Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Emett´s kamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptydi aug 10, 2010 7:30 pm

In Emett's kamer bevindt zich een tweepersoonsbed. Aan de achterkant zit een balkon waar 2 simpele, zwarte stoelen staan. Op het balkon heb je een uitzicht over de zee/ het meer/ wat er dan ook achter de villa zit voor water. Op zijn kamer zelf heeft hij een standaard gezet voor zijn gitaar en zijn teksten.
Er staan 2 ronde leunstoelen in de hoek, met zachte bekleding en een tafeltje ervoor.
De vloer heeft een zacht vloerkleed. Aan de muren heeft hij wat schilderijen hangen die hij erg lelijk vindt, maar ze zijn van het hotel dus hij laat ze maar hangen.
Er is een minibar in zijn kamer waarin hij zijn drinken koud zet.

--

Het was al bijna 12.00 uur toen Emett zijn kamer eindelijk gevonden had. Hij haalde het pasje door het incheck apparaat en stapte naar binnen. Wat hij zag beviel hem wel. Hij zette zijn koffers in een hoek, plaatste zijn gitaar in de houder en plofte op bed. Dus hier zou hij de komende tijd doorbrengen.. Dat gaat vast wel lukken, dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptydi aug 10, 2010 7:36 pm

sorry maar je moet eerst een personage aanmaken, de regels lezen, en wachten tot je personage is goedgekeurd ;p!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://holidayrpg.actieforum.com
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 5:17 pm

Hij haalde zijn pasje door dat apparaatje dingetje, maar de deur gaf geen klik. 'Dus...' Hij probeerde het opnieuw, maar weer deed hij het niet. Hij begon al geïrriteerd te raken toen hij het nog een keer probeerde, waarnaar hij wel een klik hoorde. 'Eindelijk.' Hij opende de deur, en nodigde Isa uit. 'Ik ben zo klaar hoor. Ga maar ergens zitten als je wilt, of bekijk mijn boeiende hotelkamer even.' Dat laatste zei hij met een sarcastische toon in zijn stem. Hij liep naar de kast, en zocht naar zijn t-shirt met de tekst; Hot like fire, or cool as ice? Dat shirt had hij ooit van een vriend gekregen als grapje voor zijn verjaardag, aangezien de i een penis en de oo's borsten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 5:20 pm

Isabella keek de kamer rond.
"Hij is een beetje zoals alle kamers hier," zei ze. Ze ging op een stoel zitten en tikte met haar vingers op haar knie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 5:22 pm

'Helemaal waar.' Hij trok het shirt aan, en draaide zich met een grijns om. 'Mooi he?' vroeg hij lachend.

((Ik ga, doeeei!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 5:24 pm

Isabella kon haar lach niet inhouden.
"Waar heb je die gehaald?" vroeg ze lachend, "hij is wel speciaal" voegde ze er grinnikend aan toe.

((doeii)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 6:45 pm

Emett probeerde serieus te kijken. 'Lach je me nou uit?' Hij grijnsde. 'Grapje. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt, want een vriend heeft hem voor me gekocht toen ik 16 werd. Dat was echt verschrikkelijk, ze hadden het hele huis versierd met allemaal roze Sweet Sixteen slingers, glitter ballonnen en dat soort onzin.' Bij de herinnering daaraan moest hij weer lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 7:06 pm

"Leuk toch," zei Isabella lachend. "Origineel kun je het wel noemen," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 7:29 pm

'Eigenlijk niet origineel. Want ik denk dat dat bij zat Sweet sixteen's van meiden gebruikt wordt. Maar voor een jongen zeker wel.' Hij moest er nu wel om lachen, ondanks de schaamte die hij toen gevoeld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 7:44 pm

Isabella glimlachte.
"Leuke vrienden had je," grinnikte ze, nog steeds doelend op het shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 7:46 pm

'Ik was altijd de leukste, natuurlijk.' Hij grijnsde. 'Dat was mijn arrogantie van vandaag weer. Nu kan ik weer verder leven zonder daarover na te denken.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Maar eh we gingen iets doen nadat ik mijn shirt aangetrokken had. Wat ook alweer?' Hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 7:57 pm

"Eten!" zei Isabella lachend en sprong op. Ze liep de kamerdeur uit en wachtte tot Emett volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 8:03 pm

'Ohjaaa,' zei hij overdreven uitgerekt. Hij liep met haar mee, trok de deur achter zich dicht en ging naast haar lopen.

((Keuken dan maar? XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Emptyma aug 16, 2010 8:09 pm

((ok))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Emett´s kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Emett´s kamer   Emett´s kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emett´s kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jeremy's kamer
» Sue's Kamer
» Allison's kamer
» Kamer van David
» Jared's Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: