Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Bbq & Truth or dare feest

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Jared

Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:03 am

Naast zich zag Jared dat Daniel en Jess handen vasthielden. Hij rolde met zijn ogen. Was het blijkbaar toch een slet, ondanks haar gepraat dat ze was veranderd... Was hij even blij dat hij geen seks met haar had gehad! Hij hoorde dat Anthony en Isabella van kleren moesten wisselen en keek Isabella even lachend aan. Goede dare, moest hij toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Isabella

Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:03 am

"Mij is het gelijk," grinnikte Isabella. "Maar moeten we ALLES wisselen?" vroeg Isabella. "Nuja, jij kiest," zei ze tegen Anthony.
Profiel bekijken
Anthony

Aantal berichten : 154

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:05 am

Hij grijnste. "Ik heb niks te verbergen," gaf hij toe. "Dus wat mij betreft mag alles uit."
Hij begon alvast met het uitdoen van zijn overhemd, wat hij aan Isabella gaf. Hij had een beschaafde sixpack, niet zo overdreven, maar hij wás er wel. Hij ging verder met zijn schoenen, sokken en broek, tot hij in z'n boxer stond.
Profiel bekijken
Jess

Aantal berichten : 513

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:06 am

Jess zag Jared met zijn ogen rollen. Ze trok één wenkbrauw naar hem op. Hij had er zelf om gevraagd. Ze voelde Daniels hand op die van haar en ze voelde de spanning hangen. Ze hoefden niks te zeggen, dit was genoeg. Ze glimlachte even.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:07 am

Isabella grinnikte. Ze deed haar shortje uit en haar topje en gaf deze aan Anthony. Ook haar slippers deed ze uit en smeet ze naar hem toe.
"Of je erin past, dat weet ik niet," grapte ze. Nu stond ze nog alleen in haar ondergoed.
Profiel bekijken
Anthony

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:09 am

Hij grijnste. "Ik denk het niet, dus bij voorbaat sorry als ik wat scheur," grinnikte hij. "Oké, ik ga wel eerst." Hij deed z'n boxer uit en stond nu, euh, in volle glorie voor hen. Toch deed hij even een hand voor zijn 'edele delen', om hier langer dan een paar seconden echt naakt te staan ging hem te ver. "Oké, geef me je ondergoed, I'm freezing," grapte hij.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:12 am

Isabella speelde het slim. Ze trok zijn onderhemd aan, waarna ze haar bh los kon maken en eronderdoor trok. Ze grinnikte. Het kwam haar nog goed uit dat ze niet erg groot was. Zijn onderhemd kwam tot net boven haar knieën dus kon ze gemakkelijk haar onderbroek uittrekken. Ze gooide de kleren naar hem toe en trok toen zijn kleren aan.
Toen ze eindelijk alles aanhad begon ze te lachen. Dit was gewoon hilarisch. Alles was haar veel te ruim!
Profiel bekijken
Daniël

Aantal berichten : 331

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:13 am

Daniël kon Jared niet uitstaan! Eerst kon hij het niet uitstaan dat Jess naakt werd afgelikt met slagroom, vervolgens loopt hij weg, komt terug, geeft mij een opdracht om iemand 5 minuten lang te zoenen en dan rolt hij met zijn ogen als we hand in hand zitten.
Maar goed, dat is nu dus even niet zijn probleem. Voor zijn neus ziet hij Isabella en Anthony zich verkleden. Haha, dit zou echt grappig worden.

Even kneep hij in de hand van Jess, dit voelde goed en vertrouwd. Maar op de één of andere manier hing er een spanning. Dat was jammer, als het aan hem lag had hij haar nu ter plekke gezoend, gestreeld en geknuffeld. Maar helaas, dit kon niet, dat ging te snel en misschien ook wel te ver.
Profiel bekijken
Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:16 am

Het eindresultaat was hilarisch! Toen ze zich allebei hadden verkleed had Daniël een idee.
'Jongens, wie gaat er met me mee naakt zwemmen?' vroeg hij lacherig
Profiel bekijken
Anthony

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:17 am

Anthony gromde licht toen hij Isabella's slimme actie zag. "Niet eerlijk!" zei hij terwijl hij haar onderbroek aandeed - thank god dat het geen string was! "Het" paste er natuurlijk niet allemaal in, dus deed hij gauw de shorts aan. Die kreeg hij over zijn kont, maar het broekje ging niet dicht. Verassend. De bh deed hij aan, na wat gekloot met het sluitingkje en ook haar topje ging over zijn hoofd. Het kwam ongeveer tot zijn middel. Hij grinnikte. "Wauw. Ik heb me nog nooit zo sexy gevoeld."
Profiel bekijken
Jess

Aantal berichten : 513

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:18 am

Jess sprong op. Eindelijk afleiding, kon ze even weg van die spanning hier. 'Ik natuurlijk,' zei ze enthousiast. Ze had het wel een beetje gehad met dit feestje.
Profiel bekijken
Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:19 am

'Oke dan! Laten we maar naar het zwembad gaan!'
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:19 am

Jared ging rechtop zitten om het eindresultaat te zien. Het zag er echt prachtig uit, en hij maakte gauw een mental picture. Als hij zich dit tenminste morgen nog zou herinneren. Hij nam een slok goldstrike en ging weer liggen. Hij lag echt lekker!
Toen ze het hadden over naaktzwemmen, twijfelde hij. Hij had geen zin om te gaan slapen, maar om nou met dat stelletje hiernaast te gaan naaktzwemmen zag hij ook niet zitten. Hij keek Isabella aan - wat ging zij doen?
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:20 am

"Prachtig," lachte Isabella, ze kwam bijna niet meer bij toen ze zag hoe Anthony erbijstond. "Ik kom niet meer bij!"
Profiel bekijken
Anthony

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:21 am

Anthony grijnste naar Isabella. "Ik weet het, ik weet het," zei hij en hij draaide een rondje zoals meisjes in films altijd deden als ze een outfit gekeurd wilden hebben.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:23 am

"Goedgekeurd," lachte ze. "Oké, als ik mijn kleren nog levend terug wil, switchen we nu best terug," grinnikte ze. "Gaan jullie zwemmen?" vroeg ze. Ze had wel zin in een frisse duik, maar om nou te gaan naaktzwemmen...
Profiel bekijken
Anthony

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:25 am

"I agree, ik wil m'n kleren terug," zei Anthony. Hij kleedde zich uit, stond weer even in zijn blote kont maar trok gauw zijn boxer weer aan. "Oef, dat zit een stuk beter," gaf hij toe.

(( mijn moeder zeurt dat ik moet gaan slapen, en ik ben Jared en Anthony, dus dan laat ik je alleen denk ik Sad ))
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:26 am

(( ooh, maar misschien maar beter, moet dringend slapen, heb barstende koppijn xD schrijf wel nog dat ze gaan slapen hé ! ))
Ze grinnikte.
"of gaan jullie slapen?" vroeg ze toen.
Profiel bekijken
Anthony

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:27 am

"Ja, I'm calling it a night." Het was een interessante avond geweest en hij had veel mensen leren kennen. Hij vond Isabella een aardig meisje, en hij dacht dat hij best goed met haar zou kunnen praten. Praten, met een meisje! Hij! Hij grinnikte onbewust. "Welterusten Isabella," zei hij en hij gaf haar een kus op haar wang.
Profiel bekijken
Jared

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:29 am

"Ik ga ook slapen," gaf Jared toe. "Even laten bezinken wat er allemaal is gebeurd enzo."
"Slaap lekker!" zei hij tegen Isabella en hij liep gauw terug naar zijn kamer. Morgen weer een dag.
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   wo aug 04, 2010 2:30 am

"Slaap lekker," zei ze met een glimlach, waarna ze hem een kus op zijn wang teruggaf. Hij was aardiger dan ze dacht.
"Jij ook een goeie nacht," riep ze naar Jared. Ze besloot zelf ook naar haar kamer te gaan en te slapen, dat had ze wel verdient.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bbq & Truth or dare feest   

Bbq & Truth or dare feest
Terug naar boven 
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: