Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer van Chelsea en Jess

Ga naar beneden 
+5
Stephan
Jared
Admin
Jess
Chelsea
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:55 am

'Je vindt me nu vast een slet,' zei Jess een beetje teneergeslagen. 'En dat ben ik ook.. geweest,' zei ze. 'Ander onderwerp? Of wil je niet meer met me praten?' Ze grinnikte, maar als hij echt boos was dan zou ze dat wel heel erg vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:00 am

Hij lachte. "Ach, we doen allemaal dingen waar we achteraf niet zo trots op zijn," zei hij. "Ik vind van mezelf dat ik goede mensenkennis heb, en volgens mij ben jij geen slet." Hij schudde zijn hoofd. "En als ik nu niet meer met je zou willen praten, dan zou ik mezelf echt een eikel vinden." Hij keek haar even aan. "Het is sowieso fijn om iemand te hebben om mee te praten hier," gaf hij toe. "Hoe zit het trouwens met de alcohol? Je lijkt alweer behoorlijk ontnuchterd!"

(( ja, die anthony gozer ben ik ook haha, maar taylor is gaan slapen dus de activiteiten in die kamer staan nu even op 'pauze' XD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:01 am

(( haha xD op "pauze" xD lalala ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:02 am

Jess voelde zich gelukkig. Eindelijk een jongen die haar ware aard kende en haar niet uitschold voor slet, of haar enkel gebruikte voor de seks. 'Je bent lief,' zei ze en ze legde haar hand op zijn been. 'Ja, volgens mij is het wel een beetje uitgewerkt. Mede door dat water,' zei ze met een brede grijns, blij dat ze niet meer zo lam was dat ze niet eens normaal kon lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:06 am

Hij glimlachte. "Volgens mij ben jij ook behoorlijk lief," zei hij. Wat een lame antwoord, maar ja, hij meende het wel. Ineens moest hij ergens aan denken. "Ik heb eigenlijk nog nooit het strand by night gezien.." Hij hoopte dat ze de hint snapte en zin had om mee te gaan naar het strand. Het was in ieder geval warm genoeg hier, ook 's nachts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:07 am

Enthousiast sprong Jess op. 'Ik ook niet! Zullen we gaan? Nu meteen? Ik kan wel wat frisse buitenlucht gebruiken!' Ze pakte Jared's hand, trok hem van bed, deed ongemerkt snel een kauwgompje in voor het geval ze uit haar mond stonk door al die drank, en toen liepen ze samen de trap af. ((Verder bij strand))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 4:58 pm

chelsea liep de kamer in en liet zich op bed ploffen. Ze kon niet wachten om Jess te vertellen wat ze nog meer wou gaan doen, ookal klonk het best stom.. Ze wist nog niet zeker of ze het zou durven. Ze had vast drank nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:05 pm

Jess kwam de kamer in. 'Ik kan echt niet wachten tot vanavond,' zei ze enthousiast. Ze liet zich op het bed vallen. 'Het wordt vast heel gezellig,' zei ze en toen keek ze naar Chelsea. 'Hoe was het eigenlijk met Nick?' zei ze en ze trok haar wenkbrauw geheimzinnig op
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:08 pm

Chelsea grijnsde enthousiast. "Heel erg gezellig! Hij vertelde dat ze bij hem thuis ook zulke feesten hadden, en meestal waren die erg wild. Kleding stukken belandde overal, iedereen zoende met elkaar en na het spel gebeurde er nog wel meer dingen," zei ze grinnikend. "Lijkt me geweldig. En jij en Jared? Is daar nog iets tussen gebeurd?" Ondertussen pakte ze het schriftje en schreef er weer wat in op. Zoenen met ene meisje. De zin die ze bedacht had bij Nick op bed - hoe vreemd. Daaronder schreef ze tijdens een regenbui in haar bikini door het dorp rennen, en ze grinnikte even kort. Ze kon de blikken van die vieze oude Grieken al voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:10 pm

Jess glimlachte geheimzinnig. 'Not yet,' zei ze. Nieuwsgierig keek ze in het schriftje. 'Wat schrijf je op?' vroeg ze, aan Chelsea's pretoogjes te zien was het iets spannends.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:15 pm

"En wat vind je eigenlijk van Jackson?" Vroeg Chelsea nieuwsgierig. Ondertussen keek ze naar haar schriftje. Zou ze het laten lezen? Kon ze niet beter wachten tot truth or dare? Misschien kreeg ze wel zo'n opdracht.. maar Jess zou hte hoe dan ook lezen, ze zou het schriftje nog vaak te zien krijgen. "Het is iets heel doms hoor," mompelde ze. "Maar ik dacht: je moet alles een keer proberen?" Ze schoof onzeker het schriftje naar Jess toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:19 pm

'Ik weet niet.. Ik vind hem wel oké, juist omdat hij zo.. anders is,' zei Jess met een glimlach. Toen pakte ze het schriftje aan. Haar ogen vlogen over de regels. 'Hoezo is het raar? Goed idee juist,' zei ze met een grijns. 'En met een beetje geluk vanavond al uitgevoerd!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:24 pm

Chelsea tuitte nadeknend haar lippen. "Maar stel dat Nick opeens denkt dat ik lesbie ben?" Ze trok een moeilijk gezicht. Straks knapte hij totaal af! Ze had hem net gewoon moeten zoenen. In haar gedachten herhaalde ze hun gesprek, nadenkend of hij er iets over gezegd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:29 pm

Jess schoot in de lach. 'Geloof me, schat, geen één jongen die het erg vindt als je met een meisje zoent. Dat vinden ze geil, geloof me, en meer niet. En trouwens, hoezo zou je dat zo erg vinden? Je vindt hem leuk he!' zei ze en ze gaf haar plagerig een duw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 5:33 pm

"Oké, daar heb je gelijk in. Nu maar hopen dat het niet Sue is," zei ze jammerend. Toen keek ze haar betrapt aan. "Well.. hij is wel erg aantrekkelijk. En hij vond mij ook leuk, zei hij." Ze kreeg een lichte blos op haar wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 6:25 pm

(( vraagje, hoelaat is het feestje vanavond? in real life time ? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 6:36 pm

(( gewoon 21:00 haha! ))

Jess grinnikte. 'Ik voel wat opbloeien,' zei ze. Toen keek ze op haar horloge. Het was ongeveer etenstijd. 'Zullen we anders alvast de barbeque aansteken?' stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 6:50 pm

Chelsea grinnikte en stond op. Ze legde het schrift onder haar kussen en liep naar de deur. "Goed plan. Ik sterf bijna van de honger," zei ze grinnikend. "Wacht even hoor, even nieuwe kleding uitzoeken." Ze verkleedde zich graag een paar keer per dag. Ze haalde eerst een broekpakje uit de kast, maar dacht toen aan wat Nick had gezegd. Dat er misschien wel kledingstukken konden gaan rond vliegen - en als ze maar één kledingstuk aan had, ging dat niet zo makkelijk. Ze legde het broek pakje terug en koos dus voor een blouse met hotpants en een paar hakken.

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 187332441Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 201434610
Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 197587910
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 6:55 pm

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 24m5if7

En diiit was Jess' outfit !
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 1:53 pm

Jess had gedoucht, haren gewassen, alles, en was nu weer toonbaar. Haar make up en zomerjurkje zorgde ervoor dat het leek alsof ze nergens last van had. Ze liet zich op de bureau stoel ploffen en pakte haar schriftje. Ze streepte de dingen door die ze al gedaan had, en liet het schrifje toen weer onder haar kussen glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 1:59 pm

Jackson klopte op de deur van Chelsea en Jess. Gelijk vroeg hij zich af wat hem bezielde. Hij wou graag met Jess naar het strand, of iets anders, maar na gister wist hij niet of ze het wel waard was. Ze was misschien wel een hele grote flirt, maar hij wist niet of hij daar zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 2:00 pm

Chelsea sprong op, hopend dat het Nick was. Tot haar teleurstelling was het Jackson. "Jess is er niet," zei ze achterdochtig. Wat moest hij nou weer hier? Kon hij niet gewoon rustig in de woonkamer wachten, of zo iets? Ze fronste diep en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 2:01 pm

Opgelucht haalde Jackson adem. "Oh. Oh. Ja, sorry." Hij schaamde zich nu al dood. Dit was zijn domste actie ooit! "bedankt," mompelde hij, en vlug draaide Jackson zich om. Hij zou wel even naar de tuin kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 2:04 pm

Nadat Nick wakker was geworden had hij een snelle douche genomen, zijn haar gedaan, schone kleding aangetrokken en zijn tanden gepoetst. Toen was hij vertrokken richting Chelsea's kamer. Hij klopte drie keer op de deur. 'Cheeeels,' zei hij met een lange uithaal. Daarna grijnsde hij en leunde hij tegen de deurpost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 2:07 pm

Opnieuw deed Chelsea de deur open, en deze keer was het een stuk beter gezelschap. "Nickkkkkkkk!" riep ze vrolijk terug. Ze hield de deur verder open, zodat hij binnen kon komen. Met opgetogen oogjes keek ze hem aan. Zover ze wist had geen een ander meisje haar zinnen op hem gezet, en dat was maar goed ook. Ze wist zeker dat het op een bitchfight uit zou draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Chelsea en Jess
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jackson's kamer
» De "chill"kamer
» Ana en Aure's kamer
» Sue's Kamer
» Anthony's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: