Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik vind het echt stom

Ga naar beneden 
+3
Sharlet
Jess
Jesse
7 plaatsers
AuteurBericht
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptyma aug 09, 2010 1:19 pm

Dat ik in het begin niet zo actief kon zijn, want nu volg ik het verhaal helemaal niet meer en ken ik ook bijna niemand. Maar ik wil echt super graag terug IN het verhaal komen. Alleen... Kan iemand me helpen? XD Er moet iets gebeuren met Jesse ergens, zodat hij terug in het verhaal komt, snapje? Want ik wil echt graag meedoen, maar ik vind nergens een plekje voor mijn personage. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptyma aug 09, 2010 1:22 pm

haha ja i understand, hmmm sowieso vanavond naar het feest komen (: ennn anders meet je Jess ergens cat ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptyma aug 09, 2010 2:55 pm

Opzich zou je ook wat met mijn character kunnen doen aangezien die van mij ook nog niet echt in het verhaal zit Razz


Laatst aangepast door Sharlet op ma aug 09, 2010 4:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptyma aug 09, 2010 3:20 pm

Jess schreef:
haha ja i understand, hmmm sowieso vanavond naar het feest komen (: ennn anders meet je Jess ergens cat ?

Om hoelaat begint het?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptyma aug 09, 2010 5:05 pm

21:00 weer :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptyma aug 09, 2010 7:50 pm

Tip 1: meng je in het feest van vanavond
Tip 2: gewoon mensen beginnen te stalken (ander woord voor: praatje maken) en iets proberen te delen met hen
Tip 3: Jack aanspreken!
Tip 4: gek gaan doen (bijv. op het feest) en de rest laten meedoen. Met andere woorden: neem het initatief. bedenk dat iedereen kan zwemmen of iets.

That's the best I can do. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptydi aug 10, 2010 9:32 pm

Nahw, telkens als ik er ben, is er niemand? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptywo aug 11, 2010 12:31 am

Haha I know the feeling Razz maar nu zijn er mensen! En je hebt net wel je momentje gehad met Ana (of Aure?) denk ik haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptywo aug 11, 2010 12:37 am

Haha, idd wel het momentje gehad met dat meisje xd nou moet je niet meer klagen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Emptywo aug 11, 2010 11:02 am

Hahah ik heb hetzelfde. Alleen ik begon gisteren pas, dus daar komt het door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik vind het echt stom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vind het echt stom   Ik vind het echt stom Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik vind het echt stom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: Spam :: Spam-
Ga naar: