Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De "chill"kamer

Ga naar beneden 
+4
Taylor
Isabella
Anthony
Jess
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptydi aug 03, 2010 9:02 pm

(( In de tuin begint nu het truth-or-dare feest, dus als jullie meewillen doen, kom daarheen ;d! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 7:27 pm

Chelsea was nog nooit in deze kamer geweest. Het was er prachtig en het gaf haar een rustig gevoel. Ze liet zich met een ijskoud biertje op een van de banken zakken en zette de muziek zo hard mogelijk aan. Langzaam ging ze lang uit liggen, en sloot ze haar ogen. Het was geweldig hoe muziek je kon helpen bij relaxen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:29 pm

Isabella kwam de kamer binnenlopen en plofte in een zetel. Ze zette de tv aan en zapte wat rond, niks te zien dus... Ze liep naar de minibar en haalde een biertje uit. Oké, dit was echt het laatste alcohol dat ze dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:32 pm

Anthony kwam de chillkamer binnenlopen. Hij had daar eigenlijk niemand verwacht, maar zag Isabella zitten. "Hé," begroette hij haar. Hij liep verder en pakte een glas wodka uit de bar, met wat ijsklontjes. God, wat had hij zin in een sigaret! Hij stak er eentje op en keek Isabella aan. "En, hoe gaat het met jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:33 pm

"Met mij alles goed," glimlachte ze. "Het is me hier wel wat stil," merkte ze op. "En jij? Ik zag je vertrekken met Taylor," dus het gaat vast ook wel goed met jou, grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:37 pm

"Ja, er zijn inderdaad weinig mensen," beaamde hij. Hij lachte even bij het zien van haar gezicht toen ze over Taylor begon. "Tja, ik dacht dat ze wilde praten.. Maar dat bleek niet echt haar plan te zijn." Zijn mond vormde een scheve grijns. "En ik was het wel eens met haar echte plannen."
Hij keek even een beetje moeilijk. "Ik was wel haar eerste. Dat had ik niet verwacht," gaf hij toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:39 pm

"Dat had ik ook niet verwacht," zei Isabella verbaasd. Taylor had ze nou niet echt als een maagd aanzien. Ze vond wel dat hij er makkelijk over sprak.
"Nuja, er zijn wel meer dingen die we niet van de anderen weten," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:41 pm

Ze dacht even na.
"Ben je nu niet bang dat ze gaat denken dat je wat met haar wilt? Ik bedoel, je zei zelf dat je geen relatie wilde nu," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:44 pm

chelsea had er al de hele tijd gezeten (!!!!!!!!!) en had het tweetal horen praten. Anthony was dus een grote player, van de one night stands. Maar had ze anders kunnen verwachten? Ze kwam overeind, gooide haar lege blikje in de prullenbak en keek even vreemd naar Isabella en Anthony, waarna ze weer plaats nam op de bank waar ze net ook al zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:45 pm

Hij lachte. "Ik wou net hetzelfde zeggen. Ik hoop inderdaad dat ze er niet te veel van verwacht.. Maar ja, ik kan niet sturen wat zij wil." Hij dacht even na. "Ik hoop dat ik geen gezeik over me heen krijg van de rest van het huis als ik nu met een ander ga," zei hij. Daar had hij nou echt geen zin in, en hij zag die Chelsea ook behoorlijk zitten.. Ach, ze moesten hem maar accepteren zoals hij was.

Plotseling zag hij Chelsea. Hij begon keihard te lachen. "Jezus, ik had je gewoon echt niet gezien!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:47 pm

Isabella haalde haar schouders op.
"hé chelsea," zei ze. Ze had haar niet zien zitten, hoe erg !
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:48 pm

"Hoe gaat het met jou?" vroeg hij aan Chelsea en hij lachte charmant naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:50 pm

Chelsea grijnsde breed. "Ik ben dan ook een erg onopvallend persoon." Ze glimlachte naar Isabella. "Hoi!" Ze keek steels naar Anthony. Hij had gezegd dat hij geen gezeik van anderen wou als hij met iemand anders ging.. zou hij haar bedoelen? "Geen zorgen, Antootje, ik geloof dat de mensen nu wel klaar zijn met al het drama. Ze zeuren zo verschrikkelijk. Het is freakin' vakantie, dan wil je je toch niet binden?" Ze rolde met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:52 pm

Isabella grinnikte.
"Je kan je wel binden maar alles gaat hier zo snel," grinnikte Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:54 pm

Anthony barstte nu echt in lachen uit. "Antootje? Really? ANTOOTJE?" zei hij lachend. Zo had iemand hem nog nooit genoemd. "Ik ben het wel ontzettend met je eens: vakantie is vrijheid!" zei hij, nog steeds nalachend. Antootje..
"Oh en trouwens, ik vind je helemaal niet onopvallend," zei hij met een brede grijns tegen Chelsea.
Ondertussen was zijn glas wodka was leeg en zijn sigaret op, twee dingen die verholpen moesten worden. Hij liep naar de bar en maakte nog een wodka on the rocks. Ondertussen stak hij een sigaret op. "Anyone?" vroeg hij nog en hij gebaarde naar het pakje in zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 9:56 pm

Isabella gniffelde. Anthony had blijkbaar al een nieuw doelwit: chelsea. Hij bleef ook niet bij de pakken zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:00 pm

"Komt vast door mijn opvallende haar," zei Chelsea grinnikend. Dat was volgens haar het enige wat echt aan haar opviel. "vind je het geen leuke bij naam?!" Ze keek hem quasi-beteuterd aan. Ze vond het wel schattig. Alsof hij schattig was, pfft! Chelsea sloeg voor deze keer zijn sigaret maar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:03 pm

Anthony nam een trek van zijn sigaret en ging zitten. Hij bekeek Chelsea nog eens goed. "Nou, dat is niet het enige wat opvalt hoor.." Er was ook nog haar kleding, haar gezicht, haar superlange benen.. Maar dat ging hij niet hardop zeggen. Het was niet echt zijn stijl om met complimentjes te strooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:08 pm

Isabella stond recht en liep naar het raam. Ondertussen dronk ze van haar biertje. Zou het feest in het strandtentje nog doorgaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:10 pm

Met een zwiep gooide Chelsea haar haren over haar schouder. "Oh? Wat nog meer?" Uitdagend keek ze hem uit. Ze wist heus wel dat hij niet graag mensen ophemelde, daar was zijn ego te groot voor, maar ze kon het altijd proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:22 pm

Isabella liep terug naar de zetel en ging erin zitten. Bedenkelijk keek ze Anthony aan, onopvallend. Zou hij nou echt nooit iets voelen voor een meisje? Misschien verborg hij het?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:28 pm

(( is er nog iemand? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:40 pm

Hij grinnikte. "Ach. Daar kom je nog wel achter," zei hij geheimzinnig. Hij keek Isabella aan, die hem een vreemde blik gaf. Hij keek haar vragend aan :wat bedoelde ze?

(( okeeeeeeee mijn internet is MEGATRAAG, ineens.. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:43 pm

Ze wuifde het weg en grinnikte.
"Niks," zei ze. Ze dronk haar biertje leeg en zette het lege blikje op tafel. "Het lijkt dat wij de enigen hier nog zijn," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 10:52 pm

Isabella tikte met haar vingers op de tafel. Ze verveelde zich dood, als er niet gauw iemand kwam zou ze wel naar haar kamer gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De "chill"kamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De "chill"kamer
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Ana en Aure's kamer
» Sharlet's kamer
» Emett´s kamer
» Allison's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: