Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nick en Jesse's kamer

Ga naar beneden 
+3
Jesse
Chelsea
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:15 pm

Nick grinnikte in zichzelf. Hij had wel iets in gedachten, maar dat kon hij natuurlijk moeilijk gaan vertellen. Het was een meisje! Hij haalde zijn schouders op. Eerlijkheid boven alles. 'Waar ik vandaan kom waren de opdrachten echt geweldig. Er vlogen kledingstukken in het rond, iedereen was lam, iedereen zoende met elkaar en soms zelfs nog meer. Maar ik weet niet echt of de inwoners van dit huis daar ook wel zin in hebben..' zei hij twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:18 pm

Chelsea keek hem aandachtig aan. "Ik wou dat ik leefde waar jij leeft," bekende ze. "Wees eens wat specifiker?" Ze hield haar hoofd een beetje schuin, en keek hem met grote, onschuldige ogen aan. Misschien zou hij wat minder gespannen worden als ze gewoon kletsten, en dan over dingen waar hij veel van af wist. Of iets dergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:21 pm

'Nou, het zat zo. De opdrachten begonnen onschuldig, maar we hadden altijd wel een paar flessen goldstrike, silverstrike enzo in huis, dus naarmate de avond zich voortzette werd iedereen steeds lammer en werden de opdrachten steeds.. heftiger,' zei hij. Hij grinnikte toen hij terugdacht aan deze tijd. Het waren altijd geweldige feesten geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:24 pm

"Ik sla het liefst de saaie opdrachten over," mompelde ze. Ze had geen zin is saaie truth vragen, zoals op de basisschool. Ze leunde met haar hoofd op Nick's schouder. "Ik hoop niet dat ew van die saaie mutsen hier in huis hebben. Straks krijgen ze de opdracht om met iemand te zoenen en weigeren ze. Dat zijn echt saaie mensen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:28 pm

Nick grinnikte om zijn eigen gedachten. 'Nou, er zijn wel een paar mensen in dit huis waarmee ik niet persé over de bank hoef te rollen. Zoenen okee, maar als het zo'n gek feest wordt als vroeger, dan pass ik bij Sue, bijvoorbeeld,' zei hij met pretoogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:31 pm

Chelsea trok haar neus op, alsof ze iets smerigs rook. "Iew, ja. Ik bedoel, ik zou er geen probleem mee hebben als opdracht 'zoen een meisje'," vertelde ze, en ze keek vluchtig naar Nick. Had ze nu te veel gezegd? "maar ik zou echt mijn tong niet in Sue's mond willen hebben." Ze rilde. Cosplay meisjes waren niet haar type.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:40 pm

Nick grijnsde. Hij zou het niet erg vinden als CHelsea met een meisje zou zoenen, nee, helemaal niet. Maar met een andere jongen? Hij was behoorlijk jaloers aangelegd, en hij beschouwde haar nu toch een beetje als zijn eigendom. Zou ze eigenlijk verdergaan op zo'n feest, dan alleen zoenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:43 pm

Dat kon ze nog op haar lijstje zetten! Zoenen met een meisje - behoorlijk wild, toch? En misschien kon ze dat vanavond al waar maken. "Met welke meisjes zou je het geen probleem vinden om te zoenen?" vroeg ze toen, zo nonchalant mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:46 pm

'Oh, met Taylor, Jess, Isabella, Allison, Alexis,' somde Nick op. Hij liet haar expres buiten het lijstje. Lachend bekeek hij haar gezicht. 'En met jou natuurlijk,' zei hij toen plagerig en hij legde zijn hand op haar been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:49 pm

Chelsea voelde een jaloers gevoel opborrelen. Waarom kende hij al zoveel meisjes, en waarom wou hij met ze allemaal zoenen? Ze had geen idee wie die Allison en Isabella waren, maar zouden ze net zo knap zijn als de rest? Chelsea glimlachte toen hij haar uiteindelijk ook noemde. Ze streek met haar hand over zijn schouder, langs zijn boven arm, onderarm en uiteindelijk vlocht ze haar vingers in die van hem. "Ik kan je wel alvast een voorproefje geven," mompelde ze, kijkend naar hun vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:54 pm

Nick voelde een stroom vlinderns door zijn buik trekken. Een voorproefje? Wat bedoelde ze? Hij keek haar diep in haar ogen en hield haar hand stevig vast. 'Een voorproeefje?' zei hij met schorre stem. Kom maar op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:56 pm

In Chelsea's ogen dansten vrolijk sterretjes. Ze dacht razendsnel na. Ze kon hem nu opeisen, maar als hij vanavond met iemand zou zoenen, zou ze nog jaloerser zijn, en daarbij kon ze hem niets verbieden. Ook vond ze het niet leuk dat het nu leuk alsof zij juist de gene was die snel zoende en dat ook graag deed. Ze besloot hem nog even kort aan het lijntje te houden. "Ja, we kunnen Jess op zoeken en vragen of ze met je wil zoenen," zei ze, en ze grijnsde uitdagend naar hem. Natuurlijk was dit niet wat ze had bedoeld in de eerste instantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 3:58 pm

Nick grijnsde. 'Zou ze dat willen denk je?' vroeg hij zogenaamd enthousiast. Hij had best door dat Chels eignelijk wat anders wilde zeggen, maar hij speelde mee. Hij grinnikte in zichzelf en keek benieuwd naar Chels, hoe ze zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:04 pm

Chelsea deed alsof ze nadacht over zijn vraag. "Nou," begon ze, "misschien wel. Hoewel ze volgens mij al wat met die Jared heeft. Volgens mij hebben alle meisjes hun oog al op iemand laten vallen. Ik denk dat veel mensen ook wel eens voor Jackson kunnen gaan vallen." Ze praatte maar wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:07 pm

Nick keek verbaasd. 'Die Jackson is juist een beetje een.. apart type. Ik weet niet. Volgens mij zou er vanavond nog wel eens veel kunnen veranderen aan de inmiddels opgebouwde banden. Want niemand kent elkaar natuurlijk nog écht, écht goed,' zei hij. Hij wreef met zijn hand over haar been. God, wat had hij zin om haar te zoenen. Maar dat kon hij niet maken, misschien wilde ze wel helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:13 pm

Chelsea knikte. "Er ontstaan vast nieuwe banden," mompelde ze. Haar blik was gefocust op zijn lippen. Met haar vrije hand gleed ze naar z'n hals, en met haar hoofd leunde ze wat meer naar hem toe. "Ik bedoel, als je elkaar leert kennen, en als je opeens met iemand zoent die je nog helemaal niet kent.. dan is dat ook een band, toch?" Ze durfde haar blik niet naar hem te richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:15 pm

Jackson was samen met Jess de trap op gekomen, en klopte nu aan bij Nick's kamer. Hij had heus nog wel wat manieren geleerd van zijn ouders - hun doel was manieren aanleren. Vast. Hij wachtte geduldig tot iemand zou roepen 'binnen!' of de deur open zou trekken. Misschien zaten ze wel op de andere kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:15 pm

Nick knikte, hij maakte zijn droge lippen vochtig. Hij voelde lichte stoppels op zijn kin, oh shit, hij had zich vanmorgen nog niet geschoren. Hij bracht zijn hoofd vlak naast die van Chels. 'Of je maakt een band die al bestaat, nog sterker,' fluisterde hij met rasperige stem. Op dat moment werd er keihard op de deur geklopt. 'Jezus,' riep hij en hij sprong op. Met een zwaai trok hij de deur open. Tot zijn verbazing zag hij Jackson staan. En daar achter Jess. Wat moest zo'n leuk meisje met zo'n.. freak? Nou ja, misschien had hij hem verkeerd beoordeeld. 'Wat is er?' vroeg hij op zijn aardigst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:20 pm

Chelsea vloekte. "Dat was ik vergeten te vragen," bekende ze. "Ze vroegen of wij mee gingen inkopen doen voor het feest vanavond." Ze stond op van het bed en liep richting Jackson en Jess, waar ze bij ging staan. "Ik weet niet of je nog mee wilt.." Ze keek onschuldig naar Nick. Ze kwamen wel op het verkeerde moment, maar ze had het beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptydi aug 03, 2010 4:22 pm

Nick haalde zijn schouders op. Waarom ook niet. Hij knikte, trok zijn schoenen aan en liep toen naar de overige 3 toe. 'Let's go,' zei hij met gemaakt enthousiasme. God, ze hadden hem op elk moment mogen storen maar niet nú.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 6:55 pm

Nick strekte zich uit. Hij werd nu pas wakker, het was al bijna avond! Hij grinnikte in zichzelf, dit ging de foute kant op. Hij woelde met zijn hand door zijn haar en ademde diep in. Toen stapte hij uit bed, friste zich op en ging weer zitten. Hij miste Chels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 6:58 pm

Chelsea had de hele dag lpen denken wat ze moest gaan doen. Moest ze hem opzoeken, of kwam hij naar haar? Toen hij de hele dag nog niet buiten zijn kamer was geweest, was Chelsea zich zorgen gaan maken. Ze besloot dus maar om aan te kloppen, en geduldig te wachten of hij opendeed. stel je voor dat hij daar met een ander meisje lag?! Paniekerig wou Chelsea alweer weglopen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 7:01 pm

Op dat moment trok Nick de deur open. Verrast keek hij Chels aan. 'Hey sexy,' zei hij vrolijk en hij gaf haar een knuffel. 'Waar heb je al die tijd uitgehangen? Had je het soms te druk met andere jongens,' zei hij plagerig en hij deed de deur achter haar dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 7:04 pm

Chelsea werd direct vrolijk toen hij haar sexy noemde, en knuffelde hem terug. "Hi!" Ze grinnikte. "Ja, eerst Jared, toen nog Daniël, en Anthony en Jack niet te vergeten." Plagend stak ze haar tong uit. "en waar hing jij de hele dag uit?" Nieuwsgierig keek ze hem aan, en liet ze zich op het bed zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 7:07 pm

'Oh, ik heb even gechillt met Jess, daarna even langs Allison en tenslotte nog een bezoekje gebracht aan Isabella,' zei hij om haar terug te pakken. Grinnikend liet hij zichzelf op bed vallen. 'Ik heb de hele dag geslapen, dus nu heb ik de hele nacht de tijd voor jou..' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nick en Jesse's kamer   Nick en Jesse's kamer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nick en Jesse's kamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sharlet's kamer
» Sue's Kamer
» Jackson's kamer
» De "chill"kamer
» Ana en Aure's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: