Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De manege

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De manege Empty
BerichtOnderwerp: De manege   De manege Emptyma aug 02, 2010 10:00 pm

Dit is de manege, ze hebben hier een stuk of 5 grote paarden. (ik heb er verder geen verstand van ofzo dus that's it )

Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptyma aug 02, 2010 10:02 pm

Jess liep richting de manege. Ze had inmiddels een spijkershort en een strak zwart hempje aangedaan. Op haar teenslippers liep ze door het felgroene gras. Het was best lang en lekker zacht en kriebelend. Bij de manege aangekomene bekeek Jess de paarden. Eigenlijk had ze helemaal niks met paarden, ze vond ze altijd stinken, maar ze aaide er een over zijn neus en giegelde. Hij was een beetje vochtig. Ze aaide het paard door zijn manen. Hier zou ze nog wel eens terugkomen om vlechtjes te maken. Toen liep ze verder de tuin in, voorbij de manege.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:42 am

Jack liep de manege in en snoof de geur van paarden op. Hij voelde zich meteen thuis. Inspecterend liep hij langs de boxen. Bruin, wit, een schimmel... alles was er wel. In de laatste box vond hij echter wat hij zag: een grote zwarte hengst.
Hij glipte de box in en aaide het paard over zijn neus.
"Hallo, jongen," mompelde hij en hij pakte een poetskist om het paard te borstelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:45 am

'Zozo dus daar is mijn prins met het zwarte paard' zei ze lachend terwijl ze richting Jack liep. 'Vertel mij is welk paard perfect is voor een meisje als ik' ze had hier immers weinig verstand van. Dat ze kon rijden was 1 ding maar verder had ze zich nooit echt in paarden verdiept.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:46 am

Jack grinnikte om haar opmerking.
"Eens even kijken... Een mak paard, toch? Wat dacht je van..." Jack liep langs de boxen en wees grijnzend op een minipaardje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:49 am

'Moet ik dit opvatten als een compliment?' zei ze tegen Jack. Ze voelde zich op haar gemak bij hem. In de box ernaast zag ze een mooi bruin paard staan 'Ik denk dat ik voor die ga!' zei ze terwijl ze naar het bruine paard wees. Ze wist niet zeker of het een goed paard was maar hij kleurde in ieder geval goed bij haar outfit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:53 am

"Het spijt me," grinnikte Jack en hij sloeg zijn armen om haar heen.
"Kan je zelf zadelen of heb je hulp nodig, prinses?" Hij liet zijn ogen over haar gezicht glijden en zuchtte tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 11:58 am

Ze legde haar handen op zijn rug en kuste hem op zijn wang. 'Ik denk dat het wel lukt' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:00 pm

Jack zadelde zijn eigen paard op en leidde hem naar de bak. Hij maakte de stijgbeugels op maat en steeg op. Lachend wachtte hij op Allison.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:03 pm

Toen Allison helemaal op haar paard zat twijfelde ze even of dit haar wil ging lukken. Wie weet zou ze een dikke smak op de grond maken. Dat zou echt iets voor haar zijn. Langzaam begon het paard de bak in de lopen. Ze lachte naar Jack 'Gelukt' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:08 pm

"Klasse," zei Jack en hij applaudiseerde. zijn paard bewoog onrustig heen en weer en hij kalmeerde hem met sussende woorden.
"Paar rondjes om te wennen?" stelde hij voor en hij spoorde zijn paard aan. Het dier vloog in een keer naar voren en hij moest al zijn kracht in de strijd gooien om het paard in toom te houden. Uiteindelijk kreeg hij hem weer naast Allison en glimlachte verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:10 pm

Allison zag zijn verlegen lachje. Wat was het toch een leuke jongen dacht ze. 'Goed idee Jack! Misschien kunnen we dalijk nog even de bossen in gaan?' stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:12 pm

"Goed idee! Via het bos naar het strand kan ook nog," somde hij de optes op en hij glimlachte. Er viel een ontspannen stilte terwijl ze rondjes reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:16 pm

'Inderdaad goed idee' zei ze. 'Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?' vroeg ze geïntresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:19 pm

Jack trok een gezicht bij die vraag. Het was een niet-grappig verhaal, maar hij zou het wel vertellen.
"Ik woon dus bij mijn moeder in New York en ze had een modeshow, die ik een soort van had gecrasht... Vond ze niet zo leuk, dus toen stuurde ze me naar mijn vader, maar die wist ook niet wat hij met me moest. Toen gingen ze samen brainstormen en zo ben ik hier beland. Kan niet zeggen dat ik het erg vind." Hij grijnsde.
"En jij? Wat is jou verhaal?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:25 pm

'Mijn moeder raakte in een depressie. Mijn vader is nooit thuis door zijn werk. Dus ja... dat is mijn korte samenvatting' zei ze met een kleine glimlach op haar gezicht. 'Ik vind het ook helemaal niet erg hoor! Anders had ik jou nooit ontmoet' zei ze en ze knipoogde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:29 pm

Jack schrok. Depressie, dat was iets ergs!
"Wat erg voor haar en jullie. Komt het wel allemaal goed met haar?" vroeg hij bezorgd en hij pakte Allisons hand. De paarden liepen gelukkig rustig naast elkaar voort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:36 pm

'Hmm vast wel. Het gaat al een paar jaar zo. Ik heb me er overheen gezet. Tenslotte is de band tussen mijn moeder en mij nooit echt goed geweest' antwoordde ze. Ze genoot van dit moment. Alleen zij en Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:45 pm

"Dat spijt me," zei Jack. Hij zag zijn moeder dan wel niet zo vaak, zijn band met haar was zo stevig als een huis.
"Mag ik een foto van je nemen?" vroeg hij in een opwelling en hij hield zijn mobiel vragend omhoog. ze zag er ze stralend uit, op een paard en ogenschijnlijk gelukkig. Hij vroeg zich ineens af of ze nog steeds aan Daniël dacht, maar dat schudde hij van zich af. Ze was hier nu met hem en dat wilde hij vastleggen.

(ik moet zo weg, hoor ik nu ineens. Zullen we anders weer terug naar de woonkamer ofzo? hier is toch niet zoveel. xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:48 pm

'Uh ja hoor' zei ze en de lachte naar hem. 'Zullen we even naar de woonkamer gaan en daar verder chillen?'

(Is goed dan gaan we nog even naar de woonkamer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydo aug 05, 2010 12:52 pm

Jack drukte af en bekeek de foto. Prachtig. Een ander woord was er niet voor. Allison keek hem lachend aan.
"Is goed, zachte banken zitten wel iets beter dan een paardenrug." Hij stijgt af en tilt haar ook naar beneden.
"Zo. Let's go."

(verder in woonkamer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydi aug 17, 2010 2:38 pm

Jack kwam de stallen binnen en liep meteen door naar de achterste box. Hij had van de stalknecht gehoord dat daar het lastigste paard van stal stond. De grote zwarte hengst keek hem argwanend aan toen hij de box binnenkwam. Jack maakte sussende geluidjes en aaide het dier langzaam op zijn neus terwijl hij ergens naar een punt op de schoft keek. Nooit direct in hun ogen kijken, daar worden ze bang van. Met langzame beweging pakte hij een paar borstels en begon de glimmende vacht van het paard te poetsen.
"Take it easy, Boy," suste hij het onrustige paard. Hij poetste Boy totdat hij glimde en zadelde hem toen rustig aan. Nog steeds in alleen zijn spijkerbroek en zijn rijlaarzen, steeg hij op. Boy bewoog heen en weer en stoof er ineens vandoor. Hij bokte de hele bak door, maar Jack bleef ontspannen op zijn rug zitten en bewoog mee met de bewegingen. Uiteindelijk stopte Boy snuivend in het midden van de bak en Jack klopte hem op zijn dampende hals. Iemand had een aantal hoge hindernissen opgesteld en vastberaden stuurde hij Boy erop af. Met een elegante galopsprong zweefden ze eroverheen en opgewonden stuurde Jack het paard nogmaals rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Emptydi aug 17, 2010 2:50 pm

Jack trainde een uur lang intensief met het paard voordat hij het genoeg vond. Hij spoelde Boy af, droogde hem grondig af, borstelde hem, voerde hem en gaf hem toen een laatste klopje.
Hij keek naar zijn ontblootte, bezwete, vuile bovenlijf en bedacht zich dat hij maar eens een douche moest nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De manege Empty
BerichtOnderwerp: Re: De manege   De manege Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De manege
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: