Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+15
Ana
Daniël
Anthony
Jared
Taylor
Stephan
Allison
Jack
Jesse
Jackson
Isabella
Jess
Nadine
Chelsea
Admin
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:22 am

(ja idd! dat je dan hebt gesmst dat het goed gaat blabla)

Allison dacht terug aan haar paardrijervaring. 'Toen ik nog klein was heb ik een tijdje gereden. Ik kan het wel denk ik maar het is al een behoorlijk lange tijd geleden'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:24 am

(waar ga je heen op vakantie? misschien krijg je wel de kans om iets te posten, you never know)

Jack keek Allison lachend aan.
"Interesse om het nog een keer te proberen?" vroeg hij ondeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:26 am

(( naar de Ardennen Smile Misschien krijg ik wel de kans om iets te posten, maar dan zal ik niet echt iets kunnen posten, want dan zou ze weer helemaal naar daar zijn gekomen voor even en dan opnieuw vertrekken xD))
Isabella dacht na, eigenlijk wilde ze haar angsten overwinnen.
"Ik zou het anders ook wel nog eens willen proberen," zei ze twijfelend , "het is niet dat ik het niet kan, eens ik op een paard zit gaat het wel," grinnikte ze. "Maar dat ga ik wel eens een andere dag doen,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:29 am

"Mooi!" Jack sloeg enthousiast met zijn vlakke hand op tafel.
"Dus het word de manege?" Hij keek opgewonden heen en weer. Hij hield van paardrijden, maar veel mensen deelden die passie niet. "Ik zoek een mak paard voor je uit," beloofde hij Isabella. "Goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:31 am

'Ja het word de manege vandaag! Ga gezellig mee Isa?' zei ze. Het leek haar best gezellig om met z'n 3en of misschien nog meerdere te gaan paardrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:32 am

"Het word gezellig, echt waar," beloofde Jack en hij haalde een hand door zijn haar.
"Dus... gaan we nu meteen? Want dan ga ik even omkleden!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:33 am

Isabella wilde antwoordden, maar voelde haar gsm trillen. Ze stond op en liep de keuken uit.
"Heej," zei ze in haar gsm, waarna een heel gesprek volgde. Haar hart ging sneller slaan en ze wist niet wat ze nu moest doen. Verward liep ze de keuken binnen.
"Ik moet gaan naar een vriendin in Londen," zei ze verward, "nu meteen... ze is.. zwanger!" zei ze geschrokken. In volle haast liep ze de keuken weer uit en ging naar haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:34 am

(leuk excuus. xd)

Jack keek haar bezorgd na. Zou het goedkomen?
"Dan alleen jij en ik?" vroeg hij aan Allison en zijn hart sloeg een slag over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:36 am

Allison wilde Isabella nog roepen maar ze was de keuken al uit voor ze een woord kon uitbrengen. Ze zou haar straks nog wel spreken dacht ze. 'Ja, dan word het alleen jij en ik' zei ze met een glimlach op haar gezicht. Stiekem vond ze het helemaal niet erg om de middag alleen met Jack door te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:38 am

"Oké, dan ga ik me even omkleden, tot zo." Jack kuste haar op haar wang en liep de keuken uit.

(verder in de manege)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:40 am

'Oke tot zo!' ze besloot naar haar kamer te gaan en te kijken of ze wel kleding bij had voor een middagje paardrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 12:55 pm


Jess lip de keuken in. Ze was nog steeds een beetje geschrokken van Isabella, die opeens vertrokken was. Toen ze stemmen hoorde keek ze op. De huisbazin en.. een nieuwe inwoonster waarschijnlijk. Vrolijk stak ze haar hand uit. 'Hey, ik ben Jess,' zei ze tegen het meisje.

Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptydo aug 05, 2010 11:25 pm

((sorry verkeerd gepost))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 12:45 pm

Zo fris als een hoentje kwam Anthony de keuken binnenlopen. Hij was al een tijdje wakker en had lekker gedoucht en zich aangekleed, voordat hij naar beneden ging. Mensen hoefden hem niet in zijn pyjama te zien, met een out-of-bed-look.. Dat was niet helemaal zijn stijl.
Hij pakte de benodigdheden voor een gebakken eitje met spek, en ging fluitend staan bakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 12:48 pm

Chelsea kwam binnenlopen. Ze droeg een playsuite van witte stof en een paar ballerina's. Haar haren krulden zoals gewoonlijk om haar hoofd heen en haar zonnebril zat in haar blonde haren. Glimlachend zag ze dat Anthony er ook was. "Goede middag," begroette ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 12:57 pm

"Middag?" zei Anthony en hij keek verbaasd op zijn horloge. Hij knikte bij het zien van de tijd. "Inderdaad," zei hij. "En, hoe heeft deze schoonheid geslapen?" zei hij met een flauwe grijns. Ondertussen bakte zijn eitje bijna aan, dus gooide hij het soepel op een bord. Hij kookte thuis nooit, maar nu bleek dat hij er niet eens zo slecht in was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 1:24 pm

"Goed," zei Chelsea licht blozend, gevleid door zijn compliment. "en jij, antootje?" Zoet glimlachend keek ze hem aan, terwijl ze een glas melk voor zichzelf inschonk en die opdronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 1:32 pm

"Spetterend," zei hij grijnzend. Hij bekeek haar nog eens goed en was opnieuw verbaasd door hoe goed ze eruit zag. Ze leek het enige meisje in dit huis met een echt eigen stijl, stoer en vrouwelijk.. Hij knikte goedkeurend. Het maakte hem niet zo veel uit wát voor stijl een meisje had, als ze maar stijl had - en als het maar geen gothic bullshit was.
"Ben je nog naar die strandtent gegaan gisteravond?" vroeg hij terwijl hij aan tafel ging zitten met zijn eitje.

(( sorry dat ik zo ontzettend langzaam reageer trouwens, hehe ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 1:49 pm

"Ja, maar ik was alleen en het was vreselijk saai," zei ze. Ze zette haar vieze glas in de afwasmachine en pakte een rolkoekjes, die ze openmaakte. Terwijl ze er zelf een paar uithaalde, hield ze de rol voor Anthony's hoofd. "Wil je ook?" vroeg ze, tussen twee koekjes door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 2:02 pm

Hij grinnikte. "Nee dank je." Hij dacht even na. "Zullen we anders naar het strand gaan?" vroeg hij toen hij zijn ei ophad. "Ik heb niet echt zin om hier binnen te zitten met dat mooie weer.." Hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 2:13 pm

Chelsea knikte. "Ja, graag!" ze droeg haar bikini toch al onder haar broekpakje, dus ze konden direct gaan. Ze sprong van het aanrecht af, waar ze op gezeten had, en grabbelde vlug een handdoek mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 6:50 pm

Op zijn gemak slenterde Jack de keuken in. Hij trok de koelkast deur open en keek. Leeg. Jemig, hij woonde met een stelletje vreetzakken samen. Grinnikend pakte hij een fles ijskoude mineraalwater en een glas en ging aan de bar van het kookeiland zitten. Stilte. In het huis, in de tuin. Overal stilte. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant beangstigend. Jack wilde iemand om gezellig mee te praten, zo vond hij er maar niets aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 6:50 pm

Jess liep de keuken in. Ze haalde een hand door haar haren, en worp een blik in het kleine spiegeltje dat aan de wand hing. Haar haren waren deze dagen al iets blonder gekleurd door de zon, dat gebeurde altijd snel bij haar. Ze trok de koelkast open en pakte een blikje bier, het was de laatste die er lag, en ging toen op het aanrecht zitten. Op dat moment viel haar oog pas op Jack. 'Hey!' zei ze vrolijk, blij met wat gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 6:51 pm

Jack keek op.
"Hé, Jess!" zei hij vrolijk. Ze had hem nog niet opgemerkt. "Waar heb jij uitgehangen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Emptyvr aug 06, 2010 6:53 pm

Jess grinnikte. 'Ik heb mezelf opgesloten op m'n kamer,' grapte ze. 'Al komt het daar wel op neer. Ik heb gewoon veel te lang geslapen,' gaf ze toe. Ze veegde een plukje haar van haar voorhoofd. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keuken - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 8 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: