Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De zolder

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 10:57 pm

De zolder is stoffig en oud, er staat een oud krakend bed en wat oude spullen. Als je het raam open zet is er best te overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:01 pm

Jess klom de zoldertrap op. Ze moest niesen van alle stof boven. Ze schoof het raam open en ademde de frisse lucht in. Toen ging ze zitten op het krakende bed en wachtte ze op Jared.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:04 pm

Een beetje verbaasd liep Jared achter Jess aan de houten, krakende trap op. Waar ging ze nou heen? Zodra zijn hoofd boven het trapgat uitstak keek Jared om zich heen. Hij zag hout, stof en spinnewebben.. En in een hoek schoot een muis weg. Hij hoopte maar dat Jess die niet zou zien. Lacherig keek hij haar aan. "Naar wat voor donker hol heb je me nu weer geleid?" zei hij en hij liep op het bed af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:08 pm

Jess grinnikte. 'Eindelijk een beetje privacy,' grinnikte ze. Ze trok de ladder in, zodat niemand bij hen kon komen. 'Vind je het niet spannend hier,' zei Jess en ze trok geheimzinnig één wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:12 pm

Jared grinnikte. Hij vond het nou niet bepaald spannend, maar ach, Jess was hier - hij was hier, dan maakte de rest toch niets uit? Hij legde gauw zijn handen om haar middel en drukte een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:17 pm

Jess trok hem op bed en bleef hem zoenen. Het bed kraakte een beetje en er sprong wat stof vanaf. Jess keek op, maar het bed bleef gelukkig heel. Haar lippen raakte zachtjes die van hem weer en ze zoenden verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:24 pm

Jared glimlachte door het kraken van het bed. Hij zoende haar, en zoende haar.. Hij kon dit uren doen, dat wist hij zeker. Langzaam gingen zijn handen over haar lichaam.
"Jammer," zei hij zachtjes - perongelijk hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:25 pm

'Jammer?' Jess keek verbaasd op. 'Wat is er jammer?' vroeg ze. Ze snapte het niet helemaal, er was toch niks gebeurd ofzo? Had ze iets fouts gezegd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:32 pm

Eigenlijk had hij het nooit eerder gemerkt, maar nu kreeg hij door dat als hij voor een meisje viel (en dat gebeurde niet vaak), dat hij dan ook meteen kei-hard viel. Hij zou op dit moment al voor het vuur gaan voor Jess, maar hij begon eraan te twijfelen of dat wel zo gezond was. Hij kon zichzelf goed in de problemen werken zo. Daar zat hij over na te denken met een afwezige blik, toen hij zich plotseling iets realiseerde: Jess had hem wat gevraagd, en hij had nog niet eens antwoord gegeven!
Fronsend schudde hij zijn hoofd. Wat was er mis met hem? Het ene moment was hij verdiept in het zoenen met een meisje, vervolgens verdiept in zijn eigen gedachtes?
"Jammer dat we het geheim moeten houden. Ik wil je aan de hele wereld laten zien!" Hij keek haar even aan en glimlachte. "Weet je zeker dat je het zo wilt? Ik bedoel, we mogen toch zelf weten wat we doen.. Daar heeft niemand verder wat mee te maken.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:36 pm

Jess beet op haar lip. Waar kwam dit opeens vandaan? Ze knikte, dit was echt wat ze wilde. 'Luister, ik vind je heel leuk enzo, maar waarom zou iedereen dat moeten weten? Vorige keer ging dat ook niet goed. Het lijkt me het beste om het even tussen ons te houden, gewoon, een tijdje, misschien een maand ofzo?' Jess keek Jared vragend aan. 'Want als iedereen het weet, ligt er meteen een grote druk op..' Jess ging op het bed liggen, met haar hoofd op Jared's borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:40 pm

Jared knikte bedachtzaam. "Ja, ik snap het, ik moet alleen.." Met een luide kraak van het bed ging Jared rechtop zitten. Hij nam Jess mee met zijn arm, zodat ze tegenover elkaar zaten. Hij keek haar diep aan. "Ik ben voor je aan het vallen - en ik val hard," zei hij eerlijk. "En ik ben bang.. Ik ben bang." Hij zuchtte. Waarom was hij toch altijd het wijf in relaties?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:42 pm

Jess beet weer op haar lip - werd het een gewoonte of zo?- en keek hem diep in zijn ogen. 'Jared, je moet me vertrouwen. Je bent de enige voor me in dit huis,' zei ze. 'Dat veranderd niet, als we het aan iedereen vertellen. Het is ons geheimpje. Niet voor altijd, maar wel voor nu, okee?' Ze keek hem aan. Ze had zin om hem te zoenen, te strelen, ze wilde hèm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:46 pm

Jared knipperde met zijn ogen. Goed. Hij geloofde haar. Daar moest hij het maar mee doen, want meer kón hij er ook niet mee doen. Hij hield zijn hoofd een beetje scheef en keek haar verwachtingsvol aan. Hij hield wel van spelletjes spelen, en dit was het spelletje: krijg Jess zenuwachtig. Hij bracht zijn hoofd dichtbij dat van haar, zodat hun lippen elkaar nét niet raakten. Daar bleef hij even hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:52 pm

Jess bereidde zich voor op een zoen, maar die kwam niet. Ze opende haar ogen. 'Pestkop,' zei ze lachend en ze gaf hem een duw. 'Kusje?' zei ze en ze keek hem met puppyogen aan. Dit werkte altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Emptyvr aug 06, 2010 11:56 pm

Jared grinnikte. De puppy-oogjes.. Moeilijk te weerstaan, maar...
"Kom maar halen!" zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De zolder Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zolder   De zolder Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De zolder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: