Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+11
Ana
Anthony
Daniël
Stephan
Isabella
Taylor
Jared
Jackson
Allison
Chelsea
Jess
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:42 pm

Jess, die nog niet in haar band was gekropen, voelde opeens iemand tegen haar aan zwemmen. Ze sloeg een kreetje, zaten hier vissen ofzo!? Toen zag ze een meisje omhoog komen Thank god. Ze schoot in de lach. 'Maakt niet uit hoor,' zei ze terwilj ze haar hand uitstak naar het meisje. 'Ik ben Jess!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:43 pm

"Hé," riep Jared naar het meisje. Wat gek, ze was hem nog helemaal niet opgevallen. "Jou heb ik volgens mij nog niet gezien! Hoe heet je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:44 pm

Met een glimlach nam Taylor de hand van Jess.
"Taylor Lynn. Maar noem me maar Taylor. 't is zo'n onwijs lange naam."
Taylor grinnikte even. "Ben je hier alleen?" vroeg ze toen nieuwschierig.
Toen zag ze een jongen achter Jess vandaan komen.
"Nee dus! Ik ben Taylor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:46 pm

Jared grijnste. "Oké, hey Taylor! Ik ben Jared," zei hij en hij stak zijn hand naar haar uit. "Wanneer ben je aangekomen?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:48 pm

Jess grinnikte in zichzelf. Jared de player, hij had het wel voorzien op de meisjes hier zeg, dacht ze bij zichzelf en ze lachte hardop. Het viel wel mee maar ze vond het gewoon leuk om hem te pesten, al was het in gedachten. Dus ze klom weer in haar band en ging liggen. 'En nu blijf je van me af!' zei ze plagerig tegen Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:50 pm

Jared lachte. "Ja, ik heb m'n lolletje wel weer gehad hoor," stelde hij haar gerust. Hij bleef even drijven op zijn rug. Ja, hij snapte het idee van zo'n luchtband wel, dat drijven was heerlijk! Alleen wel vermoeiend als je niets had om óp te drijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:50 pm

"Zo'n anderhalf uur geleden. Wat is het hier prachtig hé?"
Taylor keek naar de bergen die in de verte goed zichtbaar waren.
"Waar komen jullie vandaan?" Vroeg ze met een glimlach op haar gezicht geplakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:54 pm

"Oh! Vandaar dat ik je nog niet had gezien." Hij grijnste. De meisjes hier waren leuk, dat gaf hij makkelijk toe, maar daar kwam hij hier niet voor. Hij vond meisjes geweldig, maar eigenlijk werd hij nooit verliefd.. En hij was ook niet van plan om zijn vakantie daardoor te laten leiden: het ging om de lol! "Ja, het is hier inderdaad prachtig.." Ook hij keek even om zich heen. Zijn blik bleef hangen bij de blauwe lucht boven hem, heerlijk.. "Ik kom uit Amsterdam," zei hij tegen Taylor. "Of nou ja, ik heb eigenlijk overal over de hele wereld gewoond, maar ik vind Amsterdam nog het meeste mijn thuis," voegde hij eraan toe. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:54 pm

Jess besloot niet op Taylor's vraag in te gaan en Jared en Taylor met rust te laten. Ze zag zelf ook wel dat Taylor een knap meisje was en ze wilde Jared niet storen daarin. Dus bleef ze drijven en genoot ze lekker van het zonnetje .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:55 pm

Jared tikte Jess aan. "Zeg, waar woon jij eigenlijk?" vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:57 pm

"Amsterdam! Wauw.. dat geweldig! Ikzelf woon in Londen, en ik ben er ook geboren. "
Taylor glimlachte eventjes en ging met haar hand door haar haar heen. Al twee leuke mensen ontmoet, er zullen er vast nog wel meer zijn.
" Hoe lang ben jij hier al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:59 pm

Jess schrok weer op. 'Nou, iets subtieler deze keer,' zei ze met een grijns. 'Ik heb overal gewoond. Los Angeles, New York, en wat onbekende steden. Ik heb de grootste tijd van m'n leven in Amerika gewoond, maar ik ben geboren in Leiden,' legde ze uit. 'En hiervoor woonde ik ook weer in Leiden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:03 pm

Hij keek Taylor aan. "Oh! Ik heb ook een tijdje in Londen gewoond, maar daar weet ik niet zo veel meer van - ik was nog behoorlijk jong. "Ik zit hier pas sinds gister, en ik vind het nu al geweldig!" zei hij lachend en hij haalde een hand door z'n haar. "Heb je al wat mensen ontmoet verder?"
Jared grijnste naar Jess. "Ha, een mede-hollander dus. Gezellig!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:05 pm

Chelsea veegde haar pony aan de kant en stond op. Ze liep langzaam op het zwembad af en liep er voorzichtig in. Het water was kouder dan de jacuzzi, maar toch was het heerlijk. Ze bleef tot aan haar schouders staan, en keek rond. Jess vermaakte zich blijkbaar met een band, en een jongen stond bij een meisje. MUUUH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:06 pm

Jess knikte en zakte weer in haar band. Ze was nog steeds moe. Ze sloot haar ogen en weer zakte ze weg in een diepe slaap. In haar droom zoende ze met Jared, en voelde ze zijn handen stevig om haar heen, net zoals hij haar had vastgehouden toen hij haar in het water gooide. Ze schoot meteen overeind zodra ze wakker werd. God, wat was ze blij dat niemand in haar hoofd kon kijken. Waar kwam die droom vandaan? Ze voelde zich nog niet bijzonder aangetrokken tot een jongen hier, ze vond ze allemaal wel leuk, maar dus ook niet tot Jared. Ze haalde haar schouders op, en viel weer in slaap. Deze keer dromeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:07 pm

Er kwam een meisje het zwembad binnen, die de laatste keer dat hij haar zag op haar bed lag te slapen. Ook aan haar had hij zich dus nog niet voorgesteld, en dat vond hij best wel belangrijk. "Hé, blondie! Kom eens hier, volgens mij heb ik je nog niet ontmoet!" riep hij naar het meisje. Nu maar hopen dat ze het niet vervelend vond om blondie genoemd te worden, maar ja, ze was ook wel héél blond.

(( HAHAHAHA EXTREEM KOMISCHE DROOM Smile ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:13 pm

Chelsea trok haar wenkbrauw brutaal op, en keek hem grijnzend aan. "Kom jij maar hier als je me zo graag ontmoeten wil," riep ze terug, en ze bleef staan op de plek waar ze stond. Blondie? Wat was dat nou weer voor domme bij naam. Kon hij niets originelers bedenken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:15 pm

Taylor keek hoe Jared het meisje riep, en ze grinnikte even. Ja, blond was ze absoluut.
Eigenlijk vond ze stiekem wel dat Jared en Jess een leuk stelletje vormden, maarja wie was zij om hun te koppelen? Ze had ze nota bene net ontmoet.
"Vind je nou echt dat je Jess moet laten liggen daar? Straks verdrinkt ze!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:16 pm

"Ach, we kunnen ook best schreeuwend onszelf voorstellen," riep hij naar haar. Het was wel erg lullig om Taylor nu zo te laten staan hier, en dat wilde hij ook niet, ze leek harstikke aardig. "Hoe heet je? Ik ben Jared!" riep hij naar het blonde meisje. Hij haalde zijn hand door zijn haar en grijnste naar haar.
Hij keek Taylor aan. "Haha, ach, dat arme kind verdient haar slaap ook wel. Als ze verzuipt kom ik d'r wel redden!" grijnste hij en hij keek even naar Jess die vredig lag te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:18 pm

Chelsea lachte klaterend. "HA! Ik ben Chelsea, aangenaam!" riep ze terug. Dit was waarschijnlijk het meest rare dat ze ooit mee had gemaakt. Normaal gesproken schudde je elkaar netjes de hand, maar deze jongen leek haar niet interessanter te vinden dan het meisje waar hij bij zwom, helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:18 pm

"Oh?"
Taylor keek Jared nonchalant aan.
" Ben jij het type superheld dan?" Taylor lachte even en keek toen naar het blonde meisje dat verveeld voor zich uit zat te staren, dus ze stak even haar hand op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:20 pm

Jared lachte en stak zijn hand naar haar uit, waarna hij een 'onzichtbare' hand schudde alsof het de hare was. "Aangenaam!" zei hij. Het was wel vermoeiend om zich aan iedereen voor te stellen, en het leek alsof alle meisjes hem inmiddels zagen als een playertje. Hij wilde gewoon iedereen evenveel aandacht geven, maar hij bedoelde het allemaal helemaal niet op een flirterige manier - zo was hij gewoon. Hij wilde graag iedereen leren kennen, en daar hoorde dat voorstellen nou eenmaal bij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:22 pm

Jared lachte naar Taylor. "Superheld? Niet echt, eerder boekenwurm," gaf hij toe. "Maar ach, ik sport veel, en als ik dat voor een goed doel kan gebruiken vind ik dat niet erg," zei hij schouderophalend. "Dus, als je ooit te dronken bent om op je benen te staan of zoiets, dan gooi ik je graag over m'n schouder!" lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:23 pm

Taylor zwom naar de rand van het zwembad en klom eruit, en liep naar haar handdoek toe, die toevallig dicht het blonde meisje lag, dus Taylor besloot zich ook maar even voor te stellen.
"Hey, ik ben Taylor. Jij bent Chelsea toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:25 pm

Taylor had hem blijkbaar verlaten, dus besloot Jared om maar even baantjes te trekken. Hij had nog geen sportschool gevonden, dus moest hij zo maar in beweging blijven. Helaas vond hij zwemmen ontzettend saai en na 3 baantjes klom hij dan ook op de kant en liep naar zijn ligstoel, waar hij ging liggen met zijn ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: