Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+15
Ana
Daniël
Anthony
Jared
Taylor
Stephan
Allison
Jack
Jesse
Jackson
Isabella
Jess
Nadine
Chelsea
Admin
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 10:57 pm

"Niet echt," zei ze. "Ik heb liever wat meer mensen om me heen, ookal kan ik wel van stilte genieten. Het is me nu gewoon te stil de laatste dagen hier," zei ze zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:00 pm

"Mmh. Voordat ik jou kende had ik daar ook heel erg last van, maar ik ben niet zo van hele grote groepen. Met uitgaan vind ik dat wel leuk, maar anders ben ik liever gewoon met nouja, niet meer dan 5 tot 7 mensen." Hij at het laatste stuk pannenkoek op, en keek even de tuin in die je vanaf de keuken kan zien. "Is er eigenlijk iets boeiends daar? Ik ben er nog niet eens geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:01 pm

"In de tuin? Wel, je hebt er een zwembad, het gras, en een schommelbank," zei Isabella, "het kan zijn dat ik nog iets vergeet, oja, de schuur ofzo, ben er zelf nog niet geweest," zei Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:05 pm

"Schommelbanken zijn leuk," zei hij lachend. "Vroeger werd ik er altijd misselijk van, maar nu geloof ik niet meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:08 pm

"Misselijk? Van een schommelbank?" zei ze met grote ogen, "komaan,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:12 pm

"Ja, echt. Dat kwam doordat je heen en weer beweegt, waardoor er iets in je oor gebeurt. Daar zit je evenwichtsorgaan, en daar zit een soort lucht in die wanneer je normaal loopt stilstaat, maar wanneer je bijvoorbeeld rondjes draait helemaal gaat cirkelen, en zo word je duizelig. Zo ongeveer, dan," voegde hij er lachend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:14 pm

"Oké..." zei Isabella, "dat was echt teveel info in één zin," grinnikte ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:17 pm

"Dat had ik al door ja," zei hij grijnzend. "Dat wist ik vroeger natuurlijk nog niet, maar sinds ik medicijnwetenschappen studeer wel. Niet dat het me heel veel boeit, maar oke."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:19 pm

Isabella grinnikte.
"Je zou denken dat je ouder bent dan achttien," zei ze toen serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:26 pm

((Hahah oeps dat is idd ook heel logisch.))

Hij glimlachte naar haar. "Dat hoor ik vaker." Hij tikte met zijn vingers op de tafelrand. "Ik ben sowieso al een vroege leerling geweest op de basisschool, en groep 2 mocht ik overslaan. Wat ik trouwens nog steeds niet begrijp, je zou juist een jonger iemand een jaar over laten doen, denk ik. En toen kwam ik op mijn 16de op een opleiding voor 18jarigen of ouder. Ik ben ook nog steeds de jongste van mijn huis. Niet echt leuk, maar het is ook niet heel erg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:27 pm

((hoezo??))
"Ah, zo zit het," zei Isabella begrijpend. "Dan begrijp ik hoe het komt dat je zo.. volwassen praat," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:30 pm

((Omdat een studie alleen voor 'vwo' geldt zeg maar, anders noem je het een opleiding blablabla crapppp. en je gaat, als het allemaal normaal loopt, pas op je 18e van vwo/ het gym af maarja boeieee))

"Ja dat zou wel kunnen. Ik ben eigenlijk nooit met jongens die jonger zijn dan ik, en meiden zijn gewoon niet te vergelijken met mij," zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:31 pm

((ah, ik begrijp niks van jullie systeem xD Hier in België is het simpeler :p ))


"Hoezo zijn meiden niet te vergelijken met jou?" vroeg Isabella verontwaardigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:34 pm

((hahah daar begrijp ik dan weer niks van))

"Omdat ik een jongen ben en zij meiden?" zei hij lachend. "En dat is niet verkeerd bedoelt, van ik ben in alles beter dus er is geen vergelijking mogelijk, maar dat ik heel andere interesses heb en zo." Hij moest wel lachen om haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:36 pm

((haha :d ))

"Mja.." zei Isabella peinzend. Ze dacht na maar waarover had ze eigenlijk geen flauw idee, ze had soms vreemde momenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:37 pm

"Waar denk je aan?" Hij keek haar aan, maar had niet het idee dat haar blik ergens heen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:38 pm

"Ah, niks eigenlijk," grinnikte ze. "Dat heb ik wel eens vaker," zei ze toen schouderophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:42 pm

((Wij zijn echt de enige 2 die nog actief zijn hier hahah))

"Oke, dan laat ik je lekker even nergens over nadenken," zei hij serieus maar wel met een lach. Hij merkte dat hij nog steeds op de tafel trommelde en stopte ermee. Emett pakte Isa en zijn bord en mes etc en waste het af. Hij schonk een glas ijskoude cola in voor zichzelf. "Ik moet je denken even onderbreken, sorry. Wil je ook iets te drinken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:44 pm

"Nee, dankje," wimpelde ze zijn aanbod af. Ze sloot even haar ogen en dacht na, waar zou iedereen toch zijn?

((haha, jaaa xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:45 pm

Emett opende de deur naar de tuin en staarde naar buiten, ondertussen nam hij slokken van zijn drinken.

((Grapje ik leef nog overdag of zo met me 'zon' hahah))


Laatst aangepast door Emett op ma aug 16, 2010 11:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:46 pm

Isabella stond op en ging naast hem staan. Ze keek naar de hemel.
"Sterren staren kan ook leuk zijn," zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:49 pm

"Vind ik ook," zei hij knikkend. Hij liep richting het gras en ging erin liggen, op zijn rug. Hij klopte uitnodigend naast zich in het gras. "Snap jij iets van die sterrenbeelden? Ik niet namelijk," zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:49 pm

((verder in de tuin ergens,, bij schommelbank fzo??))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 16, 2010 11:51 pm

((ohja grapjeeeee daar denk ik nooit aan. ja is goed!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Emptyma aug 23, 2010 9:41 am

(is er überhaupt nog leven hier? xd)

Jack kwam uitgeslapen de keuken binnengewandeld. De zon scheen buiten en beloofde opnieuw een mooie dag. Hij schonk een kop koffie in en ging aan het kookeiland zitten met de krant voor zijn neus. What's new?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keuken - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 16 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: