Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het dakterras

Ga naar beneden 
+9
Helena
Jack
Ana
Aure
Nick
Jesse
Sharlet
Isabella
Annalynne
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:52 pm

O nee, dacht Helena. Truth or Dare. Als ze haar dan wat zouden vragen, zou ze iets moeten zeggen! Ze dacht aan de woorden van haar moeder, zie je angst in de ogen. Ze ging haar angst in de ogen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:53 pm

Wat Aure fluisterde kon ze nog net horen. "Ik ben in ieder geval geen slet," siste ze terwijl ze de rest allemaal zag drinken. Het boeide haar niet dat zij niet haar lichaam te koop stelde, en zij wel. Ze zuchtte diep. "Truth or dare dus?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:53 pm

'Truth or dare is goed.' zei Helena, en ze glimlachte naar Isabella. Goed zo, Helena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:54 pm

Isabella wierp Annalynne een lach toe, ze was het helemaal met haar eens! Ofja, voor zover ze had kunnen liplezen toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:54 pm

((Negeer mij vooral HAHAH))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:54 pm

'Oh schat, je vindt dus iedereen die ontmaagd is een slet? Jesse, Nick, Jackson, Aure en ik? Dan hoop ik voor jou dat je ook ooit een slet wordt,' zei ze toen met een knipoog tegen Annalynn. Ze nam het altijd op voor haar zus, zoals het ook andersom zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:55 pm

Beledigd doch verbaasd draaide Aure zich om naar Anna. "Pardon?" Ze trok haar lip op. "Ik geniet van wat het leven en de wereld mij te bieden hebben." Ze keek vol walging naar het meisje dat haar net belachelijk had gemaakt. En ze had nog wel zo aardig gedaan?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:55 pm

Helena kneep haar ogen tot spleetjes. Hier kon ze dus niet tegen. Stomme sletterige... ze hield zich zelf in voor ze het echt hard op zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:56 pm

Isabella beet op haar lip. Dit ging niet goed, helemaal niet. Ze besloot maar te zwijgen, dat zou wel het beste zijn. Ze sloeg haar ogen neer en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:56 pm

"Dat zeg ik niet," zei ze. "Maar jullie geven de indruk namelijk wel dat jullie met elke jongen het bed in duiken. I'm sorry als ik me vergis." Daarna keek ze het geval aan. "En noem me alsjeblieft niet schat, alsof je me aardig vind. Je bent hier alleen maar voor hen." en ze keek een voor een dej ongens aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:56 pm

Op één of andere manier vond Jesse Ana meteen veel minder leuk. Hij hield niet van bitches. Echt absoluut niet. Watvoor cupmaat ze dan ook mochten hebben. Hij vond het nu al een beetje uit de hand lopen. "Ho maar!" Jesse schoot een stukje naar voren op de bank en keek Ana fronsend aan. Moest dit nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:57 pm

'So what? Mag ik ook genieten van mijn vakantie? Ben jij hier niet voor hen dan, kom je hier soms de plantjes watergeven?' zei Ana beledigd. Ze kon er niet tegen als iemand haar de les probeerde te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:58 pm

Helena zag dat er een jongen tussen kwam. Gelukkig maar, dacht ze. Het gaat hem dus niet alleen om de slettebakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:59 pm

Nick keek een beetje verbaasd naar Jesse, die Ana net had afgekapt. Hij zelf hield wel van meisjes met een beetje lef, ze moesten wel voor zichzelf op kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:59 pm

Jesse rolde met zijn ogen. Jep, dramaqueen alarm! "Hey houd er eens mee op. Dit feestje is een gezellige dinges, en als je niet gezellig kan zijn, rot je maar op."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:59 pm

Aure zwiepte haar haren over haar schouder. "Je hebt het helemaal mis," zei Aure, met haar kaken op elkaar geklemd. Ze zag dat Jesse beschermend deed, en vond het op een bepaalde manier erg schattig. "Oké," begonz e snel. "Anna, truth or dare?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 9:59 pm

Isabella had zin om ook iets te zeggen, maar dat zou niet slim zijn. Het was nu al erg genoeg uit de hand aan het lopen. Ze keek Helena met grote ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:00 pm

Ana trok één wenkbrauw op naar Jesse. Annalynn was begonnen, maar dat zou ze niet zeggen. Ze wilde niet kinderachtig overkomen. Wat een bitches hier zeg, ze dacht dat Jesse anders was, maar blijkbaar was hij zelf net zo heilig. Ze zuchtte diep en steunde met haar hoofd op haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:01 pm

"Ik ben hier om een vakantie te hebben, hoe die ook mag verlopen. Ik ben hier niet om door elke jongen die ik tegen kom genomen te worden alsof ik geen eigen waarde heb. Alsof ik maar een ding ben dat overal ja en amen tegen zegt als het maar seks kan hebben." Ze zuchtte diep. "Dare," zei ze toen maar. Ze zouden nu vast een vettige dare verzinnen, maar ach. Ze nam een slok van de wijn en wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:01 pm

Helena keek terug naar Isabella, die haar geschrokken aankeek. Ze wist wat Isabella probeerde te zeggen, dit was niet goed. Gelukkig ging Ana weer verder met het spel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:02 pm

Jesse hield subtiel zijn hand voor zijn mond en proestte het zo'n beetje uit. Lag het aan hem of was die opmerking van Anna best wel toepasselijk? Lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:03 pm

Helena zag een jongen zijn lachen inhouden en een haar mond krulde om tot een glimlach. Als ze maar niet ook in lachen uit zou barsten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:04 pm

Ana vond de rest van de groep steeds irritanter worden. Ze zaten zelf allemaal vol vooroordelen, maar ze wist zeker dat zij op een dag ook nog wel ontmaagd zouden worden. Dat hoopte ze tenminste. En trouwens, was Jesse zelf niet net zo erg geweest als zij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:06 pm

"Zij kan tenminste iemand krijgen," snauwde Aure tegen Anna, die haar een beetje zat werd. Ze deed zich wel zo vriendelijk voor, maar waarschijnlijk was ze bijna net zo erg als Ana en Aure. "Trek al je kleren uit, behalve je bh en onderbroek. Dat hoeven we niet te zien." Eens kijken hoe zeker ze zich nog zou voelen. Stom scharminkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Emptywo aug 11, 2010 10:07 pm

Isabella beet op haar lip, dit was niet leuk meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dakterras - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dakterras
Terug naar boven 
Pagina 6 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: