Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+11
Ana
Anthony
Daniël
Stephan
Isabella
Taylor
Jared
Jackson
Allison
Chelsea
Jess
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptydo aug 12, 2010 8:51 pm

Sharlet sprong overeind. Ze had niet eens in de gaten gehad dat ze hier de hele middag en avond gelegen had. Gelukkig was ze niet verbrand omdat ze zich optijd omdraaide. Ze hoorde iemand, dit was voor het eerst dat ze iemand opmerkte terwijl die persoon er de hele tijd al kon zijn. "Oh hai!" zei ze vrolijk tegen Jesse. Ze stond op en schoof het bandje van haar bikini iets aan de kant om haar kleur te bekijken. "Wow!" riep ze. Ze was echt best bruin geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 4:50 pm

Met haar bikini aan kwam Isabella aan bij het zwembad. Ze had even geslapen in haar kamer en voelde zich stukken beter. Ze ging aan de rand van het water zitten en stak haar benen in het water. Ze vroeg zich af waar iedereen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 4:53 pm

Jess kwam in haar bikini de tuin ingelopen. Ze had niet verwacht dat er iemand zat dus verrast keek ze op. 'Hey Ies,' zei ze vrolijk en ze spreidde haar handdoek op een strandstoel. Toen deed ze haar zonnebril af en liep richting het zwembad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 4:54 pm

"Jess," zei ze met een glimlach. Ze zag er alweer vrolijker uit. "Is er nog wat gebeurd hier terwijl ik sliep?" vroeg Isa terwijl ze wat water op haar buik spetterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 4:58 pm

'Niet met mij in ieder geval,' zei Jess grinnikend en ze sprong het water in. Ze zwom weer naar de luchtband die nog in het water dreef. Ze klom erin en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 4:59 pm

"Hmm," zei Isabella. Ze staarde naar het water, en dacht na. Wanneer zou Stephan terugzijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 4:59 pm

Blij en verrast kwam Helena aan lopen. Isa en een ander meisje waren er! 'Hé! Is het goed als ik jullie join?' riep Helena terwijl ze haar spullen bij een stoel neerzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:01 pm

"Tuurlijk," zei Isabella met een glimlach. Ze rekte zichzelf uit en leunde achterover op haar handen. Ze genoot van de aangename temperatuur en glimlachte nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:03 pm

Helena glimlachte en dook het water in. Heerlijk vond ze dit, de zon was moordend. Ze zwom wat rondjes en ging toen op de rand van het zwembad zitten, met haar voeten in het water. Ze keek naar de schittering van de zon op het water, prachtig vond ze dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:04 pm

Jess zwom naar de kant en hees zichzelf uit het water. Ze liep naar de minibar en trok hem open. Ze pakte er drie blikjes cola uit en gooide er een naar Isabella en een naar Helena. Toen ging ze weer in de band zitten en klikte ze het blikje open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:04 pm

Eindelijk een beetje opgefrist na een middagdutje kwam Jared aan bij het zwembad. "Hoi!" begroette hij iedereen redelijk vrolijk. Hij zag Isabella, een nieuw meisje en Jess. Bij het zien van Jess fronste hij even en negeerde de steek die het hem nog steeds gaf. Hij gooide zijn handdoek op een ligbed en dook het water in. Verfrissend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:05 pm

'Bedankt!' zei Helena, en ze opende haar blikje. Ze nam een diepe slok en er volgde een 'aaaaaah'. De cola maakte het plaatje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:06 pm

"Hoi Jared," zei Isabella glimlachend. Ze nam zelf ook een slok van haar cola en grinnikte bij het zien van Helena's gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:07 pm

'Hoi, ik ben Helena.' zei Helena tegen de jongen die net aan was komen lopen. Uit Isa's woorden nam ze op dat hij Jared heette. 'En jij bent... Jared?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:08 pm

Hij zwom richting het meisje dat hij nog niet had gezien. "Yep, ik ben Jared! Jij bent nieuw hier of niet?" vroeg hij. Hij glimlachte naar haar en schudde wat water uit zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:10 pm

'Nou, eigenlijk zit het zo. Ik woon hier in het dorp, en de huisbaas is mijn tante.' Helena glimlachte terwijl ze dit zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:10 pm

Isabella ging wat meer op de rand zitten zodat het water tot haar knieën kwam, en keek naar Jared en Helena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:11 pm

Jess schrok op, ze was net een beetje in slaap gevallen. Jared. Ze zuchtte en probeerde niet naar hem te kijken. Daniel's woorden dreunen na in haar hoofd, ze moest met Jared gaan praten. Maar wat moest ze dan zeggen? Ze ging weer lekker liggen in haar band en sloot haar ogen, terwijl ze na bleef denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:11 pm

"Oh!" zei Jared verbaasd. "Maar je praat geen grieks," zei hij vol verbazing. Ze zag er ook niet uit als de meeste mensen hier, vond hij, maar van dat soort dingen wist hij eigenlijk niet zo veel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:14 pm

'Jawel, hoor. Ik heb alleen tot mijn twaalfde in Nederland gewoont. En Engels spreek ik ook wel goed. Heb een talenknobbel, denk ik.' zei Helena lachend. Dat ze nu geen Grieks praatte betekende nog niet dat ze het niet kon!

((ik ben trouwens zlef half grieks en ik spreek maar een paar woorden grieks x'D))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:15 pm

"Aaah," zei Jared lachend. "Ik snap 'm. Zal wel geweldig zijn om hier elke zomer te zijn!" Toen dacht hij even na. "Hoewel.. Elk jaar andere jongeren zal best gaan vervelen, of niet?" Ondertussen hees hij zich ook op de kant en ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:16 pm

Jess volgde met gesloten ogen het gesprek van Jared en Helena. Het horen van zijn stem gaf haar een rilling. Ze sprong uit haar band en zwom naar de kant. Ze hees zichzelf op en liep naar haar stoel. Ze wilde zijn stem niet meer horen, dus deed ze haar I-pod aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:17 pm

'Ach, het is wel gezellig. Je moet mijn msn-lijst eens zien.' lachte Helena. 'Alleen vervaagt het contact meestal na een aantal weken. Dat vind ik altijd wel jammer.'

((kut ik moet aan het eten beginnen))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:19 pm

"Ik zal met je in contact blijven!" riep Isabella uit toen ze hoorde wat helena zei, "ik bedoel, ik zal hier heel vaak zijn de komende jaren," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 5:20 pm

Helena lachte om de uitspraak van Isabella. Daar was ze wel blij om, want ze vond Isa een van de aardigste die ze hier ooit had ontmoet. Opeens bedacht Helena dat ze hier ook al weer een tijdje zat, en haar vader met het eten aan het wachten was, en die kon goed boos worden. 'Oh, shit, sorry, ik moet naar huis!' zei ze. 'Ehm, ik zie je nog wel!' zei ze terwijl ze opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: