Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+15
Ana
Daniël
Anthony
Jared
Taylor
Stephan
Allison
Jack
Jesse
Jackson
Isabella
Jess
Nadine
Chelsea
Admin
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyvr aug 13, 2010 11:31 pm

Ana zuchtte. Ze ging echt niet terug naar de jacuzzi. Ze besloot maar naar bed te gaan. Ze stond op, drukte haar sigaret uit en liep naar haar slaapkame.r
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 1:42 pm

Jack kwam fris de keuken ingelopen. Er was geen hond te bekennen, dus hij maakte de koelkast open en pakte de benodigdheden voor een ei á la Jack. Hij schonk een glas ijskoud mineraalwater in en begon met bakken. "Sunny side up," grinnikte hij toen hij het ei op een schoon bord liet glijden. Hij strooide er wat peterselie en kruiden op en ging toen aan het kookeiland zitten met de krant. Hij sloeg hem open en begon te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 1:45 pm

Toen hij de krant uit had en zijn ei op, ruimde hij alles in in de vaatwasser en trok alle kastjes open. Bijna geen voedsel meer. Hij zou zichzelf wel nuttig maken en boodschappen gaan doen. Hij maakte snel een lijstje en vertrok naar de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyza aug 14, 2010 1:52 pm

Jack kwam met drie volle boodschappentassen de keuken in en zette ze neer op de tafel. Hij begon alles uit- en op te ruimen en bord toen de tassen op. Hij keek naar de klok en aarzelde. Zwembad of strand? Hij besloot naar het zwembad te gaan en liep naar boven om zich om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyzo aug 15, 2010 8:19 pm

Jess kwam de keuken in. Ze had de hele dag op bed gelegen, dus ze had niemand gesproken vandaag. Ze klikte een blikje cola open en pakte een appel. Lekker ontbijt, dacht ze grinnikend in zichzelf en ze nam een grote slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyzo aug 15, 2010 8:29 pm

Chelsea kwam gapend de keuken inlopen. Ze krabde aan haar achterhoofd, en zag toen Jess staan. Grijnzend keek ze naar haar eerste vriendin van de vakantie. "Hi, sleepy head."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyzo aug 15, 2010 8:32 pm

Aure stapte fris en fruitig de keuken in. Ze had net een heerlijke douche genomen, en haar haren en make up zaten zoals gewoonlijk weer helemaal perfect. "Hey!" ze begroette het tweetal vrolijk, ook al vond ze die Chelsea maar een opdondertje. Ze draaide zich naar Jess. "Zin om vanavond uit te gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyzo aug 15, 2010 8:39 pm

Jess knikte met een brede lach. 'Goed plan, I'm in,' zei ze. Niet dat ze dit meisje kende, maar haar tweelingszusje had ze wel al ontmoet en volgens Jess kon je wel lachen met deze meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyzo aug 15, 2010 8:53 pm

Aure knikte. "Mooi!" Ze schonk gauw een glas wkd voor zichzelf in, dat ze snel opdronk. Ze moest wel een beetje in de stemming komen. Aan Chelsea vroeg ze niet eens iets. Die moest ze er niet bij hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:11 pm

Emett liep samen met Isa de keuken in. 'Wat wil je?' vroeg hij glimlachend. Hij keek om zich heen en zag de anderen (Jess, Aura, etc). 'Hee, ik ben Emett,' hij grijnsde en draaide zich weer naar Isa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:18 pm

"Hoi," zei Isabella tegen de anderen, die druk in gesprek leken. "Ik eet wel gewoon een boterham ofzo," zei ze tegen Emett.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:21 pm

'Wil je pannenkoeken?' vroeg hij, alweer met zijn wenkbrauwen op en neer gaand. 'Ik wel. Ik hoop dat ze lukken, vorige keer gooide ik ze tegen het plafond.. dat ging niet zo heel goed.' Hij grijnsde. 'Na een minuutje kwam hij naar beneden vallen, en heeft mijn hond het opgegeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:22 pm

Isabella lachte.
"Oké, maak dan ook maar een pannenkoek voor mij," zei ze lachend. "Liever één zonder plafondsmaak of vloersmaak," voegde ze er grijnzend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:25 pm

Hij keek haar aan en grijnsde. 'Aangebakken smaak, lust je dat? Nee oke ik zal m'n best doen. Wil je er nog iets op? Spek of kaas of zo?' Hij pakte vast eieren en al die andere troep die in het deeg moet, en begon te mixen. 'Iemand anders ook?' hij keek om naar de druk pratende mensen die zijn vraag niet leken te horen, en haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:30 pm

"Doe me maar een gewone, normale pannenkoek," zei Isabella terwijl ze keek hoe hij het deeg maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:31 pm

((moet gaan, vanavond later terug Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 8:34 pm

((Oke! Doeidoei! Ik ga ook, ik weet niet of ik nog kom. hoop het wel!))

Emett lachte. 'Is goed, krijg jij een normale, hopelijk lekkere pannenkoek.' Hij deed een beetje boter in een pan, goot er wat deeg in en zette de afzuigkap aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:35 pm

"Bijna klaar?" vroeg Isabella. Ze begon best wel honger te krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:36 pm

'Yesh, klaar.' Hij pakte twee borden, en schoof de pannenkoek op een bord voor Isa. Hij was perfect gelukt, voor het eerst. Hij grijnsde naar haar. 'Stroop erop?' vroeg hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:39 pm

"Graag," zei ze. De pannenkoek zag er niet mislukt uit en rook overheerlijk. Ze zou hem gewoon zo kunnen opeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:44 pm

Emett pakte de stroop een maakte een hartje op haar pannenkoek, met maar heel weinig stroop want hij wist niet hoeveel ze wilde. Hij keek naar haar. 'Een gezichtje is zo kinderlijk,' zei hij met de lach van mijn avatar plaatje (<3) en liep weer naar het fornuis, deed weer wat boter in de pan en bakte voor zichzelf ook een pannenkoek, die helaas wat minder goed lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:49 pm

Isabella grinnikte.
"Daarin heb je gelijk, al zijn gezichtjes ook best leuk," zei ze lachend. Ze at een stuk van haar pannenkoek. "Lekker," zei ze tegen Emett.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:52 pm

((Ik neem jouw dubbele haakjes maar eens over. staat leuker. XD))

"Mooi zo," zei hij terwijl hij zich even naar haar omdraaide. Hij liet zijn eigen pannenkoek ook op zijn bord glijden. "Wil je er nog een, of kan het vuur en de afzuigkap uit?" Hij liet wat stroop op zijn pannenkoek vallen, en nam een hap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:53 pm

(( haha, ja hé Very Happy ))

"Ik hoef er geen meer," zei ze met een glimlach. Ze nam nog een hap van haar pannenkoek en grinnikte. "Het is echt TE stil," zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Emptyma aug 16, 2010 10:56 pm

Hij zette het vuur uit. "Kan je niet goed tegen stilte?" vroeg hij met zijn rug naar haar toe. Hij waste de pan etc af, zette ze terug in de kastjes en maakte het aanrecht schoon. Daarna pakte hij zijn bord en ging tegenover haar aan de tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keuken - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 15 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: