Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Isabella leaves...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Isabella leaves... Empty
BerichtOnderwerp: Isabella leaves...   Isabella leaves... Emptywo aug 04, 2010 11:32 pm

Hoi menssies,
Isabella verlaat het huis dus... voor een week en aantal dagen xD Ik ben op vakantie tot volgende week vrijdag, en dan moet ik nog leren omdat ik de maandag, 16aug herexamen heb van wiskunde -_-' Dusss, Isabella zal er niet zijn... Misschien dat ik nu en dan wel zal kunnen lezen wat er wordt geplaatst, maar we zien wel Very Happy
Adios !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Isabella leaves... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isabella leaves...   Isabella leaves... Emptywo aug 04, 2010 11:57 pm

okeee succes met je examens en tot snel! je kan ons trouwens gewoon toevoegen op msn, zodat we je op de hoogte kunnen houden ofzo. zie het andere topic! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Isabella leaves... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isabella leaves...   Isabella leaves... Emptydo aug 05, 2010 12:10 am

haha, bedankt!
maare, daar ga ik vast ook niet op internet mogen, dus msn zal ook niet gaan vrees ik Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Isabella leaves... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isabella leaves...   Isabella leaves... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isabella leaves...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Isabella Vermeersh
» Isabella's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: Spam :: Spam-
Ga naar: