Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De veranda

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 3:45 pm

een houten veranda, van donker hout. Als je de achterdeur uitstapt, sta je directo p de veranda. Er staan wat banken, tafeltjes en een hekje dat de veranda afsluit van de rest van de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 3:47 pm

Met een sigaret tussen haar vingers was Chelsea het terras opgekomen. Ze had de sigaret uit iemand anders' pakje gehaald, dat onbeschermd op de tafel had gelegen. Eigen schuld. Ook had ze een aansteker gevonden. Het duurde even, maar uiteindelijk kreeg ze de sigaret aan. Ze ging boven aan het trappetje zitten, dat naar beneden liep waardoor je het grasveld betrad, en inhaleerde diep. Al een dag of wat had ze niets van Nick gehoord, en had ze Anthony steeds vaker gesproken. Nick was stukken leuker, maar iets in Anthony trok haar aan. Zijn charmante player kant? De jongen die zo fout is omdat hij een player is, maar ook juist daarom zo verschrikkelijk aantrekkelijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:00 pm

Daniël liep de veranda op en zag Chelsea op het trappetje zitten. Ze had een sigaret in haar handen, daar had hij eigenlijk ook wel zin in, ook al had hij nooit gerookt. Hij ging naast haar op het trappetje zitten. 'Do you mind?' vroeg hij. Misschien wilde ze wel even alleen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:10 pm

Chelsea keek op, en zag Daniël persoon. Ze schoof iets op, zodat hij er naast kon zitten. "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd," zei ze grijnzend. Ze hield hem de sigaret voor, ookal wist ze niet zeker of hij wel of niet rookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:18 pm

Hij lachte. Ze hield hem de sigaret voor, hij rookte niet maar voor alles moest een eerste keer zijn. Hij pakte de sigaret aan en nam een trekje, toen begon hij hevig te hoesten. Dat moest er vast belachelijk uit hebben gezien. 'Sorry,' zei hij na de hoestbui, 'normaal rook ik niet.' Hij schaamde zich een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:22 pm

chelsea klopte hem op zijn rug. "Ik ook niet. Dit is mijn 3e sigaret ofzo pas," zei ze, schouder ophalend. "Ik hoestte ook de eerste keer hoor." Ze grijnsde breed en nam weer een trekje. "Het is erg rustig. Iedereen is moe van het uitgaan en al het drama, denk ik." Ze keek even met een opgetrokken wenkbrauw naar Daniël. "En hoe zit het nu tussen jou en Jess?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:36 pm

Hij grinnikte even. 'Het is inderdaad rustig, ik ben zelf ook moe van al het drama in dit huis.' Hij keek naar Chelsea die nog een trekje nam. Hij zuchtte. 'Er is niets tussen mij en Jess, we zijn vrienden, denk ik. We kunnen het goed met elkaar vinden maar ik denk dat ze vroeg of laat voor Jared zal kiezen. Niet dat ik haar niet leuk vind, want dat vind ik wel, maar het is niets serieus.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:39 pm

"Iedereen komt hier om te feesten en te zoenen met wie dan ook, en vervolgens vind iedereen opeens iemand leuk. Dat is zo dom, want die relaties houden toch geen stand!" Ze doofde haar sigaret en zuchtte. "No offense."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 4:58 pm

'Ik ben het met je eens hoor. Kijk, ik vond Allison een leuk meisje maar zij zag het meteen als iets serieus. Nu ben ik een beetje met Jess geweest maar dat is alles. Ik kwam hier niet om me te binden, maar om lol te maken,' zei hij en hield zijn schouders op, 'maar toch denk ik dat als dat truth or dare feest er niet was geweest, dat ik dan over een paar dagen iets met Allison had gehad. Ook al houden die relaties geen stand.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 5:02 pm

"Allison is de grootste drama queen die ik ooit gezien heb. Eerst huilen omdat jij met iemand zoende voor een freaking opdracht, en vervolgens gaat ze zelf direct naar Jack," mompelde ze. "Lol maken, dat zou mijn nieuwe motto moeten worden." Ze keek lachend naar Daniël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 5:05 pm

'Je hebt gelijk, blijkbaar had ze het dus niet zo moeilijk met de hele situatie als ze zei,' zei hij lachend. 'Haha, lol maken is een goed motto. Maar ik hou het bij "Drink and forget." '
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 5:10 pm

Chelsea lachte schaterend. "Nou, als jij voor drank zorgt, kunnen we daarna dingen doen die we daarna weer kunnen vergeten," zei ze. Ze bedoelde er eigenlijk helemaal niets mee, maar een beetje onschuldig flirten mocht toch? Zo was ze normaal gesproken niet, maar deze mensen zou ze niet meer zien na deze vakantie, dus wie maakte het wat uit?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 5:15 pm

Daniël moest lachen, maar ging serieus op Chelsea in. 'Misschien is het daar een beetje te vroeg voor, maar eh, we kunnen wel naar de supermarkt gaan. Even wat drank inslaan is nooit mis, toch?' Eigenlijk was hij nooit echt zo'n drank beest, maar op vakantie mocht hij van zichzelf altijd wel een glaasje meer dan nodig was. 'Wat denk je ervan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 6:16 pm

Nam hij haar nou serieus?! Dat bedoelde ze niet zo! "Het was maar een grapje," zei ze, lichtelijk hysterisch. Ze stond op. "Ja, ja.. goed idee. Alsof we niet genoeg drank hebben." Grinnikend dacht ze terug aan de grote voorraad drank die ze afgelopen dagen hadden ingeslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 7:10 pm

'Ehm, ja dat wist ik wel,' zei Daniël. Niet dat dat waar was, maar dat maakte niet uit. 'Hm, oké ik vraag de rest wel of ze ook meegaan naar de supermarkt,' zei hij en stond op. 'Zie ik je dan binnen?' Toen liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 7:11 pm

(( hahaha jack en jess zijn ook al inkopen aan het doen xd ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Emptyvr aug 06, 2010 7:12 pm

(( haha ooh, zijn jullie nu in de supermarkt dan? dan doe ik wel net of ik jullie tegenkom ofzo ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De veranda Empty
BerichtOnderwerp: Re: De veranda   De veranda Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De veranda
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: