Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De manege

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De manege Empty
BerichtOnderwerp: De manege   De manege Emptyma aug 02, 2010 10:00 pm

Dit is de manege, ze hebben hier een stuk of 5 grote paarden. (ik heb er verder geen verstand van ofzo dus that's it )

Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptyma aug 02, 2010 10:02 pm

Jess liep richting de manege. Ze had inmiddels een spijkershort en een strak zwart hempje aangedaan. Op haar teenslippers liep ze door het felgroene gras. Het was best lang en lekker zacht en kriebelend. Bij de manege aangekomene bekeek Jess de paarden. Eigenlijk had ze helemaal niks met paarden, ze vond ze altijd stinken, maar ze aaide er een over zijn neus en giegelde. Hij was een beetje vochtig. Ze aaide het paard door zijn manen. Hier zou ze nog wel eens terugkomen om vlechtjes te maken. Toen liep ze verder de tuin in, voorbij de manege.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:42 am

Jack liep de manege in en snoof de geur van paarden op. Hij voelde zich meteen thuis. Inspecterend liep hij langs de boxen. Bruin, wit, een schimmel... alles was er wel. In de laatste box vond hij echter wat hij zag: een grote zwarte hengst.
Hij glipte de box in en aaide het paard over zijn neus.