Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leah's kamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Leah's kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Leah's kamer.   Leah's kamer. Emptyma aug 02, 2010 2:17 pm

Leah's kamer is een grote kamer met een tweepersoonsbed. een klerenkast en een raam. Erg simpel dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Leah's kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leah's kamer.   Leah's kamer. Emptyma aug 02, 2010 2:21 pm

Leah liep met haar zware koffers haar kamer binnen.'Damn ik ben toe aan een siggaret.' Ik beet op me lip en zocht mijn aansteker.'Fuck, misschien rookt iemand hier wel.' Ik keek het raam uit en rook de geur van siggaretten.ER kwam een grijns op mijn gezicht en rende naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Leah's kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leah's kamer.   Leah's kamer. Emptyma aug 02, 2010 2:24 pm

Leah schreef:
Leah liep met haar zware koffers haar kamer binnen.'Damn ik ben toe aan een siggaret.' Ik beet op me lip en zocht mijn aansteker.'Fuck, misschien rookt iemand hier wel.' Ik keek het raam uit en rook de geur van siggaretten.ER kwam een grijns op mijn gezicht en rende naar de deur.

Ik verbeter:

Leah liep met haar zware koffers haar kamer binnen. 'Damn, ik ben toe aan een sigaret,' zei ze. Ze beet op haar lip en zocht haar aansteker. 'Fuck, misschien rookt iemand hier wel.' Ze keek het raam uit en rook de geur van sigaretten. Er kwam een grijns op haar gezicht en ze rende naar de deur.

Note: dit is niet lullig bedoeld, maar het is best irritant als je niet goed ABN schrijft, snap je (: ? en graag schrijven in de 3e persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Leah's kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leah's kamer.   Leah's kamer. Emptyma aug 02, 2010 2:58 pm

Jess schreef:
Leah schreef:
Leah liep met haar zware koffers haar kamer binnen.'Damn ik ben toe aan een siggaret.' Ik beet op me lip en zocht mijn aansteker.'Fuck, misschien rookt iemand hier wel.' Ik keek het raam uit en rook de geur van siggaretten.ER kwam een grijns op mijn gezicht en rende naar de deur.

Ik verbeter:

Leah liep met haar zware koffers haar kamer binnen. 'Damn, ik ben toe aan een sigaret,' zei ze. Ze beet op haar lip en zocht haar aansteker. 'Fuck, misschien rookt iemand hier wel.' Ze keek het raam uit en rook de geur van sigaretten. Er kwam een grijns op haar gezicht en ze rende naar de deur.

Note: dit is niet lullig bedoeld, maar het is best irritant als je niet goed ABN schrijft, snap je (: ? en graag schrijven in de 3e persoon.

Dankje voor het verbeteren ik zal er opletten. Ik ben gewend op gsm om in de ik- vorm te schrijven, maar ik zal me best doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leah's kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leah's kamer.   Leah's kamer. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leah's kamer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Jackson's kamer
» De "chill"kamer
» Ana en Aure's kamer
» Sharlet's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: