Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:50 pm

Jesse grinnikte. Een vakantiehuisje in de buurt? Misschien wel hetzelfde huisje als waar hij zou verblijven! Dat zou wel toevallig zijn. Toen ze zich voorstelde, keek Jesse haar even verrast aan en begon toen te lachen. Oh god, straks vond ze hem nog een freak! Maar ze hadden bijna dezelfde naam, en já dat vond Jesse grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:52 pm

Jess keek hem verbaasd aan. Had ze net iets raars gezegd ofzo? Ze ging in haar gedachten terug in de tijd, maar wat ze zich kon herrinneren was dat ze zich enkel had voorgesteld. Of vond hij haar naam soms raar? Jess. Hm, ze vond het zelf niet echt bijzonder. 'Vind je het grappig?' vroeg ze daarom nieuwsgierig, want ze was toch wel benieuwd waarom de jongen, die zichzelf nog steeds niet had voorgesteld, zo lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:54 pm

Jesse proestte nog een beetje. "Sorry," Pruttelde hij met een rood hoofd. "It's just... I'm Jesse," Hopelijk verklaarde dat genoeg. Hij keek het meisje breed grijnzend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:55 pm

Jess schoot nu in de lach. 'Dat scheelt maar een letter,' zei ze lachend. 'Wel een mooie naam hoor,' voegde ze plagerig toe. 'Ben je alleen op vakantie?' vroeg ze toen, ze was benieuwd geworden naar deze jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:59 pm

Jesse lachte weer, want deze keer was het minder raar om te lachen, aangezien Jess zelf ook lachte. "Hah, thanks." Zei hij ten de lol er eenbeetje af was. "Ja, helemaal alleen. Ik hoor ook in zo'n vakantiehuisje met andere jongeren. Maar ik ben er nog niet geweest. Ik kwam meteen naar het strand toen ik arriveerde." Jesse liet de reden voor zijn strandbezoekje maar weg uit het verhaal. Je ging je heimweeproblemen niet aan een vreemde haar neus hangen, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 3:31 pm

'Oh echt? Toevallig! Misschien is dat huis van jou wel bij mijn huis in de buurt,' zei ze met een brede lach. 'Ik was meteen naar m'n huis gegaan, was jij niet benieuwd dan, in welke omgeving je zou belanden?' vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 3:43 pm

Steph bleef naar het water te staren en besloot toch maar een duik te nemen. Hij legde zijn handdoek vlakbij het water en liep het water in. Hij versnelde zijn pas en nam een grote duik. Hij zwom nog een eind onderwater en kwam toen boven. Hij slaakte een zucht en ging op zijn rug liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 5:43 pm

Opeens ging Chelsea kopje onder. "Nouhou, dat is zo niet eerlijk!" Ze keek hem met een pruil lip aan, en zwom daarna dreigend op hem af. Het was fijn dat ze iemand had gevonden waar ze gewoon mee kon kloten. Ze dacht aan haar to do list. Misschien was hij de jongen uit het huis wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 5:49 pm

Nick schoot in de lach. 'Sukkel,' zei hij lachend en hij spetterde haar nat. Toen stond hij op uit het water en liep weer naar de handdoeken. De zon scheen meteen fel op zijn nog natte huid. Mh, misschien zou hij een beetje bijkleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 5:55 pm

Chelsea volgde hem braaf en plofte op haar handdoek neer. Ze pakte een van de flessen, en zag nu pas dat het een fles whisky was. "Ik hoop niet dat je iets hebt tegen drank in de vroege middag?" Ze hield de fles voor zijn neus. Daarna haalde ze twee broodjes uit de tas en gaf de ene aan Nick, en peuzelde zelf de ander op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 6:42 pm

Nick schudde zijn hoofd. 'Drank gaat er altijd in,' zei hij met een brede grijns en hij nam een grote slok. Toen at hij dankbaar het broodje op dat Chelsea hem gaf, hij had inmiddels wel honger gekregen. 'Vertel eens wat over jezelf,' zei hij toen hij zijn broodje op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 6:46 pm

Chelsea nam de fles over en nam ook een paar flinke slokken. Europa was geweldig! Roken en drinken vanaf je 15e of 16e.. haha, wie bedenkt het? Toen tuitte ze nadenkend haar lippen. "Ik kom dus uit New York, woon in upper east side naast Alexis, blabla, ik doe niet aan sport maar ben enorm geïnteresseerd in mode en maak ook vaak mijn eigen kleding. Daarbij wil ik later graag een eigen lijn starten," zei ze. Ze sloeg zorgvuldig haar leeftijd over. "En ik had een dikke kat maar die is weggelopen." Ze grinnikte. "Nu jij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 6:56 pm

Nick knikte geïnteresseerd, alleen hij had het gevraagd om achter haar leeftijd te komen en die had ze nou precies niet verteld. Hij haalde zijn schouders op en begon te vertellen. 'Nou, ik ben Nick, ben 19 jaar en ik hou van sporten en uh.. gitaarspelen,' bekende hij met een lichte blos op zijn wangen. 'Verder heb ik mijn hele leven een hond gehad alleen die is twee jaar geleden gestorven,' zei hij, alsof het hem niks deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 6:57 pm

"Wauw, gitaar spelen? Dat deed mijn vader vroeger ook altijd! Ik snap er niets van, en heb er ook het geduld niet voor." Ze grinnikte. Toen keek ze hem medelevend aan. "Awh! Hoe heette je hond dan? En ben je pas 19? Ik had je ouder geschat," mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:00 pm

Nick knikte. 'Ja, ik wil wel eens.. voor je spelen,' zei hij. Normaal had hij dit altijd gebruikt als versiertruuk, maar bij dit meisje voelde het anders. Hij durfde het zelfs bijna niet te zeggen, straks zou ze hem nog uitlachen. Pff, wat voor mietje werd hij? Hij kon toch wel gewoon een beetje met een meisje praten! 'Ja, ik ben net 19,' zei hij. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:02 pm

Chelsea wist dat ze een fout gemaakt had toen ze over leeftijden begon. "Wat gok je?" vroeg ze toen geïnteresseerd. Ze was er altijd benieuwd naar. Ze keek hem ondeugend glimlachend aan, en nam weer een slok uit de fles, die ze daarna terug aan hem gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:03 pm

Hmm. Nick bekeek Chelsea goed. Hij dacht eigenlijk een jaar of 17, maar hij wilde zeker zijn dat hij haar niet te jong zou inschatten dus hij zei 'Een jaar of 18? Of jonger?'. Hij was echt heel benieuwd naar hou oud ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:08 pm

Jess grijnsde genoegzaam. "Net een paar weken 16," zei ze trots. Hij was wel een charmante jongen, dat moest ze toegeven. "Vertel me nu eens iets over je liefdesleven."Ze kamde weer even met haar vingers door haar haren, om vervelende klitten te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:13 pm

Nick verslikte zich in de slok whisky die hij net in zijn mond had. 'Zes..tien?' herhaalde hij. Damn, hij leek wel een of andere pedo. Hij zat hier op het strand met een meisje dat nog ruim minderjarig was, net 16! Dat had makkelijk zijn zusje kunnen zijn! Een beetje ongelukkig keek hij voor zich uit. Ze was zo leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:17 pm

Chelsea keek hem geschrokken aan. "Gaat-ie?!" vroeg ze verbaasd. Waarom verslikte hij zich nou? Een beetje onwennig wreef ze over zijn rug, alsof dat hem beter zou laten voelen. "Ja, 16." Ze wist heus wel dat ze ouder leek, maar zo overdreven hoefde hij nou ook niet te reageren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:27 pm

Taylor liep over het strand, op zoek naar wat leeftijdsgenoten, die haar misschien een aansteker konden lenen. Langzaam liep ze op een groepje af.
"Hey! Heeft een van jullie misschien een aansteker voor mij?"
Ze lachte haar witte tanden bloot, en zwaaide met een sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:38 pm

Nick grinnikte. Ach, wat maakte het eigenlijk uit. Hij kon nu alleen geen seks met haar hebben, maar daar zat ze vast toch niet op te wachten. Verder was niks verboden. Toen keek hij naar het nieuwe meisje dat was komen aanlopen. Hij gooide haar een aansteker toe en keerde zich tot Chelsea. 'Niks mis mee hoor,' zei hij toen geruststellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:41 pm

Chels glimlachte opgelucht, en keek Nick lang aan. "Is Nick een afkorting van Nicolas of zo?" vroeg ze toen geïnteresseerd. Ze had een zwak voor jongens die afkortingen als naam hadden. Dat betekende in haar ogen dat ze bescheiden waren. "Rook je?" vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:45 pm

Oh fuck, nee, dit kon hij niet zeggen. Hoe aardig hij haar ook vond. Dus schudde Nick zijn hoofd. 'Nee, gewoon Nick,' zei hij en hij hoopte dat ze niet zou doorvragen. Het begon inmiddels al later te worden, en de zon was al een beetje aan het zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:47 pm

Chels knikte, lichtelijk teleurgesteld. Jammer! "Straks truth or dare, hè?" ze glimlachte enthousiast. Zou hij het net zo leuk vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 2 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: