Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het bos

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Het bos Empty
BerichtOnderwerp: Het bos   Het bos Emptydi aug 03, 2010 11:02 pm

Ik besluit, laat in de avond, nog een wandeling te gaan maken. Het is al bijna donker buiten en verder is er niemand thuis.
'Ach, alleen kan ook wel,'denkt ze bij zichzelf. Verder is er vast toch niemand, net als altijd als ik er ga lopen. Het is eigenlijk
een verlaten, open plek. Nadat ik mijn sleutels heb gepakt, trek ik de deur achter me dicht en loop het grote bospad op.
Het is er rustig. Het enige geluid dat ik hoor is van het geritsel onder mijn voeten en de vogels die hun laatste noten zingen
voordat de nacht begint. Ik loop steeds verder het bos in, steeds dieper, naar plekken die steeds meer afgelegen zijn.
Dan ineens hoor ik geritsel van uit de bosjes komen en voel een hand om mijn schouder. Ik schrik me rot. Wie doet dit, maar
vooral, waarom? Ik slaak een gil, waardoor de hand zich naar mijn mond verplaatst. "Stil jij! Er is toch niemand die je kan horen,
zo wel, dan krijg je spijt," zegt een mannenstem.

- sorry klein stukje morgen meer-
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos   Het bos Emptyzo aug 15, 2010 3:24 pm

Duuuus...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Overig-
Ga naar: