Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aanmelding Abigail Bess Thomson

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Aanmelding Abigail Bess Thomson Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelding Abigail Bess Thomson   Aanmelding Abigail Bess Thomson Emptyma aug 02, 2010 7:21 pm

Voor- en achternaam: Abigail Bess Thomson
Leeftijd (tussen 16 en 20): 18
Uiterlijk (omschrijving): ~ pnderaan
Uiterlijk (foto): ~ onderaan
Goede eigenschappen (minstens 3): Zorgzaam, spontaan en een doorzetter. Ook kan ze heel romantisch zijn.
Slechte eigenschappen (minstens 3): Abigail is snel onzeker en verlegen. Ook kan ze soms bot overkomen.
Hobby's: Koken, zwemmen, muziek maken (piano)
Kort verhaaltje over leven:
Abigail groeide op in een rustig dorpje in Engeland. Haar ouders waren heel streng, waardoor ze weinig kon doen met vrienden. Ze werd Christelijk opgevoed en bid nu dan ook nog regelmatig naar God. Toen ze ging puberen, kon ze niet meer goed tegen haar ouders, die haar alles verboden en ze had dus al vroeg plannen om het huis uit te gaan. Op haar 18e ging ze naar het vakantiehuis in Griekenland, waar ze nu eindelijk helemaal los kan gaan zonder dat haar ouders haar in de gaten houden.

~ foto
Aanmelding Abigail Bess Thomson Sfsj
uhm, ja, ik heb het uiterlijk aangepast omdat ik er nog niet helemaal tevreden mee was, is dit oké? ja, ik ben een perfectionist... :$


Laatst aangepast door Abi op di aug 03, 2010 7:35 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : 't klopte niet helemaal ;$)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Aanmelding Abigail Bess Thomson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Abigail Bess Thomson   Aanmelding Abigail Bess Thomson Emptyma aug 02, 2010 7:22 pm

Goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelding Abigail Bess Thomson
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: Aanmelding :: Invullijst-
Ga naar: