Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Sauna.

Ga naar beneden 
+3
Nadine
Jackson
Taylor
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Sauna. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna.   De Sauna. - Pagina 2 Emptydo aug 12, 2010 1:29 am

Daniël merkte dat Ana zichzelf weer een dienst bewezen had. Hij grinnikte, blijkbaar was ze toch zoals hij haar ingeschat had. Maar dat zei hij niet, daar vond hij deze one night stand veel te goed voor. Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd en ging toen op een van de bankjes liggen. Het leven was weer veel te goed voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Sauna. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna.   De Sauna. - Pagina 2 Emptydo aug 12, 2010 1:30 am

'Typisch hoor, slapen na de seks,' grapte Ana. Toen kwam ze overeind en deed haar ondergoed aan. 'Ik duik m'n bedje in, zie ik je nog?' zei ze toen en ze bukte om hem een zoen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Sauna. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna.   De Sauna. - Pagina 2 Emptydo aug 12, 2010 1:33 am

'Hé, wie zegt dat ik ga slapen. Ik ben gewoon nog even aan het nagenieten,' zei hij met een knipoog. Nu zou ze zich zeker nog beter voelen. 'Goed Ana, ik zie je morgen wel weer. Ik denk dat ik ook maar eens naar bed ga. Hij gaf haar een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Sauna. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna.   De Sauna. - Pagina 2 Emptydo aug 12, 2010 1:34 am

Ana lachte zachtjes. Hij had echt genoten. Trots op zichzelf gaf ze hem nog een zoen en toen liep ze naar de deuropening. Ze draaide zich nog een keer om, wierp hem een kushandje toe, en verdween toen naar haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Sauna. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna.   De Sauna. - Pagina 2 Emptydo aug 12, 2010 1:39 am

Daniël keek haar na toen ze de sauna uitliep. Hij grinnikte, ze voelde zich echt goed over zichzelf op zulke meiden valt hij echt niet. Maar het was leuk voor een keer, Ana was wel een aardige meid dus ze zouden best nog wel wat leuke dingen doen samen. Daniël zuchtte en dacht aan Jess. Dit was toch anders dan met Jess, met Jess voelde hij er echt iets bij, maar wat precies wist hij niet. Het was in ieder geval een vertrouwd gevoel. Hij zuchtte nog eens, misschien werd hij wel verliefd, dat moest hij er niet bij hebben omdat hij wist dat dit niet wederzijds zou zijn. Toen stond hij op en kleedde zich weer aan. Daarna liep hij weg naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sauna. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sauna.   De Sauna. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sauna.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: