Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De strandtent

Ga naar beneden 
+8
Sharlet
Daniël
Jesse
Allison
Jack
Jackson
Jess
Chelsea
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:23 pm

Jack liet zijn knie tegen die van Allison aanrusten en proostte met haar.
"Proost." Hij keek haar diep in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:24 pm

"Proost" zei ze tegen Jack terwijl ze verdwaalde in zijn ogen. "Op ons" voegde ze er zachtjes aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:26 pm

"Op ons," beaamde Jack en hij leunde voorzichtig naar voren om haar te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:28 pm

Ze kuste hem terug en liet haar hand over zijn borst glijden. Jezus, wat was hij gespierd. "Ik was hier eigenlijk helemaal niet gekomen met het doel een jongen te ontmoeten. Maar ik moet je eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik je heb gevonden" zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:31 pm

"Ik kwam hier omdat het moest, met de gedachten dat ik ging feesten. Tot ik jou ontmoette..." Klonk hij nu erg afgezaagd?
Jack pakte haar dwalende hand en kuste langzaam een voor een haar vingertoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:33 pm

Ze streek met haar vingers over zijn lippen. "Je bent lief. Heb je misschien zin om mee te gaan naar mijn kamer? Dan kunnen we samen zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 9:37 pm

Jack sloot zijn ogen onder haar aanraking en zuchtte.
"Graag," zei hij schor. Hij wilde graag bij haar zijn.

(verder in Allisons slaapkamer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:23 pm

Samen met Allison en Jack kwam hij de strandtent in. Het was er rustig. 'Zullen we maar gaan zitten?' Hij liep naar een tafeltje en nam plaats, de rest volgde.


Laatst aangepast door Daniël op za aug 07, 2010 8:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:24 pm

Sharlet kwam binnengerend. Het was harder gaan regenen toen ze hier heen ging. Ze zag Allison en Jack. Whoops, hij was bezet. Achja, alles kan kapot. Misschien die kerel naast hem. Of andere jongen. Sharlet haalde haar hand door haar haren zodat het weer goed zat. "Hey." zegt ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:26 pm

Er kwam een meisje aanlopen. Ze begroette ze. Daniël had haar nog niet gezien, dus stak hij zijn hand uit. 'Volgens mij ben jij nieuw, ik heb je hier nog niet gezien,' zei hij. 'Ik ben Daniël.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:28 pm

"Een soort van nieuw. Ik had vertraging met het vliegtuig en alles." zei ze en ze rolde met haar ogen toen ze even terug dacht aan de irritatie die het haar had bezorgd. Ze schudde zijn hand. "Mijn naam is Sharlet." zegt ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:29 pm

'Ah, dat ken ik! Ik háát vliegtuigen, ik heb vaak gevolgen maar kan er nog steeds niet aan wennen,' zei hij. 'Sharlet is een mooie naam, waar kom je vandaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:31 pm

"Ja, pff echt he." zegt ze. "Dankje, uit Letland." zegt ze. Dat zou wel vreemd zijn, zomaar even een meisje uit Letland. Ben benieuwd wat voor een vooroordelen ze zouden hebben. Ze glimlachte nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:35 pm

(jezus, trage computer! sorry!)

"Hey Sharlet," groette Jack vrolijk en hij glimlachte. Hij bestelde een biertje en leunde ontspannen naar achter. "Letland? dan ben je ver gekomen," grapte hij. "Hoelang was je vertraging?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:35 pm

'Letland? Ik ken nog geen mensen uit Letland, nou ja, hiervoor dan,' zei hij en glimlachte. 'Hoe is het daar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:37 pm

"Oh hai Jack." zegt ze. "Euh, nou." zegt ze daarna nadenkend. "Lang." zegt ze daarna met een grijns. Ze wist niet precies meer hoelang de vertraging nou was, wel wist ze dat het iets te maken had met een staking en dat ze zelfs op het vliegveld heeft geslapen. "Letland is oke. Behalve die vliegtuigmaatschappijen dan." zegt ze daarna met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:41 pm

"Ik hou van vliegvelden, je kan er goed mensen kijken," lachtte Jack en hij dronk van zijn biertje. "Je ontmoet er vaak de interessantste personen." Hij keek even met een schuin oog naar Daniël; zou Jess ook nog komen? Want dan moest hij oppassen met het flirten met Sharlet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:42 pm

'Haha, volgens mij zijn die nergens oké,' grapte Daniël en bestelde een biertje. 'Jack, jongen, probeer je niet te veel te drinken, straks raakt de drank hier ook nog is op,' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:44 pm

Jess kwam de strandtent ingelopen. Het was gezellig druk, niet overdreven druk. Ze zag Allison, Jack, en Daniel met een ander meisje. Ze voelde even iets van jaloezie, maar ze drukte het weg. Toen stapte ze op haar huisgenoten af. 'Hey!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:45 pm

"Ja. Je ziet veel mensen. Maar je kunt er niet normaal slapen." zeg ik met een grijns. Dat was ook niet echt de bedoeling van een vliegveld, maar wat moest je dan als je ontzettend moe was en je nog een paar uur moest wachten totdat je kon vliegen. Ze lachte om Daniëls opmerking. "Doe mij maar wodka met sinasappelsap." zei. Ze was gek op wodka, maar dan wel gemixt natuurlijk. Misschien later pure wodka, maar daar was het nu nog een beetje vroeg voor. "Kom op mensen. Dansen!" zei ze en met de wodka in een hand begon ze te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:47 pm

(damn moet douchen, ik reply daarna wel. kan alleen niet de hele avond antwoorden. ouders >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:48 pm

"Echt, alleen maar omdat ik één keer de drankvoorraad heb opgemaakt, ben ik meteen een alcoholist," riep Jack dramatisch en hij knipoogde naar Sharlet. Ze had een wodka vast; die ging snel. "Jess! Eindelijk meer leven in de brouwerij!" riep hij vrolijk en hij keek even naar Daniël. Toen sprong hij van zijn kruk en begon te dansen. Hij hoopte dat Allison ook snel zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:49 pm

Daniël hoorde de stem van Jess en keek haar aan. 'Dag schoonheid,' zei Daniël tegen haar. Hij nam nog een paar slokjes bier en keek hoe Sharlet en Jack begonnen te dansen. Daniël bleef liever nog even zitten en dronk nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:55 pm

"Kom op, lovebirds. Dansen!" lachtte Jack en hij keek hoe Jess en Daniël aan de bar zaten vastgeplakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:55 pm

Jess grijnsde om Jack, hij was altijd heel enthousiast en dat vond ze leuk. Jess bestelde een baco, dronk hem in een teug op, en vloog toen de dansvloer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De strandtent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   De strandtent - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De strandtent
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: