Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De keuken

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Allison

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:27 pm

'Haha achja gelijk heb je! Ik moet zeggen dat ik Stephan een leuke jongen vind hoor. Hij is erg spontaan en aardig tegen iedereen dat bevalt me wel. Je hebt helemaal gelijk Jared! Ik vind ze geweldig samen maar ik snap wel dat Isa zich niet wil binden. Ach wat niet is kan nog komen' ze nam een slok van haar wijn. 'Dus jij bent er vanavond ook Jared? Gezellig!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Isabella

Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:28 pm

Isabella lachte. Ze vond dat een relatie met iemand hebben zich eerst moest uitbouwen. Dat kon niet zomaar ontstaan vond ze...
Profiel bekijken
Jared

Aantal berichten : 288

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:30 pm

Jared glimlachte. "Ja, ik bene r klaar voor om m'n wilde kant te laten zien," grapte hij. Hoewel, was het wel een grap? Hij had al geblowd vandaag, wat voor zijn doen al heel wild was.. Hij ging nu maar eens echt vakantie vieren, en z'n normen en waarden enzo gooide hij overboord.
"Hebben jullie eigenlijk wel eens drugs gedaan?" flapte hij eruit.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:31 pm

"Nee," zei Isabella terwijl ze haar hoofd schudde. "En dat ben ik de komende jaren ook niet van plan," zei ze.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:32 pm

(( ik moet gan, vanavond kom ik wel terug Very Happy ))
Isabella stond op en verliet de keuken. "Ik ga nog even wat doen," zei ze.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:33 pm

'Nee. Stiekem ben ik een heel braaf meisje hoor' zei ze. 'Ik heb wel een tijdje gerookt maar daar ben ik mee gestopt'
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:33 pm

((oke tot vanavond!))
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:35 pm

Hij lachte. "Hmm, oké, braaf dus," zei hij. Eigenlijk was hij best verbaasd dat ze niet een beetje van haar stuk was gebracht door zijn plotselinge vraag. "Hoe zit het nu met jou, en Jack, en Daniel?" vroeg hij. Hij lachte even toen hij daarna naar de fles whiskey voor hem keek. "Jack en Daniel.. Jack Daniels!" zei hij hardop, en hij lachte om zijn ontzettend slechte grap. Slechte humor was de beste humor, wat hem betreft.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:39 pm

Hahaha ze moest lachen om hem. Jack en Daniel... Dat klonk alsof ze flink de slet uit had gehangen. 'Naja, Daniel en ik zijn gewoon vrienden. Als hij Jess wil, prima maar dan kan hij mij vergeten. Ik hoef niet een van de meisjes uit zijn collectie te zijn. Met mij en Jack gaat het opzich wel goed. Ook al heb ik van verschillende kanten vernomen dat hij een player is' ze nam een slok van haar wijn. Ze voelde zichzelf al aangeschoten. 'Ik heb zo'n vermoeden dat ik weer eens op de perfecte types val!' voegde ze er lachend aan toe. 'Ik zal vanavond is een leuke meid voor je uitzoeken dat heb je wel verdiend Jared'
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:41 pm

Jack een player? Hmm, daar kon hij zich weinig bij voorstellen. "Weet je, we maken allemaal fouten, dus ik zou zeggen geniet ervan tot het leuk is!" zei hij. Een paar dagen geleden had hij dat nooit gezegd, althans niet terwijl hij het meende. Blijkbaar was hij veranderd!
Hij grinnikte bij haar opmerking over een leuk meisje. "Ben jij zo'n goede koppelaarster dan?" lachte hij. Hij kon niet ontkennen dat hij best wel een leuk meisje zocht, gewoon, niet eentje waar hij meteen verliefd op werd ofzo.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:42 pm

'Ja, zeg dat wel. Je ziet maar hoe het bij ons is gelopen. Dan kom je toch nog bedrogen uit' Ze schonk nog een glas wijn in. 'Nouja ik wil niet zeggen dat ik een goede koppelaarster ben maar we kunnen in ieder geval een gokje wagen toch?'
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:46 pm

Hij keek naar de fles wijn, die al behoorlijk leeg was, en schonk zichzelf nog een whiskey in. "Doe je 't wel een beetje rustig aan met de wijn?" vroeg hij en hij keek haar lacherig aan.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:49 pm

'Oke.. ik kom terug op mijn uitspraak van net. Misschien ben ik op het gebied van alcohol toch niet zo'n braaf meisje' zei ze lachend tegen Jared. 'Maar volgens mij kan jij er ook wel wat van. Vanmiddag zag ik je met een joint en nu weer aan de whiskey. U mag niet klagen meneer'
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:52 pm

"Ik klaag nooit!" zei hij en hij deed alsof hij heel verontwaardigd was. Meteen moest hij lachen. Hij klaagde behoorlijk vaak, dat gaf hij best toe. "Tja, ik ben wel klaar met brave henkie Jared," zei hij. "Ik ga maar 'ns alles doen wat ik nooit heb gedaan omdat het 'slecht voor je is'." Hij dacht even na. "Oké, misschien niet alles. Van de heroine blijf ik af," zei hij grinnikend.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:56 pm

Allison kon erg lachen met Jared. 'Ik geef je geen ongelijk. Wat is er nou tegenwoordig niet slecht voor je? Zolang je het niet teveel doet zal het vast wel goed komen' ze tikte met haar voet op de grond. 'Als het echt uit de hand loopt zal ik wel zorgen dat je heel huids in je bed terecht komt of ik zal in ieder geval een ambulance voor je bellen' zei ze met een knipoog om hem te plagen.
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 8:58 pm

Hij moest weer lachen. "Haha, nou, alvast bedankt!" zei hij. "Als jij iemand nodig hebt om je naar huis te dragen, en ik dat nog kan, doe ik 't ook graag voor je hoor!" Hij stootte haar plagerig aan. "Hoewel je volgens mij genoeg jongens kan krijgen die dat voor je doen," complimenteerde hij haar. Het was wel waar, Allison was een prachtig, lief meisje en er zouden genoeg jongens voor haar vallen.
Profiel bekijken
Jack

Aantal berichten : 391
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:02 pm

Jack kwam de keuken in. Hij had zich geschoren en gedouchet en voelde zich helemaal fris. Zijn haar was nog een beetje nat en zat lekker warrig en hij had een spijkerbroek met vale plekken en een wit shirt aan dat om zijn spieren spande. Toen hij Allison zag zitten begon hij automatisch te grijnzen.
"Hé," zei hij en hij schoof naast haar op een kruk. Hij knikte Jared toe en keek naar de lege glazen voor hen. Had ze moet ingedronken of zo? Hij grinnikte bij de gedachte en schonk zelf ook een glas whisky in.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:05 pm

'Ik mag inderdaad niet klagen nee.' In haar hele leven had ze genoeg aandacht gehad van jongens. Eerlijk gezegt vond ze het niet altijd leuk. Sommige jongens waren best leuk maar 95% waren de wat duistere type's, players, alcoholisten etc. 'Maar volgens mij kan jij ook genoeg meisjes krijgen?' Op dat moment zag ze Jack de keuken in komen. ze had zich al uren geleden klaargemaakt voor vanavond en aan Jack te zien had hij er ook moeite voor gedaan. Het beloofde een leuke avond te worden. 'Hi Jack' zei ze en gaf hem een kus op zijn wang.
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:08 pm

Jared knikte Jack toe. "Hé," zei hij. Vervolgens ging hij in op Allison's vraag. "Ach," zei hij en hij haalde zijn schouders op. "Ik ben er nooit zo mee bezig eigenlijk," gaf hij toe. Voordat hij hier kwam vond hij zijn studie en sport veel interessanter.. Dat was waarschijnlijk ook de reden dat hij nooit zo veel vrienden had gehad. Gelukkig veranderde dat hier allemaal, nu hij geen studie of sport had!
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:12 pm

'Hmm oke' zei ze. 'Waar willen jullie vanavond eigenlijk naar toe gaan? De stad of dat strandtentje waar Chels het over had?'
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:15 pm

"Ik ga naar het strandtentje," zei Jared. Hij besloot om de twee tortelduifjes voor hem maar weer even hun privacy te gunnen. "Hé, maar, ik ga er vandoor. Ik spreek jullie later wel weer!"
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:17 pm

'Oke, misschien tot vanavond' zei ze en wende haar blik af naar Jack. Hij was zo stil dacht ze.
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 9:58 pm

(Jack ben je er nog? ;p)
Profiel bekijken
Jack

Aantal berichten : 391
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 10:05 pm

(Omg, sorry maar ik kom niet op de site ik word er vanaf gekickt. Zit nu op mobiel dus vandaar maar gaat niet lukken vanavond!)
Profiel bekijken
Allison

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   wo aug 04, 2010 10:06 pm

(maakt niet uit joh! ik wilde eigenlijk toch net offline gaan. morgen weer een dag haha.)
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De keuken   

De keuken
Terug naar boven 
Pagina 6 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: