Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De drankkelder

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 9:18 pm

Hier staat alle drank opgeslagen en blabla
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 9:19 pm

Hand in hand met haar zus liep Ana de kelder in. 'Wow, creeepy,' zei ze toen ze merkte dat het licht het niet deed. Het was donker en het trappetje kraakte. Ze viste een zaklamp van de plank en scheen in het rond. 'Okee, wat nemen we mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 9:23 pm

"Ehm.. Alles?" Ze grijnsde breed, en greep wat drankflessen van de planken. "Gewoon wat mee nemen. Er is genoeg." Ze stopte een klein flesje tussen haar borsten, zodat ze er meer mee kon nemen in totaal. Ze grinnikte naar Ana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 9:24 pm

Ana schoot in de lach en volgde het voorbeeld van haar zus. Ze tilde zo veel mogelijk flessen sterke drank op als ze kon dragen, en lachend liep ze het trappetje weer op. 'Dit lijkt me genoeg,' zei ze en ze knikte naar alle flessen die ze samen droegen. Genoeg voor een weeshuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 9:26 pm

Aure volgde. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 11:41 pm

(( ik post het straks wel ff opnieuw xp ))


Laatst aangepast door Daniël op wo aug 11, 2010 11:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 11:42 pm

Voor de tweede keer die avond kwam Ana de drankkelder in, alleen dit keer met Daniel. Ze zuchtte en zakte neer op de trap. 'Wat een avond,' zei ze zachtjes. Ze probeerde het licht weer, maar die deed het natuurlijk nog steeds niet. Dus ze gaf Daniel de zaklamp.


Laatst aangepast door Ana op wo aug 11, 2010 11:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 11:49 pm

Het was donker in de kelder, Daniël knipperde een paar keer met zijn ogen om aan het donker proberen te wennen, maar dit had geen zin. Toen pakte hij de zaklamp en scheen de kelder rond, veel beter. 'Oké, wat wil jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 11:50 pm

Ana haalde haar schouders op. 'Het sterkte wat er is, I guess,' zei ze toen. Ze keek rond, er was genoeg. Eigenlijk had ze helemaal geen zin meer in alcohol, maar misschien was het wel gewoon de oplossing om dronken te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 11:54 pm

Daniël glimlachte. 'Eigenlijk is het niet handig om dronken te worden op een truth or dare feest, believe me, i know the drill.' Hij lachte en haalde zijn schouder op. 'Maar je ziet eruit alsof je wel wat alcohol kan gebruiken,' zei hij en keek haar aan. Misschien was het niet zo handig om dat te zeggen, maar het was de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptywo aug 11, 2010 11:55 pm

Ana klakte met haar tong. 'Vertel? Al eerder een wild feest gehad? Dan begin ik me toch echt af te vragen met wie, want de mensen op het dakterras lijken me niet zo'n.. partypeople.' Ze glimlachte. 'Thanks, ik zal het maar opvatten als een compliment,' zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:01 am

'Het is een lang verhaal, maar om het maar even samen te vatten,' begon Daniël. Hij schraapte zijn keel. 'Ik en Allison vonden elkaar leuk, nou ja zij mij meer dan ik haar denk ik want ik dacht dat het niets serieus was. Op het truth or dare feest die avond heb ik haar gezoend, toen heb ik veel gedronken en later die avond, toen Allison weg was, moest ik Jess likken over haar buik en borsten, ja zonder BH, ik most haar daarna 5 minuten zoenen, toen zijn we naakt gaan zwemmen en het volgende moment werd ik wakker met Jess naast me in bed. En moest nou net op dat moment Allison binnenkomen.' Hij zuchtte, gelukkig was al dat drama nu al wat gezakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:05 am

Ana trok haar wenkbrauwen op en schoot in de lach. 'En dat allemaal op één avond?' bracht ze verbaasd uit. 'En voor wie heb je uiteindelijk gekozen, voor Jess of voor Allison?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:08 am

'Jep, allemaal op één avond. De dagen erna hebben Jess en ik nog veel kille blikken op ons af gekregen, terwijl Allison er dezelfde dag nog met Jack vandoor ging. Nu zijn zij en Jack een stelletje, en we zijn gewoon vrienden. Ik heb niets met Jess hoor, nou ja, niets serieus denk ik. Hoewel, we flikflooien wel vaak.' Hij lachte in zichzelf, ja ja deze vakantie was er één uit duizenden. 'Maar goed, hoelang ben jij hier nu al?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:10 am

Ana grijnsde. 'Dus eigenlijk was Allison net zo erg als jij? Misschien zelfs nog erger, zij deed het niet voor een spel!' Toen dacht ze weer terug aan haar eigen ervaringen in dit huis. 'We zijn eigenlijk gisteren aangekomen, maar voor mijn gevoel zit ik hier al een week,' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:13 am

Daniël grinnikte. 'Eigenlijk wel ja.' Zo had hij er nog niet over nagedacht. Ach, dit drama was allemaal voorbij.
'Ik snap helemaal wat je bedoeld. Toen mijn oma mij hierheen stuurde had ik er eigenlijk geen zin in. Maar nu ik er eenmaal ben is het misschien wel mijn beste vakantie ooit!' Hij lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:16 am

Ana glimlachte. 'Ik hoop dan dat dit ook mijn geweldigste vakantie ooit wordt,' zei ze toen. 'Zo ziet het er niet naar uit. Tenminste, als iedereen zo braaf is als Isabella, Annalynne en Helena,' zei ze toen. 'Daar is niks mis mee hoor,' voegde ze er snel aan toe. 'Maar gewoon.. anders als ik ben,' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:17 am

((by the way, Isabella is echt niet zo braaf hoor als je alles terugleest. Enige wat ze niet doet tot nu toe is seks hebben Very Happy Even ter vermelding want iedereen heeft verkeerd beeld van haar Sad ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:17 am

(( hahah ja iknow maar dat is het beeld wat ana van d'r heeft ;p! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:18 am

(( hatelijk xD heeft iedereen, komt omdat ik Hermelien als uiterlijk heb genomen :p))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:19 am

'Wacht maar tot je de rest ontmoet, dan verander je wel van gedachten en trouwens, als je Isa beter leert kennen is ze zo saai nog niet hoor,' lachte hij. 'En ik had al gemerkt dat je, eh.. anders was dan de rest, ik vond dat eerst niet leuk, maar op dit moment ben ik van gedachten veranderd,' zei hij terwijl hij naar een plank liep waar Coebergh op stond. Hij pakte de fles en maakte hem open, toen ging hij tegen de muur aan zitten en sloeg met zijn hand op de grond als teken dat ze naast hem moest komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:22 am

Ana keek hem verbaasd aan. Ze plofte naast hem neer, ze had toch niet echt zin om terug te gaan naar het feest. 'Je dacht vast net zo over me als de rest van die groep boven,' zei ze toen. 'Isa lijkt me inderdaad nog wel oké, misschien als ik er beter leer kennen. Al deed ze best bitchy,' zei Ana toen grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:29 am

Hij nam een paar slokken van de fles en gaf hem toen aan Ana. Hij wist niet wat hij moest zeggen, dus keek hij om zich heen. Hij had zin in een feestje. 'Staat hier niet ergens een stereo of zoiets?' vroeg hij. Toen viel zijn blik in de hoek, er stond een grote stereo met boksen, hij pakte één van de CD's die ernaast lagen en zette hem op. Toen plofte hij weer naast Ana neer. 'Tja, ik denk dat het komt door.. eh, door de manier waarop jullie eruit zien. Maar jij lijkt anders dan je zus Ana,' zei hij met een glimlach. 'Niet dat je er niet goed uitziet hoor, don't get me wrong, je ziet er prachtig uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:31 am

Ana glimlachte. Ze hoorde het wel vaker, maar uit Daniels mond klonk het op één of andere manier.. eerlijker. 'Ja, ik kan er ook niks aan doen,' zei ze met een gebaar naar haar voorgevel. Ze grinnikte. 'Geweldige muziek, echt,' zei ze plagerig. Ze haalde de cd eruit en zette de radio aan. Ze skipte langs wat griekse zenders en kwam terecht bij SLAM!fm. Great. Dat ze dat hier ook hadden wist ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Emptydo aug 12, 2010 12:34 am

Daniël lachte, ze kon er dan wel niets aan doen maar hij wist dat ze het stiekem wel mooi meegenomen vond. 'Ah, beter!' zei hij toen Slam!fm opstond. Hij stond op en stak zijn hand naar Ana uit, als teken dat ze moest komen staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De drankkelder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De drankkelder   De drankkelder Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De drankkelder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: