Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jackson's kamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:09 pm

Uitzicht op de zee. Er staat één twee persoonsbed in, een kleding kast en een bureau met bureau stoel.

toegang: kloppen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:11 pm

Jackson stapte naar binnen, en sloot onmiddellijk de deur achter zich. Hij draaide hem in het slot, voor de zekerheid. Zijn tassen pakte hij zo wel uit, hij had nu echt behoefte aan een joint. Hij draaide er simpel een, deed het raam open en ging in de vensterbank zitten. Hij tikte het as naar buiten af, en glimlachte gelukzalig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:21 pm

Sue rook een vreemde maar ook bekende geur die leidde naar Jackson's kamer. Ze klopte aan en wachtte op antwoord. Het was daarna doodstil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:23 pm

(kan je niet ruiken, het gaat naar buiten okkkkk hvj)

Jackson vloekte en drukte zijn joint uit, die hij naar buiten smeet. Hij trok het raam dicht, spoot heel wat deo op en nam een paar kauwgumpjes. Hij beende naar de deur en trok die verveeld open. "Yes?" vroeg hij, neerkijkend op een blond meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:26 pm

Sue stond een beetje met bolle ogen Jackson te bekijken.. 'Eh? Alles.. goed?' vroeg ze verbaasd terwijl ze met haar hand een soort waaiertje maakte voor haar neus zodat ze de sterke deo lucht een beetje uit haar buurt kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyzo aug 01, 2010 11:37 pm

'Weetje laatmaar.. Blegh. Ikz ie je later okay?' Zei Sue voordat ze zich omkeerde en snel wegliep. Ze vind hem een beetje eng. Ze liep richting de trap die naar beneden ging. Nogmaals keek ze Jackson aan en ging snel naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyma aug 02, 2010 11:20 am

(jezus geef iemand de tijd om te antwoorden XD)

Jackson keek het rare meisje vreemd na. Waarom droeg ze Cosplay kleren? Dacht ze dat het halloween was? Hij wreef in zijn ogen en deed de deur toen weer in het slot. Zijn hele joint, verpest door die blonde gothic. Hij had nu al een hekel aan het meisje. Hij zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyma aug 02, 2010 2:26 pm

Leah klopte op de deur en beet op mijn lip, als ik maar niet verkeerd ben want dat zou echt weer iets voor mij zijn.'Doe alsjeblieft open.' Ze pakte mijn pakje sigaretten en pikte er eentje uit. Ze stopte het pakje in me achterzak en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyma aug 02, 2010 2:34 pm

Jackson maakte een geluid van ergernis en trok de deur weer open. Voor hem stond een bruin harig meisje, zeker een paar jaar jonger dan hijzelf. "Ja?" vroeg hij. Wat moest ze van hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyma aug 02, 2010 2:44 pm

Leah keek naar de jongen die de deur open deed. OMG wat was hij knap.'Eh, hoi. Ik rook een sigaretten geur toen ik mijn raam open deed en vroeg me af of je een aansteker voor me had.' Ze glimlachte en kon haar ogen niet van hem af houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptyma aug 02, 2010 5:46 pm

Jackson's linker mondhoek trok omhoog, en uit zijn kontzak toverde hij een rode aansteker tevoorschijn. Hij legde hem in haar hand en wachtte tot ze klaar zou zijn. "Ik ben Jackson," vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 12:49 pm

Leah glimlachte en stak haar sigaret aan en nam er een hijs van.'Eindelijk.' Ze legde de aansteker terug op zijn hand en glimlachte opnieuw.'Ik ben Leah.' Ze bekeek hem van onder tot boven, damn wat was hij mooi.'Mag je wel op de gang roken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 12:56 pm

Jackson keek haar even bedachtzaam aan. "Jackson," zei hij toen langzaam. Zou ze met haar opmerkingen bedoelen dat ze binnen wou komen? Hij haalde zijn schouders op. "Het is nu ons huis, dus waarom niet?" Hij grijnsde even zijn zelfverzekerde lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 1:26 pm

Leah grijnsde.'eh ja leuke naam, maar dat zei je net ookal.' Ze beet op haar lip en keek hem aan.'Eh ja daar heb je wel gelijk in.' Ze glimlachte even en nam een hijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 1:35 pm

Jackson keek haar loom aan. "Oh. Ohja," mompelde hij. Waar was hij mee bezig? Hij streek even door zijn pony, die vanzelf weer goed viel, en keek Leah aan. "Natuurlijk heb ik gelijk." Alsof dat vanzelfsprekend was, hah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 1:41 pm

Leah glimlachte even. 'Zelfverzekerd?' Ze grijnsde en nam weer een hijs. 'Hoe oud ben je?' Ze keek hem aan en glimlachte weer. Ze zette een stap opzei zodat ze tegen de muur kon leunen maar nog wel naar hem kon kijken. Had ze maar een foto van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 1:43 pm

"Ik noem het zelfkennis." Jackson stak zijn eigen sigaret aan en inhaleerde diep. "Ik ben 20 jaar. En jij?" Hij keek haar nog eens nadenkend aan. Ze zou echt niet in zijn kamer komen, wat ze ook ging proberen. Zijn kamer was zijn privé ruimte. Waar zich verboden goederen verborgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 1:51 pm

Leah trok een wenkbrauw op.'20?' Ze grijnsde even.'Ik dacht dat je 18 was ofso.' Ze nam een hijs en beet op haar lip.'Ik ben 17.' Ze keek naar de grond en dan weer naar hem.'Mag je hier wel jointjes roken?' Ze keek hem glimlachend aan en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 2:03 pm

Jackson keek haar strak aan. Dat was nou niet echt een compliment. Toen ze ook nog eens over joints begon te zeuren, begreep hij waar ze hier voor gekomen was. Ze wou vast zijn wiet hebben. Mooi niet. "Ik eh, moet gaan. Ik spreek je nog wel." Zonder pardon gooide hij de deur voor haar neus dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 02-08-10

Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Emptydi aug 03, 2010 3:27 pm

Leah beet op haar lip, heeft ze iets verkeerds gezegt?Ze klopte weer op de deur.'Ehh ben je boos?' Misschien was hij boos omdat ikw as zij over ze leeftijd, of hij is een drugs verslaafde en wil er liever met niemand over praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jackson's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jackson's kamer   Jackson's kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jackson's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Allison's kamer
» Kamer van David
» Jeremy's kamer
» Jared's Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: