Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aanmelding Helena Vlassis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Aanmelding Helena Vlassis Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelding Helena Vlassis   Aanmelding Helena Vlassis Emptydo aug 05, 2010 12:03 pm

Voor- en achternaam: Helena Vlassis
Leeftijd (tussen 16 en 20): 17
Uiterlijk (omschrijving): donker haar, blauwe ogen, grieks (ze is ook grieks), haar kledingstijl is een beetje stoer/rock achtig. Ze stijlt haar haar want van haar zelf heeft ze slag en als ze er veel schuim in spuit zelfs krullen, maar ze haat haar eigen haar.
Uiterlijk (foto):
Aanmelding Helena Vlassis Lexibiopic
Goede eigenschappen (minstens 3):
- gastvrij
- creatief
- dromerig
Slechte eigenschappen (minstens 3):
- verlegen
- kieskeurig
- onzeker
Hobby's:
Tekenen, schrijven, lezen, muziek luisteren
Kort verhaaltje over leven:
Helena is geboren in Griekenland, maar ze heeft tot haar twaalfde met haar Griekse ouders in Nederland gewoond. Op haar twaalfde (nog in Nederland) is ze slachtoffer van een auto ongeluk waarbij haar moeder omkomt. Haar vader besluit dan terug naar Griekenland te gaan. Hier door spreekt ze dus zowel Nederlands als Grieks.
Ze zit niet in het huis maar het huis is van een tante van haar, daar door komt ze er terecht. Ze woont wel in hetzelfde dorp en gaat er eigenlijk bijna iedere dag heen, naar haar tante (die als een moeder voor haar is) en op een gegeven moment ook naar haar vrienden die er op vakantie zijn.


Even tussen haakjes: ik ben zelf half grieks en daarom leek t me leuk om een griekse personage te maken : D


Laatst aangepast door Helena op do aug 05, 2010 12:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : was iets vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Aanmelding Helena Vlassis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Helena Vlassis   Aanmelding Helena Vlassis Emptydo aug 05, 2010 12:34 pm

Goedgekeurd, leuk idee! Maar jij woont dus niet in het huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Aanmelding Helena Vlassis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Helena Vlassis   Aanmelding Helena Vlassis Emptydo aug 05, 2010 12:38 pm

Nee ik woon bij mn vader twee straten ofzo verder
(is het dan goed dat ik bij overig een topic maak: Helena's huis ofzo?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Aanmelding Helena Vlassis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Helena Vlassis   Aanmelding Helena Vlassis Emptydo aug 05, 2010 12:38 pm

Ja is goed, maar het is dan wel de bedoeling dat ze bijna al de tijd in het huis is en dat ze niet teveel buiten het huis schrijft, anders past het niet echt bij het verhaal zegmaar snapje ;p?
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Aanmelding Helena Vlassis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Helena Vlassis   Aanmelding Helena Vlassis Emptydo aug 05, 2010 12:49 pm

Ja dat snap ik dat was ook de bedoeling. Maar soms neemt ze iemand mee naar dr huis ofzo
En ik had eig t idee dat haar vader drinkt ofzo (van verdriet van dr moeder)
dus dat speelt zich dan ook daar af : P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanmelding Helena Vlassis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Helena Vlassis   Aanmelding Helena Vlassis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelding Helena Vlassis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelding Jack Daniels
» Aanmelding Jaimy O'Loughlin
» Aanmelding Janissa Meijer
» Aanmelding Sharlet Oconnor
» Aanmelding Mike Tanney

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: Aanmelding :: Invullijst-
Ga naar: