Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Anthony's kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptyma aug 02, 2010 10:16 pm

Het is een grote kamer met twee eenpersoonsbedden. Er is een raam met een vensterbank waar je goed op kunt zitten. Ook staan er twee kasten in de kamer, een bureau, een tv en een levensgrote spiegel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptyma aug 02, 2010 10:19 pm

Anthony was binnengekomen in het huis, maar had in de woonkamer niemand gezien, dus was hij meteen doorgelopen naar boven. Hij was de hele gang doorgelopen en had de allerlaatste kamer gekozen, waarvan hij dacht dat er nog niemand zat: en hij had gelijk! Met een zucht dumpte hij zijn koffers in de ene hoek van de kamer en plofte neer op bed. Oké, tijd voor een sigaretje, besloot hij en hij stak er eentje op. Zo zat hij rustig te roken, tot dat de kamer helemaal vol zat met rook. Ach, hij zou zometeen wel een raampje openzetten, dacht hij bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 7:36 pm

Hij kwam binnen, met Taylor achter hem aan, en ging op het bed zitten. "Oké, je wilde praten?" vroeg hij en hij slaakte een korte zucht. Hij háátte praten, maar goed, soms moest het even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 7:43 pm

Ze ging naast hem op bed zitten, en legde haar hand op zijn been.
"Luister, ik wilde alleen maar even zeggen, dat ik het heel fijn vond met je.. ik voelde me echt op mijn gemak, en let's say.. het was geweldig."
Ze glimlachte zachtjes, en strook haar hand heen en weer over Anthony's bovenbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 7:46 pm

Hij grinnikte. Dat hij geweldig was, tja, dat wilde hij niet ontkennen, maar dat zei hij natuurlijk niet hardop. "Same here," zei hij dus maar. Hij voelde haar hand op zijn been en trok zijn wenkbrauwen op. Hand op bovenbeen, dat was een onsubtiele hint naar.. En dat wilde hij ook wel!
Hij keek haar aan en besloot het erop te wagen. Hij leunde steeds dichter naar haar toe en zoende haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 7:51 pm

Ze glimlachte, en zoende Anthony terug. Toen klom ze op zijn bed, waar ze hem aan zijn kraag ook opsleurde. Langzaam begon ze zijn blouse te openen, zonder lipcontact te verbreken.
Toen zijn shirt helemaal open was, gooide ze het ergens in een hoek, en liet ze haar handen over zijn brede rug glijden.
Toen brak ze de kus, en trok haar shirt over haar hoofd, wanneer het niet veel later Anthony's shirt gezelschap hield, op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 7:52 pm

(( moet even weg, ben er met een halfuurtje of 3 kwartier weer! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:26 pm

(( haha oke ik ben er weer, jij ook? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:29 pm

((jeeeeps (Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:33 pm

Anthony grijnste en keek Taylor even aan. "Aha, jij weet wat je wil!" zei hij - dat had hij een paar dagen geleden ook al over haar gedacht, bedacht hij zich nu. Geil, vond hij. Terwijl hij haar zoende maakte hij haar bh aan de achterkant los. Hij begon haar kusjes in haar hals te geven. Hij ging steeds verder naar beneden, tot zijn mond bij haar borsten was aangekomen.

(( ok ok heb jij zin om seks zegmaar echt gedetailleerd te beschrijven? want dan ga ik me volgens mij heeeeel ongemakkelijk voelen haha Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:35 pm

((haha, dat heb ik ook hoor, da's echt apart. dus, nee. gewoon, makkelijk. Laughing ))

Ze beet op haar onderlip en sloot haar ogen, terwijl er een zachte kreun haar mond verliet. Shit, ze raakte nu al opgewonden.
Haar handen woelden door Anthony's haar. Normaal zat het altijd supernetjes, maar nadat Taylor er doorheen ging, zat het naar haar mening, een stuk sexier.


Laatst aangepast door Taylor op wo aug 04, 2010 8:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:36 pm

Oke nou blablablabla, fast forward, ze hadden seks Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:42 pm

Taylor viel luid hijgend op bed neer, naast Anthony.
Even keek ze naar hem, en ze glimlachte.
Toen kroop ze wat dichter tegen hem aan, en legde haar hoofd op zijn borst.
"wow.." mompelde ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:45 pm

Met zijn handen in zijn nek lag Anthony zelfvoldaan te hijgen. "I agree," zei hij. God, wat was sex toch geweldig.. Vooral met ontzettend mooie meisjes, waar Taylor er zeker eentje was. Hij keek nog even naar het plafond, even naar Taylor en viel toen tevreden in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:49 pm

Taylor gaf Anthony nog een zachte kus op zijn lippen, en kroop toen dicht tegen hem aan, en trok de dunne lakens over hen heen.
Toen sloot ze haar ogen, en zuchtte diep. Hoe erg ze het ook haatte. Ze was aan het vallen voor Anthony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 8:54 pm

Een kwartiertje later ofzo werd Anthony weer wakker. Hij had nooit veel slaap nodig na de sex. Hij had sowieso nooit veel slaap nodig eigenlijk. Hij rekte zich uit en kroop onder Taylor vandaan, hij hoopte dat hij haar niet wakker maakte. Hij pakte gauw een handdoek uit zijn kast en liep naar de badkamer. Even douchen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:02 pm

Ze voelde wat bewegen naast zich, en ze mompelde iets onverstaanbaars.
toen pakte ze haar onderbroek, en trok die aan. Daarna pakte ze het overhemd van Anthony, en trok die aan. Haar haren zaten helemaal door elkaar, en ze zuchtte toen ze zichzelf in de spiegel bekeek. Echt 'sekshaar'
langzaam liep ze richting de badkamer toen ze een douche hoorde lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:05 pm

Anthony kwam, nog steeds gehuld in een handdoek, de kamer weer binnen. Geen Taylor. Hij keek even naar de spullen op de vloer en glimlachte. Ze konden echt niet van elkaar afblijven net! Hij zag alleen zijn overhemd er niet meer tussen liggen, die zou Taylor vast hebben. Hij trok schone kleren aan en keek nog even in de spiegel. De outfit was goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:12 pm

"Looooking gooood!" zei Taylor met een grote grijns, wanneer ze de kamer weer binnenkwam, met nog steeds alleen een slip en zijn overhemd aan.
Ze ging op zijn bed zitten, en bekeek hem nog eens goed.
"Weetje.. jij bent.. mijn eerste geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:17 pm

Hij grijnste toen hij haar in zijn overhemd zag. Sexy...
"WAT?" riep hij verbaasd toen hij hoorde dat hij haar eerste was. Dus die nacht.. Toen ze zo dronken was geweest, en hij ook... Verwachtte ze nu van hem dat hij zich aan haar ging binden, dat hij verliefd werd? Hij keek haar verbijsterd aan. "Wil je niet dat je eerste keer, euh, met een speciaal iemand was ofzo?" vroeg hij. Dat wilden alle meisjes toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:24 pm

Ze haalde even haar schouders op.
"Neuh.. het was.. perfect voor mij. Ik bedoel.. ik kan het niet terugdraaien. Maar nee, spijt heb ik niet."
Ze glimlachte. "Kan ik hier douchen?"
Vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:27 pm

"Oké, nou, in dat geval euh.. Graag gedaan?" grapte hij. Hij gaf haar een passionele zoen voordat hij antwoord gaf op haar vraag. "Tja, we hebben gezamenlijke badkamers hé, dus je kan gewoon naar de meisjesbadkamer." Hij keek haar even aan. "Ik ga weer naar beneden denk ik. Zie ik je daar zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:35 pm

Ze knikte eventjes. "Waar zie ik je weer dan?"
Vroeg ze toen ze opstond en haar spullen bij elkaar raapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Emptywo aug 04, 2010 9:38 pm

"Ik ga denk ik even naar de chillkamer," zei hij toen hij de de deur achter zich dichtdeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anthony's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anthony's kamer   Anthony's kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anthony's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Taylors' kamer.
» Nadine's kamer
» Jaimy's kamer
» Jackson's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: