze met een glimlach en ze wuifde zijn vraag weg. Hierover zou ze echt niet gaan praten. "Ik ben eens benieuwd hoe het zit tussen Jackson en Anna," zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:07 pm

'Mooi,' zei Daniël en haalde zijn schouders op. 'Nah, ik word een beetje gek van al die liefdesverhalen hier in het huis. Hoelang kennen die twee elkaar nou precies?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:08 pm

"Sinds gisteravond," zei ze. "Ik ook, het is hier echt één grote televisiesoap ofzo," lachte ze. Ze woelde nog eens in haar haren.
"Man, op een zetel slapen is niet goed voor je kapsle," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:16 pm

"Ik ga maar even," zei Isabella. Ze zou nog wat in haar kamer gaan slapen, want wakker voelde ze zich niet. Ze glimlachte nog even naar Daniel en liep toen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:16 pm

'Ja, het is hier soms één groot drama, maar het is natuurlijk ook gezellig.' Hij kuchte een paar keer en keek naar Isabella's haren, het zat in de war, niet echt charmant. 'Ach, het kon erger,' lachte hij. 'Doei, ik ga ook maar naar mijn kamer.' Hij liep weg naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:23 pm

Helena kwam binnenlopen. Ze zag dat er niemand was en ging op de bank zitten. Thuis had ze toch niks te doen, dus besloot ze te wachten tot er iemand naar beneden zou komen. Ze zette de tv aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:25 pm

Toen Jesse zijn glaasje fruitsap op had, liep hij weer terug naar de woonkamer. Isabella en Daniël waren verdwenen, maar het stille meisjes van de vorige nacht was er wel. "Hey," Jesse ging weer zitten en staarde afwezig naar het televisiescherm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:25 pm

Daniël kwam weer naar beneden, hij wilde eigenlijk naar de keuken gaan om wat te drinken toen hij iemand in de woonkamer zag zitten.
'Hallo,' zei hij tegen haar, hij herkende haar nog niet.
'Ik ben Daniël.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:27 pm

"Oh hey." zei ze. Ze herkende Helena omdat ze haar had weggebracht. "Dankje nog van gisteravond." zei ze met een glimlach. "Ik ben trouwens Sharlet, of had ik dat al verteld." zei ze nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:28 pm

'Oh, hé, hoi. Ik ben Helena. Ik ben het nichtje van de huisbaas.' zei Helena tegen de jongen die binnen kwam lopen. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:29 pm

'Nee, dat had je niet verteld.' zei Helena tegen het meisje dat ze gister zo ziek naar haar tante had gebracht. 'Alles nog goed gekomen? Je zag er echt beroerd uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:32 pm

"Ja. Ik geloof van wel. Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ik duizelig was en dat ik daarna in mijn bed lag." zei ze met een grijns. "Maar het gaat weer beter." zei ze glimlachend. "Wie heeft er zin om een frisse duik te nemen in het zwembad?" vroeg ik. "Om even die kater van je af te spoelen." grijnsde ze. Ze wist hoeveel mensen hier last van een kater zouden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:33 pm

'Oh, nou gezellig dat je er bent. Ik was eigenlijk van plan de keuken in te gaan, dus ik spreek jullie nog wel.' Daniël glimlachte en liep de keuken in, pakte een glas water en vertrok naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:34 pm

'Ik wil wel mee! Maar dan moet ik even thuis mijn bikini gaan halen, goed?' zei Helena. Sharlet leek haar aardig en ze was blij dat ze weer een vriendin aan het maken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:34 pm

"ZWEMMEN!" Jesse schoot overeind en maakte sprongetjes rond de tafel. "Ik ga mee!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:36 pm

((Moet eten))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:37 pm

Helena moest lachen om het enthousiaste gedrag van Jesse en stond op. 'Dan ga ik even mijn bikini halen! Ik woon niet zo ver weg dus ben over tien minuutjes terug!' zei ze, en ze liep weg. Voordat ze de deur uitliep zwaaide ze nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:39 pm

"Okey, dan zie ik jullie wel aan het zwembad!" Jesse schoot al naar de deur en liep naar zijn kamer. Daar trok hij zijn zwembroek snel aan en trok een strandhanddoek uit de kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:49 pm

((ik ben nu bij het zwembad oke?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Emptydo aug 12, 2010 12:59 pm

Ook in de woonkamer waren ze niet. Hadden ze zich bedacht? Helena besloot maar weer tv te gaan kijken. Wat moest ze nou doen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 23 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: