Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De strandtent

Ga naar beneden 
+8
Sharlet
Daniël
Jesse
Allison
Jack
Jackson
Jess
Chelsea
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:26 am

Hij knikte. "Niks serieus.. Dus jullie hebben wel wat." Dat had hij kunnen verwachten. Ze wilde het niet voor niets geheimhouden. Hij glimlachte een beetje bitter. "Tja, ik zal maar eerlijk zijn. Jess zei tegen me dat we iets hadden, maar dat ze het geheim wilde houden.. Maar dat wil ik niet. Ik haat geheimen. En blijkbaar had ze zo haar redenen om het geheim te houden."
Hij keek evne naar de grond. Blijkbaar had hij zich weer in iemand vergist. Jammer, hij had Jess écht leuk gevonden.. Maar nadat hij haar een paar dagen niet had gezien was dat wel weer redelijk weggeebd. Hij moest haar maar proberen te vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:28 am

Isabella beet op haar lip, dit was niet goed. Jared leek toch wel te zijn geraakt om het feit dat Daniel en Jess iets hadden, wat dat iets ook mocht zijn. Ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:29 am

Nick besloot het voor Jess op te nemen. 'Niks serieus, zei hij toch, dat betekent dus dat ze niks hebben,' zei Nick. 'Dus waar maak je je druk om?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:30 am

Daniël zuchtte, dat had hij natuurlijk kunnen verwachten, hij wist niet wat hij nu moest voelen. Moest hij boos zijn? Maar waarom? Omdat Jess vreemd was gegaan met hem, eigenlijk heeft hij geen recht om boos op Jess te worden, ze hadden niets serieus, hij was gewoon haar "speeltje". Wauw, dat voelde kut. Hij sloeg met zijn hand op Jared zijn schouder. 'Sorry man, ik wist niet dat jij en Jess, eh, samen waren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:32 am

O wee, nu zou Jess nog als de slechte worden gezien.
"Jullie zeggen beiden dat je niks serieus hadden, dus dan heeft ze ook geen één van jullie beiden bedrogen," zei ze peinzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:33 am

Ana kwam terug naar haar huisgenoten en zag een paar beteuterde gezichtjes. Ze plofte naast Isa neer. 'Wat is er allemaal aan de hand?' fluisterde ze in haar oor. Ze wilde de conversatie niet storen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:34 am

HIj keek Nick even aan. Waar bemoeide hij zich mee? "Het gaat erom dat Jess zei dat ze, zodra ze wat met mij begon, gewoon vrienden zou blijven met Daniel. En 'niets serieus' is nog altijd meer dan vrienden," zei hij een beetje geirriteerd. Hij was al het drama wat erbij kwam kijken met Jess kwam kijken een beetje zat. Hij voelde wel wat, van die typische 'gekwetstheidskriebels' in zijn buik, maar hij negeerde ze.
Hij glimlachte naar Daniel toen hij hem op z'n schouder sloeg. Hij mocht hem, gek genoeg, wel. Ze zaten in hetzelfde schuitje blijkbaar. "Volgens mij zijn we allebei een beetje geplayed," zei hij schouderophalend. Bij het horen van Isabella's opmerking grinnikte hij. "Ja, ze heeft het slim gedaan." De bittere toon zat nog in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:35 am

"Ah, er zijn een paar dingen gebeurd op het gebied van relaties de eerste dagen dat we hier waren, en nu zijn ze daar dus weer over bezig," fluisterde ze terug. Het leek haar niet het gepaste moment om alles uitgebreider te vertellen, aangezien de jongens ernaast zaten. "Maar het gaat om Jess en Daniel en Jess en Jared," voegde ze er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:36 am

Nick zuchtte. 'Niets serieus kan ook gewoon helemaal niets betekenen,' zei hij. Hij haalde zijn schouders op naar Isabella. Alle drama was net een beetje weggeëbt en nu begon dit weer. En het waren nog wel de jongens! Hij hoopte voor Jess dat ze niet al te boos op haar zouden worden, want zij wist natuurlijk nog van niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:36 am

"Nou, jullie zijn ook niet bepaald van de braafsten," zei ze schouderophalend tegen de jongens. "Maargoed, laat het nu even rusten, dit mag echt niet de hele vakantie verpesten," zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:38 am

Nick knikte grinnikend naar Isabella. Ze legde de vinger precies op de zere plek. Daniel had hem net nog in geuren en kleuren verteld wat hij allemaal met de ene helft van de tweeling had uitgespookt, dus waarom deed hij zo moeilijk?

((.. okay dat was dus Nick hahaha))


Laatst aangepast door Ana op vr aug 13, 2010 1:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:40 am

Isabella grijnsde terug naar Nick. Ze had echt geen zin in nog meer drama, wie had gedacht dat samenleven soms zo lastig kon zijn? Ze had niet gedacht dat er al zo snel problemen zouden worden gevormd.

((je poste het in Ana Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:41 am

Jared schudde zijn haar even naar achteren. Oké, hij had dus een fout gemaakt. Hij kon alleen maar blij zijn dat hij niet zo ver was gegaan met haar. Hij haalde een hand door zijn haar waardoor het weer in model zat en ging op een barkruk zitten.
"Oké, ik heb geen zin om er nu over na te denken, dus fuck it," zei hij - eigenlijk had hij niet echt door dat hij het hardop zei.
Ondertussen wenkte hij de barman. "Ken je the bastard trilogy?" zei hij. De barman knikte en keek hem ongelovig aan. "You wanna try that?" zei hij met grote ogen. "Yes," antwoordde Jared en hij keek de rest aan. "Wie doet er mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:42 am

"Wat is dat nou weer?" vroeg Isabella met grote ogen aan Jared. Ze had geen flauw idee wat dat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:42 am

'Ze heeft het inderdaad slim gedaan.' Hij nam een paar grote slokken. 'Jared, ik weet niet wat ze precies tegen jou heeft gezegd, maar ik weet wel dat Jess en ik niets serieus hadden.' Hij wist niet goed wat hij nu moest zeggen. Jess en Daniël hebben geen relatie of zo, dus eigenlijk viel de hele situatie wel mee. Hij was niet boos op haar, alleen teleurgesteld dat ze niet gezegd heeft dat ze serieus met Jared ging, that's all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:43 am

Ana keek Jared met grote ogen aan. 'Wil je dood ofzo?' vroeg ze. Ze legde aan Isa uit. 'Dat zijn 4 super sterkte drankjes die je allemaal op moet drinken, dacht ik..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:44 am

"Oké... Ik kan het al begrijpen," zei Isabella. Ze twijfelde of ze mee zou doen, ze wilde namelijk geen kater hebben of niet meer weten wat ze deed. Ze wachtte maar af wie nog mee ging doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:44 am

Daniël haalde zijn schouders op, waarom ook niet. 'I'm in!

(( sloom internet dus mijn posts komen beetje laat aan. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:45 am

Ana keek de jongens verbaasd aan. Had die Jess zo'n invloed op hen dat ze zich nu allebei helemaal lam wilden zuipen? Ze schudde haar hoofd. Ze wilde eigenlijk wel meedoen maar ze wist niet wat er ging gebeuren als ze weer zo lam was als gisteravond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:46 am

Hij keek Daniel aan. "Iemand die twee mensen tegelijkertijd heeft, die hoef ik niet," zei hij tegen hem. "Hoewel het voor mij vrij serieus was.. Maar ja dat is ook dom op vakantie. Dus laten we nu vakantie gaan vieren!" zei hij en hij keek hem lachend aan. Drinking away the pain? Ach, wat maakte het ook uit.
Jared keek grijnzend naar Ana en Isabella. "Tja, inderdaad 4 supersterke drankjes. Ik heb het iemand ooit zien proberen, en dat was te grappig.. Ik wil wel zien waar ik tegen kan."
De barman kwam aanzetten met de 'suffering bastard', de eerste 'cocktail':
1 shot fresh lime juice, 4 shots chilled ginger ale, dash of angostura bitters, 1 shot rum, 1 shot gin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:47 am

Ana haalde haar schouders op. Het was toch vakantie? Ze nam plaats aan de bar. 'Ik doe mee,' zei ze grijnzend. Toen wenkte ze Isa. 'Kom ook!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:48 am

Nick grinnikte. Ach, als ze dan toch allemaal lam werden, deed hij wel mee. Hij ging naast Ana zitten en zei tegen Isa dat ze ook moest komen. Dit kon nog wel eens leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:48 am

Isabella zag dat Ana ook twijfelde.
"Die drankjes zien er echt te sterk uit om na elkaar op te drinken," zei ze quasi geschokt. "Dan ben je echt lam," grinnikte ze. Toen Ana haar wenkte twijfelde ze. Ah, ze kon moeilijk als enige niet meedoen.
"Oké, i'll give it a try," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:50 am

'Nice, iedereen doet mee!' Daniël grinnikte, hij zou morgen wel super brak zijn, maar wat maakte het uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Emptyvr aug 13, 2010 1:51 am

Jared lachte. Yes! Nu konden ze met z'n allen knetterlam worden!
Hij pakte zijn 'suffering bastard' en hield hem hoog in de lucht om te proosten.
"CHEERS!" riep hij hard en hij nam een flinke slok. Zijn ogen gingen bijna tranen, zo sterk was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De strandtent - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De strandtent
Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: