Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het dakterras

Ga naar beneden 
+9
Helena
Jack
Ana
Aure
Nick
Jesse
Sharlet
Isabella
Annalynne
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:37 pm

Helena liep weer het dakterras op, ze had haar schetsblok bij om de sterren te tekenen. Tot haar verbazing waren er al mensen. Isabella en nog een jongen, ze wist niet wie. 'Hoi' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:45 pm

"Hej Helena," zei Isabella met een glimlach. "Het is stil hier in huis," zei ze toen zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:47 pm

Daniël keek op en zag Isabella en Helena zitten. 'Dag dames,' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:48 pm

Isabella glimlachte naar daniel. Was hij eindelijk wakker uit gedachten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:49 pm

'Ja, sorry ik was even in mijn gedachten verzonken. Heb jij nog met Jess gesproken?' vroeg hij aan Isa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:50 pm

"Heel even maar, maar niet lang," zei Isabella. "Ik moest weg," voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:50 pm

'Ja, stil he!' zei Helena. De hele dag liep ze al door het huis, maar was ze niemand tegen gekomen. En dan ging ze weer naar huis, maar daar was niks te doen. Dan ging ze weer naar het huis, maar daar was niemand. En zo ging het door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:51 pm

((ik loop weer eens achter))
Helena keek toe terwijl de jongen en Isabella aan het praten waren. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen, want ze wist ook niet waar het over ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:55 pm

'Hm, oké. Anyway, volgens mij hadden wij elkaar al ontmoet, maar ik ben je naam even kwijtk.' Daniël keek Helena blozend aan, een beetje gênant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:55 pm

'Om eerlijk te zijn, weet ik het ook niet meer, hoor...' zei Helena blozend. 'Ik ben Helena.' Ze stak haar hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:58 pm

'O ja Helena! Het nichtje van de huisbaas dacht ik? Ik ben Daniël!' Hij schudde haar hand.
'Is je kater al wat minder?' vroeg hij aan Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 10:59 pm

'Ja, die ja!' lachte Helena. 'Aangenaam.' Ze keek naar Isabella en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 11:01 pm

'Enkel nog deze morgen last van gehad, nu niet meer," zei ze met een glimlach. "Jij?" vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 11:03 pm

'Nog even erg als vanochtend,' lachte hij. 'Ik denk dat ik de jacuzzi maar induik gaan julle mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 11:04 pm

'Ja, is goed!' Gelukkig hoefde Helena niet haar bikini te halen, ze had hem nog aan van vanmiddag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 11:04 pm

"Ja, leuk idee," zei Isabella en ze stond op. Gelukkig had ze bijna iedere dag haar bikini aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 11:04 pm

Samen met Daniël en Isabella liep ze naar de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 12:41 pm

Jack kwam het dakterras opgelopen en schoof een stoel naar de rand toe, zodat hij goed uitzicht had over de tuin en de zee. Hij ging achterover liggen en liet de zon zijn gezicht koesteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 12:55 pm

Hij trommelde met zijn vingers op de armleuningen van de houten ligstoel en schikte het kussen nog een keer. Het was in de ochtend altijd zo rustig in het huis; iedereen sliep nog of was bezig met... andere dingen. Hij dacht aan Ana en Aure, de tweeling. Die wisten blijkbaar wel raad met jongens. Ach ja, hij zou wel zien hoe hij met alles zou omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 1:37 pm

Jack gaapte en stond op. Hij sprong wel even onder de douche en dan ging hij lunchen. Hij verliet het dakterras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 2:07 pm

Wat doen jullie nou weer dom? T___T Ik (jackson, ben ook chelsea ja jwz) en Annalynne waren hier aan het rpgen? Jezus wat dom. Zo kunnen wij toch nooit een verhaal lijn afmaken? Tering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 2:09 pm

(sorry hoor, maar dat is 2 dagen geleden ofzo. dan is het toch logisch dat mensen doorgaan? doe even normaal...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 2:11 pm

DAT WAS GISTER AVOND?! T___T Wij willen toch ook normaal kunnen rpgen? Dan doe je op z'n minst alsof je het ziet, maar nu doen jullie alsof er niet een stelletje naast jullie bijna de liefde gaat bedrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 2:12 pm

(Oke, dus gisteravond waren jullie hier 'bezig' en toen ineens werd het helemaal stil. Dan komt de rest, omdat jullie niets meer sturen, dan is het toch logisch dat je aanneemt dat jullie er niet meer zijn? ik kom hier nu en zie dat de rest doorgaat, dan ga ik ook gewoon verder. maar Jack is toch al weg, dus ga gerust verder.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 2:14 pm

Ja ik heb ook nog een sociaal leven, weet je. Ik zit niet 24/7 achter dit rpg. Dan kan ik moeilijk reageren, he Wink Denk gewoon na. Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dakterras - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   Het dakterras - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dakterras
Terug naar boven 
Pagina 15 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: