Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+11
Ana
Anthony
Daniël
Stephan
Isabella
Taylor
Jared
Jackson
Allison
Chelsea
Jess
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:57 pm

Steph haalde er 2 rb uit en gaf er eentje aan Isabella. Het was nog te vroeg voor drank, dacht hij. Hij maakte zijn blikje open en nam een flinke slok. Hij zetten zijn blikje op de kant en sprong in het water. 'Heerlijk!' riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:58 pm

Isabella grinnikte en ging aan de rand van het zwembad zitten. Haar benen liet ze in het water zakken.
"Nu je het zegt, de temperatuur is zalig!" riep ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:59 pm

'Ja, vooral met dit lekkere weer' zei hij en gooide zijn haar naar achter. 'Kom je er niet in?' grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:00 pm

"Ja, ik kom er wel in," zei ze. "Alles op zijn tijd," glimlachte ze. Ze bewoog haar benen wat en voelde de spetters op haar neerdalen. "En die move met je haren doet me echt aan zo'n reclames denken," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:02 pm

Stephan lachte hard. 'Ja, daar heb ik het van eh' zei hij en ging naast haar op de kant zitten. Normaal had hij een handdoek om zich heen geslagen, maar het was warm genoeg. Hij was toch over 2 minuten weer opgedroogd. Nadenkend nam hij een slok van zijn rb en keek hij naar het golvende water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:04 pm

In een abrupte beweging liet ze zich in het water vallen en trok Stephan mee.
"Mooi niet dat ik alleen het water in ga," grijnsde ze toen ze weer boven water kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:07 pm

'Baaaaaah' riep hij en merkte dat zijn blikje rb vol water zat. 'Oohh, dat ga je niet overleven!' riep hij lachend en tilde haar op. Hij zwom een rondje door het zwembad. 'Diep adem halen' lachte hij en ging onder water. Hij bekeek haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:08 pm

"Hee!" riep ze lachend uit. Maar verder raakte ze niet met haar zin, want Stephan trok haar onder water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:11 pm

Steph grinnikte en kwam weer bovenwater. 'Ik kón je verzuipen' grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:12 pm

"Ja, dat kon je! Maar dat zou je toch niet doen," lachte ze. "En dan zou ik het niet zomaar laten gebeuren," grinnikte ze terwijl ze een lok uit haar gezicht veegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:14 pm

'Nou.. dan ken je me nog niet' zei hij en liet haar los. Hij zwom naar de plek waar hij zijn blikje had laten vallen en haalde het bovenwater. Hij gooide het naar Isabella's hoofd en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:20 pm

"Mis!" riep ze toen het blikje net naast haar in het water landde.
"En een meisje verzuipen zou je echt niet doen!" riep ze lachend, waarna ze het blikje naar hem terug gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:25 pm

Steph grinnikte. 'Moet ik het tegendeel bewijzen soms?' zei hij uitdagend en zwom naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:26 pm

"Hoef niet," grinnikte ze. "Maar ik durf ervoor te wedden dat ik langer onder water kan blijven dan je denkt," zei ze uitdagend. Ze had het deze nacht goed genoeg kunnen oefenen, dus ze zou het vast wel van hem halen, tenzij het bleek dat hij er ook aanleg voor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:28 pm

'We zullen zien' lachte hij en dook onderwater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:32 pm

Ze nam nog een grote hap lucht en volgde hem toen onder water. Ze deed haar ogen open en keek hem aan. Hij zag er niet slecht uit, merkte ze op. Toen merkte ze dat hij zijn ogen open had en glimlachte ze voor zover dat kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:33 pm

Steph grijnsde en zwom naar haar toe. Hij knipperde met haar ogen en begon haar te kietelen. Hij ging toch wel winnen en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:38 pm

"Valsspeler," vormde ze met haar lippen. Ze begon hem zelf ook te kietelen en weg te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:39 pm

Steph kon zijn lach niet meer inhouden om het gezicht wat ze trok en zwom naar boven. Eenmaal boven aangekomen schoot hij in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:42 pm

Ze kreeg een grote slok water binnen en kwam proestend boven. Ze keek in het lachende gezicht van Stephan en moest spontaan ook lachen.
"Je bent een echte valsspeler!" riep ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:44 pm

Steph lachte mee. 'Ik kan niet tegen mijn verlies, dus dit is de enigste oplossing he' zei hij met trots. Hij zwom naar de kant en dronk haar blikje leeg. 'Jeetje zeg, het is echt warm' kreunde hij en duwde zich op de kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:45 pm

"Nu drink je ook nog eens mijn blikje leeg," zei ze met grote ogen. Ze zwom naar hem toe en legde haar armen op de rand van het zwembad en liet haar hoofd op haar armen steunen. "Het is inderdaad warm," zei ze met een zucht.

((brb, effe koffie drinken en koekie eten Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:49 pm

'Sorry, wil je het terug' zei hij en ging in een tuinstoel liggen. 'Weetje, ik voel me zëiknat' zei hij en pakte een handdoek. Hij pakte twee nieuwe blikjes en zette ze naast hem neer. 'Jij wilt vast ook nog' grijnsde hij en droogde zich af.

((Okée, tot zo Smile))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:55 pm

Isabelle klom ook uit het zwembad en ging naast hem zitten. Ze nam een blikje en nam er een grote slok van.
"Tuurlijk voel je je nat, je BENT nat," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:55 pm

Allison drapeerde haar handdoek over de ligstoel. Ze zette haar zonnebril op en bekeek het zwembad door de donker bruine glazen. Ze zag Stephan en Isabella al in het zwembad. Wat was het water mooi helder. Ze aanbad het fonteintje dat dag en nacht in het zwembad stroomde. Ze genoot van het geluid van het stromende water en besloot een duik te nemen. Ze pakte het luchtbed en gooide het in het water. Voorzichtig liep ze het trapje af en eenmaal in het zwembad klom op het luchtbed. Ze ging liggen en genoot van de rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: