Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:53 am

'Ik niet,' zei Ana kreunend. Ze lag op haar buik naast Daniel en ze had geen zin om overeind te komen. Ze legde haar hoofd weer in het zand en voelde het zand in haar oor kriebelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:53 am

"Ik leef nog!" riep Isabella luid. Ze wist niet hoe het kwam maar het leek wel alsof ze niet meer normaal kon praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:54 am

'Ik ook!!!' riep Nick zo hard hij kon. Het galmde na in de duinen. Hij grijnsde breed, hij vond het heel cool dat hij zo hard kon schreeuwen. Tenminste, op dit moment. Morgen vond hij dat vast niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:55 am

"Grrreaat.." zei Jared langgerekt. De meeste mensen leefden in ieder geval nog. Hij rolde zich om en lag toen ineens bijna bovenop de persoon naast hem. Hij zag nog net wat blonde haren voor zijn neus wapperen. "Hoi." zei hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:55 am

'Als ik ooit ga trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd!' riep Daniël. 'En op mijn vrijgezellenfeest ook! Dan nemen we weer zo'n bastard kill.. bastard trackie or something! Ik leef trouwens ook niet meer, dus op mijn begrafenis zijn jullie meer dan welkom.' Hij praatte onzin, maar dat was normaal voor iemand die dronken is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:56 am

'Of we nemen een massagraf en zetten daarop het recept van onze avond,' stelde Ana voor. Op dat moment leek het haar een heel goed plan, ze had niet echt het gevoel dat ze ooit nog normaal kon gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:57 am

(( rolde hij tegen Isabella of niet? xD ))
"Goed idee Ana!" riep ze lachend.
"Hoi," zei Isabella met een grijns tegen de persoon die tegen haar aan was komen rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:58 am

'Dat is een geweldig idee!' riep Daniël vrolijk. Hij likte langs zijn lippen en ging dichterbij Ana liggen. Toen zoende hij haar uit het niets, maar hij had er gewoon zin in. Nu hij dronken was kon hij doen wat hij wilde, de zorgen waren voor morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 2:59 am

(( haha ja ik bedacht me ook dat dat niet zo duidelijk was. maar ik bedoelde jou! xD ))
Isabella voelde gek genoeg koud aan, en hij had het ontzettend heet, dus sloeg hij zijn armen om haar heen. "Lekker kouddd," zei hij. Als hij dronken was leek hij net een klein kind. "Ik doe mee met het massagraf, trouwens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:00 am

Opeens voelde Ana Daniel's lippen op die van haar. Ze had niet door wat er gebeurde, tot ze zijn tong voelde. Ze giegelde, wat was zoenen eigenlijk iets raars. Toen deed ze mee. Het was vast niet geweldig, maar wat maakte het uit. Het was fijn, daar ging het om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:00 am

"Jij hebt echt way to warm," zei ze lachend toen hij haar omarmde. "Je bent net een kachel!" riep ze uit. Ze sloeg haar armen wat steviger om hem heen, ze had het inderdaad koud en zijn warmte deed haar wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:01 am

Daniël schoot tijdens het zoenen in de lach. 'Sorry, sorry, maar dit zoenen.. het kietelt gewoon!' Hij ging rechtop zitten en viel gelijk weer neer in het zand. 'Oh, ik voel mijn lippen niet meer, ze zijn weg!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:02 am

Nick lag in het zand. Hij was opeens vreselijk moe. Hij hoorde de stemmen van zijn vrienden. Ja, ookal kende hij sommige pas net, hij wist dat het vrienden waren. En niet voor één avondje. Hij zou nog veel lol met hun gaan beleven. Toen sloot hij zijn ogen en zakte weg in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:03 am

Ana schoot in de lach. 'Je kietelt zelf!' zei ze en ze deed of ze heel beledigd was. Ze sloeg - met veel moeite - haar armen over elkaar en keek de andere kant op. Ze hoopte dat hij kwam smeken om vergiffenis. Ze giegelde zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:03 am

Jared lachte om het gestuntel van Ana en Daniel. Toen bedacht hij zich iets, en zijn gedachtegang sprak hij hardop uit:
"Ik heb het warm.. We zijn op het strand.. Strand.. Strand.. ZEE!"
Toen hij dat zei stond hij op en viel meteen weer om. Op handen en knieen kroop hij richting zee, waar hij weer ging liggen. Hij lag in de branding, en het voelde goeeeed. "Jongens dit is vet chill!" riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:05 am

Isabella volgde hem en ging weer naast hem liggen.
"Je mag niet weglopen, ik heb het vetkoud," grinnikte ze. Ze ging wat dichter tegen hem aan liggen, hij had echt warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:06 am

'Ana, Ana je bent de beste zoener die ik ken please kiss me.' Daniël trok aan haar arm zodat ze begon te wiegen en wilde haar toen kietelen, maar dit was een mislukte actie. Hij keek naar Jared die richting de zee kroop en begon weer te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:07 am

'Wiiii blijven hier,' zei Ana en ze rolde zo, dat hun lijven direct tegen elkaar aan lagen. Ze keek hem diep in zijn ogen en barstte weer in lachen uit. Toen zoende ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:07 am

"Gelukkig," zei Jared toen Isabella weer bij hem lag. "Ik miste je al!"
Hij draaide zich op zijn zij en keek haar aan. Hij was te dronken om na te denken, dus waagde hij het erop, en hij zoende haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:08 am

Hij zoende Ana en knikte instemmend. 'Wij gaan lekker nergens heen!' Toen greep hij naar haar kont en lachte. 'Sorry ik greep per ongeluk je kadetjes,' lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:09 am

Verbaasd liet ze zich kussen, maar het was gewoon te heerlijk om af te slaan. Het was niet omdat ze maagd was, dat ze geen zoenervaring had! Ze zoende hem gewillig terug en legde haar hand op zijn schouder.


Laatst aangepast door Isabella op vr aug 13, 2010 3:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:09 am

Daniël schreef:
Hij zoende Ana en knikte instemmend. 'Wij gaan lekker nergens heen!' Toen greep hij naar haar kont en lachte. 'Sorry ik greep per ongeluk je kadetjes,' lachte hij.
ik lig hier echt dood van het lachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:09 am

Daniël schreef:
Hij zoende Ana en knikte instemmend. 'Wij gaan lekker nergens heen!' Toen greep hij naar haar kont en lachte. 'Sorry ik greep per ongeluk je kadetjes,' lachte hij.

(( hahahahah okee sorry k ga hier echt helemaal stuk ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:10 am

Isabella schreef:
Daniël schreef:
Hij zoende Ana en knikte instemmend. 'Wij gaan lekker nergens heen!' Toen greep hij naar haar kont en lachte. 'Sorry ik greep per ongeluk je kadetjes,' lachte hij.
ik lig hier echt dood van het lachen xD

(( twee zielen, één gedachte? Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Emptyvr aug 13, 2010 3:10 am

Jared schreef:
Isabella schreef:
Daniël schreef:
Hij zoende Ana en knikte instemmend. 'Wij gaan lekker nergens heen!' Toen greep hij naar haar kont en lachte. 'Sorry ik greep per ongeluk je kadetjes,' lachte hij.
ik lig hier echt dood van het lachen xD

(( twee zielen, één gedachte? Very Happy ))
((en geen beetje Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 22 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: