Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Supermarkt

Ga naar beneden 
+4
Jack
Jackson
Jess
Chelsea
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:27 pm

GROOOOT, ze hebben er echt alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:28 pm

Jackson, Nick, Chelsea en Jess kwamen aan bij de supermarkt. 'Ik pak wel een karretje,' bood Jess aan en ze liep richting de karretjes. Ze stopte 1 euromunt in de kar en trok hem los. Toen liep ze naar de rest toe. 'Let's go,' zei ze enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:30 pm

Chelsea liep naar de vleeswaren. De rest mocht van haar de dranken uitzoeken, zij zoop alles wel. Ze pakte hier en daar wat vlees, en nam ook twee bbq paketten mee, die ze in de kar mieterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:33 pm

Jackson liep naar Jess. "Ik zal even voor een feest-voorraadje wiet zorgen," mompelde hij in haar oor, waarna hij vlug de supermarkt verliet. Hij had een paar straten verderop mensen in een steeg gespot, en hij wist vrijwel zeker dat het de juiste jongens waren. Hij had ze al gauw weer gevonden, en vroeg ze vlot om een grote voorraad. Ze vroeger hem een bedrag - dat absurd hoog was - en hij betaalde het braaf, waarna hij een grote hoeveelheid mee kreeg. Hij stopte het in zijn rugzak en bedankte de mannen, waarna hij al weer vlug terug was. Hij knipoogde naar Jess, waarna hij van bijna elk soort drank een fles pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:36 pm

Jess grijnsde toen ze Jackson zag terugkomen. Inmiddels hadden ze al vanalles ingeladen. Stokbrood, allerlei soorten vlees, flessen cola en sinas en 7up om te mixen, sauzen, chips, en vooral drank. Héél veel drank. Jess keek naar Jackson. 'Gelukt?' vroeg ze zachtjes, zodat alleen hij het kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:39 pm

Jackson knikte als antwoord. Natuurlijk was het gelukt. Hij was niet een of andere simpele amateur. Hij keek naar de inhoud van de kar en grijnsde."Met genoeg drank op kan het nog wel eens gezellig worden," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 4:41 pm

'Mooi,' knikte Jess en ze liepen naar de kassa. Door alle drank was het behoorlijk duur, maar zonder blikken of blozen trok Jess haar pinpas door de automaat. Aan geld geen gebrek. Nadat ze alles hadden ingepakt gingen ze weer richting het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 5:00 pm

Jackson grinnikte en hielp met het tillen van de tassen. "Jezus, het moet wel een heel goed feest worden," mompelde hij. De hoeveelheid drank was ongelofelijk. Er waren hier ook mensen van 16 jaar, en die konden hier vast niet tegen. Straks gingen er mensen kotsen, bah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 03, 2010 7:55 pm

Abigail had de supermarkt gevonden. Ze liep langs de diepvriesproducten en koos een pizza die ze straks wel warm zou maken in het huis. Ook pakte ze een fles bacardi, in de hoop om die avond wat losser te worden. Ze liep naar de kassa en rekende de fles en de pizza af. Ze liep de supermarkt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptywo aug 04, 2010 7:30 pm

Na een uur zoeken had Jaimy eindelijk de supermarkt gevonden. Wat was ze blij! Eindelijk weer in de bewoonde wereld.. Ze liep naar binnen, pakte een kar en liep de winkel verder in. Ze dacht heel lang na over wat ze vanavond zou gaan eten, ze wilde niet iets ordinairs, daar had ze geen zin in. Uiteindelijk koos ze voor wraps, pakte al de ingrediënten en liep naar de kassa. Toen ze daar stond, zag ze het rek met tijdschriften. Ze liep er snel heen om er een mee te nemen, dat zou misschien nog wel van pas komen als ze een middag niks te doen heeft. Jaimy rende weer terug naar de kassa, naar haar kar en wilde afrekenen door te pinnen. Het pinapparaat zei: Pas geblokkeerd. Shit! Dat had zij weer.. Gelukkig had ze nog net genoeg contant geld bij zich, betaalde en ging de winkel uit. Nu wist ze wel de weg terug naar het Holiday House, dus in "no-time" was ze weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:00 pm

Jess kwam samen met Jack bij de supermarkt aan. Ze pakte een karretje en liep de winkel in. 'Okee, weet jij wat we nodig hebben?' zei ze toen grinnikend, aangezien zij niet echt gelet had op wat miste en wat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:03 pm

(mijn computer is traag, dan weet je dat als het lang duurt voor ik antwoord. xd)

"Brood, kaas, vlees, eieren, melk, thee, drank," somde Jack uit zijn hoofd uit. Hij had geen lijstje maar hij had een goed geheugen dus dat was dik in orde.
"Ik ben bang dat ik gister de hele drankvoorraad heb opgemaakt," grinnikte hij schuldig en hij begon dingen in het karretje te laden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:05 pm

Jess schoot in de lach. 'Álles?!' riep ze verbaasd uit. 'Dat kan nooit, we hadden nog zooooveel,' en plagerig gaf ze hem een por. Ondertussen laadde ze alles in wat ze tegenkwam. 'Heb jij al avond gegeten?' vroeg ze toen. 'Anders kunnen we misschien wel wat lekkers maken?'


(( haha okee is goed, ik zal er rekening mee houden clown ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:08 pm

"Oké, de helft van de drankvoorraad," grijnsde Jack en hij porde haar terug. Hij laadde een paar kratten bier in en ze liepen naar het volgende gangpad.
"Nope, ik heb nog niets op. Maar ik lust wel wat. Hoe goed kan jij koken?" Grijnzend keek hij haar aan.

(ik heb wat met de woorden grijnzend en grinnikt. xd heel vaag)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:11 pm

(( woow ja dat heb ik ook hahaha ik vind het altijd heel irritant van mezelf Laughing ))

Jess keek hem aan en trok haar wenkbrauw op. 'Wat denk je zelf,' zei ze op haar arrogantste toon. Toen schoot ze in de lach. 'Nevermind. Ik kan net aan een eitje bakken,' gaf ze blozend toe. 'Maar misschien als jij helpt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:14 pm

"Maar natuurlijk, madame!" riep Jack uit en hij maakte een overdreven buiging. "Maar dan word het wel iets meer dan een ei. Wat dacht je van... biefstuk met rozemarijn, gebakken aardappels in kruidenmix en een zelfgemaakte salade? Dan mag jij de salade doen, uiteraard," plaagde hij haar en ze zetten koers richting de kassa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:15 pm

Toen Daniël de winkel inliep, zag hij Jack en Jess. Ze hadden veel dingen gekocht, misschien was het dan overbodig dat hij ook inkopen zou doen.
'Zo, jullie zijn wat van plan,' zei hij tegen ze, en wees naar de winkelkar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:17 pm

Jess knikte naar Jack. 'Goed plan,' zei ze vrolijk, dat leek haar nog wel te doen. Op dat moment hoorde ze Daniels stem, en als door een wesp gestoken draaide ze zich om. Wat was hij knap.. 'Uh..' zei ze en toen pas snapte ze het. 'We doen inkopen voor het hele huis, wat doe jij hier dan?' vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:20 pm

"Ja, we gaan heerlijk koken!" lachtte Jack en hij gaf de man aan de kassa het geld. "Efgaristo Poli," voegde hij eraan toe en het oude mannetje lachte zijn gele tanden bloot.
"Heb je honger?" vroeg Jack aan Daniël en hij maakte een hoofdgebaar. "Want dan kan jij Jess helpen met de salade," lachtte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:21 pm

Met een ruk draaide Jess zich om, toen keek hij haar recht aan. 'Oh, nou ik wilde nét hetzelfde gaan doen. Maar nu zie ik dat dát niet meer nodig is,' zei hij lachend. Jess zag er leuk uit. Toen keek hij even naar Jack en toen weer naar de winkelkar. 'Nieuwe drank, ik hoorde gister van Isabella dat jij het meeste al had opgedronken haha,' zei hij, 'maar ik heb best honger ja! Laten we dan maar naar huis gaan.' Hij probeerde gewoon normaal tegen hem te doen, hij had hem immers niks gedaan. Wat kon Jack er aan doen om voor Allison te vallen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:22 pm

Jess grinnikte schuldbewust. 'Aangezien ik niet echt de kok ben van dit stel,' biechtte ze eerlijk toe. Ze had veel talenten maar koken, nee, dat ging echt aan haar voorbij. Ze kon wel altijd alles heel goed opeten. Ze lachte in zichzelf. Zou Daniel zin hebben om haar te helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:24 pm

Daniël grinnikte. 'Ach, met de kookspecialiteiten á la Daniël komt alles goed!' zei hij lachend. 'Ik help je graag.'

(( ben even snel douchen zo terug! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:24 pm

Jack grinnikte. "Ja, we hadden een minifeestje. Ik vond dat ze die spanning van haar vriendin van zich af moest schudden. Maar ze dronk niet, dus heb ik dat maar voor haad gedaan. Zullen we dan maar gaan?"

(verder in de keuken?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptyvr aug 06, 2010 7:25 pm

(( is goeeed! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Emptydi aug 10, 2010 7:52 pm

Emett liep ook door de supermarkt. Emett stopte een paar flessen cola, drank en water in zijn mandje en liep naar de kassa. Verder had hij niet echt iets nodig. Toen hij net aan de beurt was zuchtte hij, hij was deodorant vergeten. 'Gaat u maar voor', zei hij tegen de oude vrouw achter hem en liep terug de winkel in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Supermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Supermarkt   De Supermarkt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Supermarkt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Stad-
Ga naar: