Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Supermarkt

Ga naar beneden 
+4
Jack
Jackson
Jess
Chelsea
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 7:53 pm

((emmett.. XD je moet eerst je personage aanmaken in het aanmeld topic))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 8:22 pm

Chelsea schreef:
((emmett.. XD je moet eerst je personage aanmaken in het aanmeld topic))

ik weet het hahah heb hem net aangemaakt. sorry jildou, was ik even vergeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 12:56 pm

Haastig liep Sharlet door de winkel. Ze kon nooit rustig boodschappen doen. Ze ging naar de bakkersafdeling en kocht daar een paar muffins. Daar was ze verliefd op. Met het doosje in haar handen struinde ze verder de winkel af tot ze tegen iemand aan botste (Emett) "Whoops, sorry." zegt ze en ze grijnst. Soms was ze echt een ontzettende kluns
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 12:58 pm

(( haha, doe je het weer xD Bericht van die emmet is van gisteren :p dus die blijft geloof ik niet een hele dag in de winkel? :p))
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 1:01 pm

(( Ja oke maar het is zo onhandig als je die dag aan moet houden. Soms zit er ook een paar uur tussen een gesprek van iemand en dat gaat dan ook gewoon door Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 1:03 pm

((ja, das waar. Maar dan moet jij nu hele tijd wachten tot die Emett reageert xD Tenzij je natuurlijk doet dat ze gewoon verderloopt ;p Ahja, ik snap het hier soms zelf ook maar amper ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 1:06 pm

((Ja ik wacht dan wel Razz Ik dacht, laat ik maar gewoon reageren want ik zit er nog amper in en mijn persoon kent nog maar weinig mensen dusja Razz))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 1:07 pm

((mja, das inderdaad wel moeilijk om eerst wat mensen te leren kennen xD maar je mag isabella altijd aanspreken :p))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptydo aug 12, 2010 8:12 pm

((Sorryyyyy ik ben op een heel onhandig moment in het verhaal gekomen; toen ik net terug was van vakantie dus met iedereen af ga spreken enzo. Ik ben vanaf vanavond ook weg tot zaterdag of zondag dus .. i'msorry. ik kijk dan wel even of ik nog in het verhaal kan komen of niet. maar dan moet je maar gewoon verder lopen, sharlet. Ik doe wel dat ik nu gebeld word ofzo, dus dat- ie wegloopt Crying or Very sad haha!))

Emett lachte en pakte haar arm om der overeind te houden, en liet daarbij een fles cola vallen. 'Geeft ni.. Oh, nou zijn we allebei lekker slim bezig,' zei hij lachend. Hij pakte de schuimende, maar gelukkig niet-kapotte fles op. 'Lekkere cola, denk ik,' zei hij met een vreemd gezicht. 'Gaat het, trouwens?' Hij had nog steeds haar arm losjes vast, wat hij niet door had. Toen hij het eenmaal wel door had liet hij hem gauw los. Op dat moment ging zijn telefoon af, met het liedje "I'm a babiegirl!" 'Wat is dit dan?', een beetje twijfelend lachend pakte hij zijn mobiel. 'Oh, vast mijn kleine zusje weer. Ze heeft ontdekt hoe telefoons werken.' Hij bekeek het schermpje. 'Oh, sorry.. Deze moet ik echt opnemen.. Leuk je gesproken te hebben en eh.. tot gauw, hoop ik!' Hij liet zijn spullen gewoon staan en liep naar buiten, al pratend met degene die belt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptyza aug 14, 2010 1:50 pm

Jack kwam met zijn karretje de winkel ingelopen en liep door de paden heen. Kaas, ham, boter, eieren, melk, vlees, kruiden... Hij gooide zijn hele kar vol en bleef even hangen bij het tijdschriftenrek om de Vogue te bekijken. Zijn moeders gezicht lachtte hem vanaf de voorpagina toe. De titel was Het geheim van succes!
Nieuwsgierig bladerde hij door naar het interview en glimlachte toen hij zijn moeders antwoorden zag staan. Overal vernoemde ze zijn naam en steeds kwam het woord familie weer naar voren. Hij gooide het tijdschrift in zijn kar en liep door. Misschien wilde Allison het wel hebben. Hij sloeg nog wat snacks in en liep toen naar de kassa. Afrekenen, een fooi geven, vriendelijk lachen naar de tandeloze griek die afrekende en toen ging hij terug naar het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Emptyza aug 14, 2010 11:28 pm

((Ik ben er weer. even alle forums lezen))

Emett liep, nadat hij klaar was met bellen, naar het vakantiehuis terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Supermarkt - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Supermarkt
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Stad-
Ga naar: