Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Annalynnes room

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 8:28 pm

"Ik heb wel zin in wat te eten," knikte ze. Misschien konden ze wel even gaan uiteten ofzo, of uitgebreid koken. Gewoon samen gezellig met zn tweetjes en wie weet wat dat zou bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 8:35 pm

"Snel iets uit de koelkast, koken of ergens anders heen gaan?" vroeg hij. Hij klom ondertussen uit bed en begon zijn kleding weer aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 8:37 pm

"Uiteten lijkt me wel lekker," glimlachte ze. Ze stond al op en verdween even in de kleerkast, haalde er daarna een zwart kort strak rokje uit en een simpel gestreept topje. Haar ondergoed, werd weer een spannende kanten bh en dit keer een string. Haar voeten werden gesierd door een paar sierlijke pumps en ze borstelde even snel door haar haren. "Ready to go?" grijnsde ze.
Alweer geen seks gehad en Jackson had zich vast goed vermaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 8:40 pm

Jackson knikte en fatsoeneerde even snel zijn pony. "Jij mag het restaurant kiezen."

(rond 9 uur moet ik weg :c)
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 8:42 pm

(( waarom :cc dan ga ik wel op 2 plekken tegelijker tijd spelen hoor anders kan ik weer niks haha))

"Oké, is goed," zei ze grijnzend, terwijl ze samen haar kamer verlieten.

((oke ik maak even een restaurantje aan, maar als je weg bent, dan ben ik ook ergens anders op een ander tijdstip anders loop ik vast :c))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 8:46 pm

(( is goed hoor ;d ik ga naar vrienden))

Jackson volgdeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Annalynnes room - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annalynnes room   Annalynnes room - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annalynnes room
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: