Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Daniëls slaapkamer.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptyma aug 02, 2010 1:35 pm

Uitzicht op de tuin, een grote kamer met tweepersoonsbed. Er is ook een kleine wastafel waar je je tanden kunt poetsen. Hij heeft een grote klerenkast en twee comfortabele stoelen in zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptyma aug 02, 2010 1:41 pm

In zijn kamer aangekomen ging hij meteen op zijn bed zitten. Hij was kapot! Misschien kon hij maar beter gaan slapen, maar dit was misschien een beetje raar aangezien hij nog niemand in het huis heeft ontmoet. Onderweg naar zijn slaapkamer was hij ook nog een jacuzzi tegengekomen. Hij zou daar misschien in kunnen zitten, dat klonk veel comfortabeler dan een douche.
Hij deed zijn zwembroek aan en pakte een handdoek, daar ging hij dan, naar de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptyma aug 02, 2010 3:04 pm

Toen hij van de jacuzzi terugkwam deed hij zijn boxershort aan en kroop in bed. Pff, wat een leuke meid was die Allison. Het was gezellig in de jacuzzi, dat zeker, hopelijk ging hij er niet te snel vandoor, maar als hij daar nog langer bleef zitten dan was hij in slaap gevallen en dat zou een stuk genanter zijn geweest.
Met deze gedachte viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptydi aug 03, 2010 11:07 am

Eenmaal wakker geworden, trok hij zijn t-shirt aan en vloog de deur uit. Het was al laat en hij wilde niet de hele vakantie in zijn bed besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptydi aug 03, 2010 8:49 pm

In zijn kamer liet hij zich op zijn bed vallen en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptydi aug 03, 2010 9:08 pm

Allison klopte een paar keer op de deur maar ze hoorde niks. Ze besloot Daniël te roepen maar kreeg geen antwoord. Ze maakte zich zorgen om hem maar vond het asociaal om zo zijn kamer binnen te stappen. Ze draaide zich om en gelijk daarna besloot ze niet zo weg kon lopen en hem vergeten dus draaide ze zich weer om. Wie weet was er iets ernstigs met hem? Ze zou het zichzelf nooit vergeven als er wat met hem gebeurde en zij te zielig was om even te gaan kijken. Langzaam maakt ze zijn deur open tot een kier. Ze keek naar binnen en zag Daniël slapend om zijn bed liggen. Ze liep zijn kamer binnen en legde de dekens wat verder over hem heen zodat hij het niet koud zou kregen. Wat was hij schattig als hij sliep dacht ze. Het liefste zou ze hier nog een paar uur doorbrengen maar dat kon ze niet maken. Ze stond op, keek nog een laatste keer naar hem en liep de kamer uit. Met een lach op haar gezicht en vlinders in haar buik deed ze de deur achter zich dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptydi aug 03, 2010 10:23 pm

Daniël werd wakker en voelde gelijk een helse steek in zijn hoofd. Shit, wat een koppijn had hij. Daniël keek op de klok, eigenlijk was hij helemaal niet moe meer. Voorzichtig ging hij op zijn bed zitten en besloot even naar de woonkamer te gaan, of misschien naar Allisons kamer, wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 12:19 pm

(( Jess ben je online? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 12:27 pm

Hier had Allison gister ook gestaan. Voor de deur van Daniël.
Ze klopte en hoopte op een antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 12:34 pm

Daniël keek Jess aan. De avond was zo gezellig en nu lag ze hier, bij hem. Hij zoende haar, streelde haar en knuffelde haar. Zachtjes streek hij door haar haren en glimlachte. Net op het moment dat hij haar nogmaals wilde zoenen werd er op de deur geklopt. Shit, dit verpestte wel het moment zeg! Toen keek hij Jess aan, wat moest hij doen? Gewoon niets zeggen? Maar wat als het Allison was, dan lag hij hier met Jess en dat wilde hij haar niet aandoen. 'Jess,' fluisterde hij, 'moet ik open doen of..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 12:36 pm

Het kon Allison niks meer schelen wat ze deed. Ze gooide gewoon de deur open. Op dat moment zag ze Jess bij Daniël in bed liggen. Dat had ze niet verwacht. Nouja, eigenlijk wel. 'Kunnen wij even praten? Onder 4 ogen?' zei ze tegen Daniël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 12:40 pm

Shit! Dit was niet de bedoeling. Daniël keek Jess aan en toen Allison, wat deed zij hier? Op dat moment wist hij hoeveel pijn hij Allison had gedaan, maar hij wist niet dat het al zo serieus met Allison was, hij kende haar nog maar net. Hij richtte zich tot Jess' oor en fluisterde, 'sorry, ik ben zo terug,' en hij stond op, deed warmere kleren aan en liep met Allison mee de gang op.
(( verder in de gang?? ;p ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 12:41 pm

((Is goed ik kom eraan ;p))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 1:49 pm

Jess kreunde en strekte zich uit. Haar hoofd bonkte hevig. Waar was ze in godsnaam? Ze kwam overeind en keek rond. Toen wist ze het weer. Dit moest de kamer van Daniel zijn. Maar waarom was Daniel de gang op verdwenen? Jess kreunde nog eens en kroop onder de dikke deken. Het was koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 1:53 pm

Daniël kwam terug zijn kamer in en zag Jess in zijn bed liggen. Voorzichtig ging hij naast haar zitten en staarde naar de stoel die er tegenover stond. Hij moest nadenken over de dingen, hij had Allison echt diep gekwetst. Toen wilde hij Jess wakker maken, maar dat deed hij maar niet. Hij wachtte wel tot ze zelf wakker werd. Hij staarde, alweer, naar de stoel tegenover het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 1:56 pm

Jess was pas half in slaap toen ze voelde hoe er iemand aan het voeteneind ging zitten. Dit moest Daniel wel zijn. Wat had ze eigenlijk met hem gedaan? Ze wist het niet meer. Haar hoofd begon weer te bonken, ze moest echt een glaasje water halen. Langzaam kwam ze overeind. 'Goedemorgen,' zei ze zachtjes met hese stem, en ze strekte zich weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:00 pm

Daniël draaide zich om toen hij Jess' stem hoorde. 'Goedemorgen,' zei hij en ging naast haar op bed zitten. 'Ook een beetje brak van gister?' vroeg hij toen hij naar haar keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:02 pm

Jess knikte. 'Volgens mij ben ik de helft vergeten,' zei ze en ze raakte haar hoofd aan. 'Misschien is dat maar goed ook,' zei ze en ze lachte zachtjes. Toen stond ze op. 'Even wat water halen, zo terug. Wil je ook wat?' vroeg ze terwijl ze richting de deur liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:05 pm

'Ja, misschien is dat wel beter,' zei Daniël lachend, was hij maar de helft vergeren. 'Ja, lekker, eh, Jess, kunnen wij zometeen even praten?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:07 pm

Jess knikte. 'Is goed,' zei ze en terwijl ze zich weer omdraaide beet ze op haar lip. Dit klonk niet goed. Oké, ze was heus niet alles vergeten. Die heerlijke zoen, het slagroomavontuur, het stond nog in haar geheugen gedrukt. Hm. Was het dan Allison geweest die net aan de deur had gestaan? Jess haalde haar schouders op en rende de trap af, richting de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:09 pm

Toen Jess weg was zuchtte Daniël diep. Waarom moest Allison nou weer zo moeilijk doen?
Eigenlijk wist hij het wel, maar aan de andere kant begreep hij het niet. Hij zuchtte nog een keer en wachtte tot Jess met het water terug zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:12 pm

Jess kwam, balacerend met de kan water en de twee glazen, de kamer inlopen. Waar moest ze het nu neerzetten? De kan zou elk moment vallen, dus snel zette Jess alles op de grond neer. Ze grinnikte terwijl ze twee glazen inschonk. Die van haar dronk ze in één teug op. Het voelde lekker koel aan haar keel. Ze schonk nog een keer in en kroop toen met het glas in bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:18 pm

'Heerlijk dankjewel!' zei hij lachend toen hij Jess haar glas in één keer zag opdrinken. Hij dronk zijn glas ook leeg en schonk nog eens in. Daarna ging hij naast Jess zitten en zuchtte diep. 'Jess, volgens mij is het gisteravond een beetje uit de hand gelopen. Ten minste, zo denken onze huisgenoten erover,' zei hij. 'Ik denk dat iedereen zo'n beetje wel weet wat er gisteravond is gebeurd en iedereen kiest de kant van Allison, Jared en Jackson.' Hij wist niet zo goed welke kant hij op wilde, maar hij moest zijn verhaal kwijt. 'Allison kwam net de kamer binnen en ze wilde me onder vier ogen spreken. Ze vertelde me dat ik haar gekwetst had en dat ze me niet kwijt wilde. Ik stond versteld, ik wist niet dat wat ik met Allison had zo serieus was. Ik denk dat we allebei de situatie een beetje hebben onderschat, of in haar geval, overschat. Nu zijn we vrienden, maar ik weet dat Allison hier niet mee kan leven,' zei hij. Het kwam er in één keer uit. 'Nu wil ik van jou weten wat je van de situatie vind Jess, ik denk dat we ons allebei moeilijk kunnen vertonen in dit huis, iedereen vind het schandalig wat er is gebeurd, terwijl ik het eerlijk gezegd wel mee vind vallen. Ik vond het fijn om samen met je te zijn, echt waar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:23 pm

Jess nam een slok water en hoorde het verhaal van Daniel aan. Opeens had ze kippenvel. Ze kroop nog iets verder onder de deken. Toen beet ze nadenkend op haar lip. 'Hmm, ik snap niet helemaal waar iedereen zo'n probleem van maakt eigenlijk. Het is pas ongeveer de derde avond in dit huis, misschien de vierde. Dan kan je toch niet iemand al echt zó hebben toegelaten, dat hij je hart kan breken,' zei ze twijfelend en ze keek naar Daniel. 'Ik snap het niet. Wat hadden ze dan verwacht van zo'n feestje? Je krijgt een opdracht en die voer je uit, dat is alles wat wij hebben gedaan..' zei ze en haar stem werd steeds zachter. Nog steeds was ze een beetje hees, maar dat had ze altijd 's ochtends. 'Ik vond het fijn om met jou te zijn, jij bent tenminste een beetje.. relaxed,' zei ze met een klein lachje. 'Ik vond Jared echt een leuke jongen, maar hij overdreef wel erg. En ik snap nog steeds niet hoezo hij jou de opdracht gaf om met mij te zoenen,' voegde ze toe. Toen keek ze weer naar Daniel. Zijn haar zat een beetje warrig door het slapen, en het stond hem juist schattig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Emptywo aug 04, 2010 2:28 pm

'Inderdaad, ik vind het allemaal een beetje overdreven. Ik vind Allison echt een lief meisje, maar ik wist niet dat ze het al zo serieus vond, en wat dat spel betreft heb je gelijk, wij hebben gewoon de opdrachten uitgevoerd niets meer en niets minder, nou ja het naaktzwemmen viel niet onder de opdrachten, en dat jij nu hier bij mij bent ook niet. Maar ik vind dit fijn.' Hij keek naar haar, haar make-up was een beetje uitgelopen, maar dat gaf niet want het was wel grappig. 'Ik snap Jared ook niet helemaal, maar om eerlijk te zijn vond ik het helemaal niet erg om jou te zoenen Jess,' zei hij en hij gaf haar een knipoog. 'Zullen we anders even naar het strand gaan, kunnen we bijkomen van gister en dan hoeven we onze huisgenoten ten minste niet onder ogen te komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Daniëls slaapkamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniëls slaapkamer.   Daniëls slaapkamer. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daniëls slaapkamer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelding Jack Daniels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: